Hallå

Datum: 2010-08-16 ~ Tid: 09:34:51
Kom nyss hem från ortopedmottagningen. Fick svar på mina röntgenplåtar på: knäna, nacken, ryggen, lungorna och handlederna. Allt var i sin ordning, känns skönt att höra. Har även röntgat huvudet, fast det var ett tag sedan nu. Fick besked om att man inte kan operera mitt problem, vilket är både bra och dåligt, hade varit skönt att bli av med det lite kvickt men skulle nog aldrig vågra operera mig.

För er som inte vet så har jag ständigt ont i kroppen och har svårt att ta mig upp i sadeln, böja mig ner och plocka upp saker. Har till och med svårt bara att sitta ner på golvet. Anledningen till detta är att min nervstam är på tok för spännd vilket gör att det drar och spänner i kroppen hela tiden. Eftersom det är så spännt och drar så får jag ofta knutor och spänningar i muskulaturen också.

Nog pratat om det nu ska jag upp till stallet och se till att Braven och Malte får sin laserbehandling.


Kommentarer
Postat av: Gadfly

Måste säga att det är grymt coolt att du ändå kan rida så bra!

2010-08-16 @ 13:52:19
Postat av: Louise

gud vad jobbigt :/ jättebra jobbat av dig som ändå orkar hålla igång :)

märker du att du blir sämre eller bättre om du rör dig ? :)

2010-08-16 @ 14:09:55
Postat av: malin

hur ofta får braven laserbehandling? (:

2010-08-16 @ 14:47:10
Postat av: Linn

han fick förra sommaren minns inte hur många grr. Men nu har han fått tre måndagar i rad. Nästa måndag ska han troligtvis inte bahandlas utan veckan därpå. Under vintern har vi varit hos en ostiopat så ofta han annsett det behövligt :)

2010-08-16 @ 14:55:21
Postat av: en tjej som undrar :)

Hejsan. Skulle blivit glad om ni kan hjälpa mig med en sak.. Det är nämnligen så att jag är nervös för att galoppera på en av mina hästar, vad kan jag göra?

2010-08-16 @ 20:45:38
Postat av: Saara

förstår att det är jobbigt att ha ont. kämpar sjävl med smärta vaarje dag. dock inte det du har utan jag har en kärl sjukdom.



kan du inte berätta mer om laserbehadlingen? hur det går till och vad det är bra till och så? Kan inte sånt så det skulle vara intressant :) tack för en bra blogg!

2010-08-17 @ 23:50:09
URL: http://flickansaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner