Hej

Datum: 2010-08-12 ~ Tid: 15:05:00
Förlåt för dålig uppdatering, har varit i stallet hela förmiddagen. Ska alldeles strax ner igen och fortsätta att måla och montera upp hyllor. Ska också ta en outfitbild, alltså hur Claudia ser ut med all utrustning som vi använder till vardags :)
Jag kan tillägga att det bara var jag som skrev Hot or Not igår och kommer att sköta alla inlägg under helgen, så allt som skrivs står jag för, alltså inte Linn.

Hörs sen med bilder, mer Hot or Not och ett par önskeinlägg!


Inläggen blir så tråkiga utan bilder ;)

Kommentarer
Postat av: vendela

NY BLOGG IGEN!



tack vare att **** tog bort den så nu är de design på G,så skulle vara jätte gulligt att ni som jag har på bloglovin lägger till oss igen(Y)



// Lisa&vendela

2010-08-12 @ 18:29:46
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/
Postat av: Josefin

Kan du inte typ skriva ett inlägg ikväll och skriva vad du tycker att man ska tänka på innan man köper en sadel, alltså typ att du skriver hur man ser att en sadel passar när man testar den? :)

2010-08-12 @ 19:31:14
Postat av: Ina

gud vad gullig braven är där :'D han ser riktigt ponnyaktig ut ;p

2010-08-14 @ 23:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner