Gyttorp dag2

Datum: 2010-08-07 ~ Tid: 17:12:00
På framridningen till andra klassen i traven när jag plockade upp och ihop honom var han så jädra fin att rida! Sen vart han lite stark i galoppen men men.

I första klassen LA:4 - Cupklass kval2, så var han väldigt hastig i traven och stark i galoppen. Fick 69,51% vilket gav en förstaplacering. Gick vidare till Finalen som rids i morgon i LA:4.

I andra klassen LA:P1 gick han mkt bättre där fick vi 67,1% och det gav en andraplacering.

Är inte så himmla kul att sita och hitta på nya, roliga och underhållande inlägg hela tiden när man bara får skit tillbax av er, man tappar lixom lusten att engashera sig när ni gör precis allt för att trycka ner mig/oss...

Här kommer iaf EN bild. Ska äta nu sen drar jag på bio ikväll då slipper jag er..

Priser: En hink det står KRAFT på, tävlingströja och 2st boxar hästgodis (Kraft-morot)

Kommentarer
Postat av: Josefin

FINAA!

2010-08-07 @ 17:13:47
Postat av: ida

Fina, grattis ! :D

2010-08-07 @ 17:19:43
URL: http://idrus.blogg.se/
Postat av: Karin

Galet fina är ni, grattis till placeringarna, de är du värd. :)

2010-08-07 @ 17:20:32
Postat av: sanna

Grattis! :)

2010-08-07 @ 17:21:24
URL: http://adversity.blogg.se/
Postat av: Maria

jag måste säga att jag tycker du är jätte duktig och att du har riktigt bra sätt att se på allt som rör livet. faan inte lätt att vara 18 i dagens samhälle och dessutom ta skit varje dag. folk är hemska som håller på. dom hittar alltid massa massa fel på andra... de är för att dölja sina egna.



sen typiskt svenskt är det att trycka ner andra för att bli bättre själv. speciellt på folk de går bra för... dom trycker man ner så mycket man kan.

Postat av: J

Tar ni bort inlägg där folk klagar, för jag ser aldrig några :O Älskar eran blogg!

2010-08-07 @ 17:25:31
Postat av: M

grattis((:



grymt fina e ni!(Y)

2010-08-07 @ 17:26:15
Postat av: Gadfly

GRATTIS! NI är grymma! Strunta i vad de säger, det är bara några få stackare som vill vara lika bra som er. Men de har tyvärr ingen chans! Det finns så många som tycker att ni är grymt duktiga, så fortsätt skriva! För VI som vill bli bättre ryttare eller bara tycker att det är roligt att läsa VILL att ni ska engagera er och skriva det som intresserar er för det intresserar även oss! :D



Keep on writing!

2010-08-07 @ 17:27:52
Postat av: S

det bästa är att du aldirg utmärker dej själv som bättre ch försöker trycka ned andra , !! detta gör dej till en förebild för många ryttare jag tycker du rider super bra och kan verkligen komma riktigt långt bara du vill!! låt aldrig ngn annan förstöra för dej då är det bättre ni tar bort bloggen för ni ska fasen inte behöva må dåligt för att andra kan sitta å häva ur sej skit!!!! de är barA AVUNDSJUKA så är det helt enkelt kämpa på du klarar vad som helst bara du vill !!!!! de förstår helt enkelt inte vilken tid/jobb ni lägger varje dag på era ponnyer ,!!! Lycka till i morgon :)

2010-08-07 @ 17:29:17
Postat av: Liz

Tycker faktiskt du överdriver lite nu. Ni har haft VÄLDIGT lite negativa kommentarer sista inläggen, visst finns det några (ANONYMA) som är elaka, men det tror jag är svårt att komma ifrån. Känns lite som om du/ni hänger upp er på de dåliga kommentarerna och 'missar' alla fina/trevliga/söta kommentarer ni får!



Sen finns det ju alltid 2 sidor av allting, det är inte heller så kul att läsa eller ännu hellre, lägga tid på att skriva en välformulerad och bra kommentar när ni sedan skriver saker som det du skrev där uppe:

"Är inte så himmla kul att sita och hitta på nya, roliga och underhållande inlägg hela tiden när man bara får skit tillbax av er, man tappar lixom lusten att engashera sig när ni gör precis allt för att trycka ner mig/oss... "

Ni får allt annat än 'bara skit av oss' och det är inte alls särskilt kul att läsa en blogg där bloggaren klagar på sina läsare... Hoppas du/ni förstår vad jag menar.



BTW: Grattis till placeringarna!:)

2010-08-07 @ 17:32:45
URL: http://lillagoajag.blogg.se/
Postat av: Lina

Ni är awesome, som vanligt! :,)

2010-08-07 @ 17:33:15
URL: http://equilina.se/
Postat av: szoo

odräklih är du dom säger så!! , slutar följa er blogg nu..

2010-08-07 @ 17:50:02
Postat av: emma

As fin bild, och grattis till placeringarna :)

2010-08-07 @ 17:50:25
URL: http://equipe.devote.se
Postat av: ebba

Jag hatar alla människor som ska håkka på och trycka ner andra människor, gus va onödigt! Jag tycker bara att du ska kämpa vidare och strunta i vad alla andra dumma människor skriver och säger och tycker för dom är bara avundsjuka och det är jag säker på, dom har inte något bättre för sig än att sitta och glo på andra som är så mycket duktigare än dom och tycka synd om sig själva!

ååh, iriterad!

2010-08-07 @ 18:01:56
Postat av: Nadja

Gud vad duktig du är! Grattis!



Det finns omogna personer som är avundsjuka.

Det kan vara lätt för alla andra (inkl mig) att säga "äsch, skit i dem", eller "men strunta i det", men iförsig har inte vi en fin blogg, en väldigt fin ridstil och så mycket ridvana som ni!



Jag har ridit i 6-7 år, men varit väldigt feg, så jag har inte vågat lära mig. jag har hoppat 1 meter 1 gång, ridit en LB:1 1 gång, men det är nu jag blivit modig. Jag avundas utav er, ni är så himla duktiga. mitt mål är att kunna rida ett LA pogram inom 2 år, och ni är mina förebilder.

Jag läser eran blogg varje deg, jag tar era ridtips och rider dem själv, har egen ponny hemma, och även tips ni skriver till andra i Hot or Not, där känner jag igen fel jag vet att jag själv gör, och försöker tänka att det är jag, att det är mig ni säger till, för jag vill bli bättre!



Tack för att ni är såna fina förebilder!

2010-08-07 @ 18:06:49
Postat av: Emilia

Grattis!! Ni är jätte fina tsm :)

2010-08-07 @ 18:07:32
Postat av: Anonym

det blir ju knappast bättre för att du skriver att nu slipper jag er, ta bort bloggen om det är så jobbigt! lite får ni väl tåla?

och jag håller med många som tycker att du verkar snobbig och liknande. du ska alltid vara bäst och alltid veta mest. trots det så gillar jag verkligen eran blogg!:)

2010-08-07 @ 18:07:57
Postat av: Anonym

Vi som inte skriver negativa kommentarer då?

Ska vi behöva sitta här och ta "skit" utav Er?

2010-08-07 @ 18:26:32
Postat av: Sandra (ponnybruden @ bdb)

Grattis till placeringarna! :)

Och när kommer nästa Hot or not? Hoppas få vara med nästa gång hihi :D

2010-08-07 @ 18:26:49
URL: http://ponnybruden.blogg.se/
Postat av: martina

tycker att n ska skita i alla dumma och onödiga komentarer! och fokusera mer på dom bra! för tänk på alla snälla människor som faktiskt tar sig tid och kolar på eran blogg oc komenterar!

2010-08-07 @ 18:35:27
Postat av: Lisa - känsla.utveckling.kärlek

Ni tar väl inte skit av Linn och Ingrid? Ta åt er om ni har skrivit en "dum" kommentar! De är mot de mänskliga rättigheterna att kränka en annan person och då har dom rätt att säga att dom inte gillar de?! dom nämner iaf inga namn de gör ju dom som kommenterar dumt!



STORT GRATTIS TILL DIG LINN! :D

2010-08-07 @ 18:40:15
URL: http://paragona.bloggplatsen.se
Postat av: celine

ni är grymt fina!

2010-08-07 @ 18:54:20
URL: http://celines.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis!

2010-08-07 @ 18:54:58
URL: http://oliviaberthagen.blogg.se/
Postat av: Fanny

Det finns idioter till allt. Och när man har så mycket läsare som ni är det rätt så förståeligt att några blir avundsjuka och klankar ner, men det gör det inte rätt att skriva ner massa ful skit på er det tycker jag inte..

Å andra sidan så är typ 85 % på er sida om inte mer och skriver massa härliga kommentarer, ta åt er av dom för det är ju dom som betyder någoting!

Ni är super duktiga på att rida och jaa.. jag kan ju inte peppa er med att säga ''ni kommer gå långt'' för ni har ju redan kommit jätte långt!

Grattis Linn.. är faktiskt inte förvånad ;)

2010-08-07 @ 18:58:40
Postat av: lolvira :DDD

Grattis! :D ni är verkligen sjukt duktiga!

2010-08-07 @ 19:01:47
URL: http://lolviras.blogg.se/
Postat av: Amanda

Grattis :)

2010-08-07 @ 19:08:23
Postat av: Elin

Men SERIÖST, va fan jag har kollat igenom kommentarerna på de senaste inläggen, och det är mest bara positivt. Lägg ner bloggen då om alla är så hemska. Alltså tycker ni verkar så sjukt snobbiga båda två.

2010-08-07 @ 19:18:38
Postat av: till elin

men vafan.linn och ingrid är då fan inte snobbiga det är såfall du som är snobbig nu får alla faktist ge er jag tycker detta är en jätte bra blogg men ge er kritisera inte andra

2010-08-07 @ 19:27:42
Postat av: Elin

Jag tycker faktiskt att ni får mest positiva kommentarer :) ta åt er utav de positiva istället för de negativa hela tiden ;) Bra blogg! :D

2010-08-07 @ 19:55:58
Postat av: sofia

tycker de är dålig stil att sitta och skriva massa skit till linn och ingrid. dom sitter och lägger ut massa inlägg varje dag och verkligen anstränger sig så att alla ska ha nått intressant att läsa.ni som sitter och klagar ni kan ju skaffa en blogg själva och sitta och skriva massa varje dag om ni nu är så mycket bättre än dom. att vara anonym är bara omoget stå för de ni säger istället. fattar inte va alla får ifrån att linn och ingrid ska vara snobbiga ,verkar bara som att ni är avundsjuka på dom bara för att dom tar den här bloggen på allvar och skriver saker som är sant och bra att veta.och alla har väl en dålig dag nån gång och blir lite arg.



tycker iallafall att ni har en jätte fin blogg och ja älskar att läsa den varje dag:)ni skriver iallafall intressanta saker och ofta också.skit i alla som ska vara tråkiga och trycka ner er!

2010-08-07 @ 20:02:54
Postat av: Rebecca Lejon

GRATTIS :D

Fina.(:

Vad är det för skyddpå bena, märke? Var har du köpt dem?:P

2010-08-07 @ 20:12:12
Postat av: Emma

Kollar man igenom era kommentarer så har ni typ 1 av 10 kommentar/er som är negativa. Tycker att du överdriver säger inte det för att trycka ner dig lr nååt! ;)



Oftast så tar man till sig AV DOM NEGATIVA som oftast bara är en till två per inlägg och även om man har 20 posetiva så tar man alltid till sig av dom negativa. Tycker att du ska strunta i dom negetiva och fokusera på alla posetiva vilket kommer uppmuntra dig när du ser hur många fler sånna du har än negativa :)

2010-08-07 @ 20:22:02
URL: http://enallroundryttare.blogg.se/
Postat av: sophia

alla som tkr att dom ska lägga ner bloggen och massa sånt, och dom som tkr dom är snobbiga är elaka och framför allt dom som kommenterar taskiga saker kan sluta kolla på deras blogg! jag själv tkr den är jätte bra, håller såklart inte med om allt men bara för det är jag inte taskig!

2010-08-07 @ 20:27:07
Postat av: sofia / dressyrhatt @ bdb

dom är säkert elaka bara för att dom är avundsjuka, asså, dem behöver inta va elaka för det, tänk ist på alla dem som INTE är elaka/ superstörda! jag älskar iaf bloggen och kollar tusen ggr om dan. så bry er inte!

<3 o grattis föresten bra jobbat ni är bäst!<33 =)

2010-08-07 @ 20:37:10
URL: http://dressyrhatt.blogg.se/
Postat av: carolina

stort grattis linn! framgångarna bara löser av varandra känns det som :D ni är så grymt duktiga du och braven!

2010-08-07 @ 20:39:06
Postat av: Julia

Tycker du och Ingrid rider otroligt bra!.Det kmr alltid finnas människor som är avundsjuka.Så bry er inte om dom!.



Grattis till dig Linn som har lyckats såå bra med Braven,ni är så otroligt duktiga!.Lycka till i framtiden!.



Grattis till dig Ingrid som äntligen fått en frisk häst!.Du och Claudia passar super bra tsm,och lycka till sen när du tar upp henne som storhäst!:).Ni kommer säkert komma långt!



Lycka till båda i framtiden!

/Julia

2010-08-07 @ 20:51:37
Postat av: Elvira

Hej.

Ni är sjukt duktiga i dressyren, både du och ingrid, men bara för att vissa folk skriver skit om er i komentarerna, är det inte så kul för resten av era läsare att läsa att ni tycker det är skönt att slippa oss? Jag menar, det lockar ju inte läsare precis på ett bra sätt, och det blir ingen trevlig stämning på eran blogg. Varför bloggar ni ens om ni tycker det är skönt att slippa oss?

2010-08-07 @ 21:04:06
Postat av: Ingrid

Jag har inte sagt att det är skönt att slippa er. Jag skiter i de elaka kommentarerna och fortsätter ändå. Så dra inte in mig i detta :)

2010-08-07 @ 21:05:50
Postat av: nikky

Grattis :) !<33



asså skit i dem.. Har man inge bättre för sig än at trycka ner två jätteduktiga dressyr tjejer och dessutom supergoa ( Den uppfattningen har iaf jag fått av er genom bdb i 1 år minst!.) så har man verkligen inget liv!!! :@

Orkar int ens läsa komentarerna,å svarar man på dem tjatar dem bara emot.. Förstår att du/ni int orkar mä dä! MEn vi andra vill ha er kvar!

Bästa bloggen ever!! Tycker alla ska innse at ni ansträner er massor, lägga upp fina bilder, göra saker vi uppskattar som ex hot or not..å alla intressanta och roliga inlägg!! Vem vill inte läsa eran blogg varje dag? Man blir beroende x))!!

Hoppas ni inte tar åt er skiten iaf!! ;) <3

Läs bara å tänk bara på allt possetivt ni får!!



Skriver inte detta för att fjäska , NEJ!



Tycker bara att ni e värda bättre än massa negativ kritik hela tiden! Lite kritik ok, men man kan ju faktiskt hålla sin skit å taskiga komentarer för sig sj!? eller? Å e ni så mkt bättre själva, för det verkar som ni e typ bäst?

Tror int de finns så många tjejer som är som Linn å Ingrid?

Har fantastiska hästar, som dem jobbat upp själva och kämpar mä!Så det om att dem e snobbiga?:O

Dem tar fantastiska bilder som dem dessutom delar mä oss! Sen så anstränger dem sig att göra oss läsare nöjda på olika vis!Det va lixom ba lite!?! Kan ni så mkt bättre?



Aja..



Kramkram



Ps. LInn ha så skojj :D !

2010-08-07 @ 21:10:54
Postat av: Emmy

Garttis! ni är jätte grymma! :D



Och jaa, alltid finns det idioter, emn det är bara att skita i, ni är jätte duktiga båda 2 moch ni är stora förebilder för mej faktiskt :D

jag hoppas inte ni tar åt er, för ni är inte värda det, ni är bara värda en massa GOTT :D <3

2010-08-07 @ 21:19:19
URL: http://young-rider.bloggplatsen.se
Postat av: Reby

Frågan är varför man ens ska kommentera om man bara ska klaga? Herregud. Vilka jävla ollonhuven det finns.

2010-08-07 @ 21:19:50
Postat av: olivia karelius

Grattis till fina procent och placeringarna!! :D

2010-08-07 @ 21:31:06
URL: http://equestrianworld.blogg.se/
Postat av: Jenny

Grattis! du är jätteduktig :)

2010-08-07 @ 21:42:32
URL: http://horsejumps.blogg.se/
Postat av: Saara

menar inget illa men undrar bara varför du ens bloggar om du vill slippa oss

2010-08-07 @ 22:38:29
Postat av: Sandra&Fanny

Istället för att bara ta åt er av all skit ni får så ta åt er av alla de positiva/fina kommentarer ni får, det verkar som att ni glömmer bort dom ?



2010-08-07 @ 22:58:52
Postat av: Anonym

Linn, du är grym. Verkligen, otroigt awsome med Brave Heart under dig. Med vilken häst eller ponny som helst för den delen... Men ag tycker att ni som bloggare med så många läsare tycker jag faktiskt att ni borde tåla mer. Tänk liksom Kissie? Typ 90% av alla hennes kommentarer är ju fan negativa och kränkande. ag vet att du haftt en jobbig dag, såg det i ditt nästa inlägg. Men ändå

2010-08-08 @ 01:00:04
Postat av: Anonym

Är man så ung som ni är och pratar och diskuterar hästar (och andra personer och deras hästar) som om man vore Jan Brink himself så får man räkna med att få massa skit. Sen att de som stör sig helt enkelt inte kan låta bli att tracka er är en annan sak.

2010-08-08 @ 12:36:35
Postat av: Johanna

Om ni vill slippa oss, varför blogga? Om ni har en blogg där alla fritt kan kommentera så får man nog tåla lite, sedan behöver man ju inte ta åt sig av allt.



Man märker vilka som är ute efter att mucka gräl och dem behöver man ju inte ens slösa energi på att bry sig om, eller? För det är just det dem vill.

2010-08-08 @ 14:35:15
Postat av: Emelie A

Jag tycker att du sak skita i vad andra tycker , du och Braven är jätte fina! Dom är ju bara avensjuka. Grattis till placeringarna i Gyttorp :D

2010-08-08 @ 20:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner