Fullt upp

Datum: 2010-08-19 ~ Tid: 21:44:12
Uppdateringen har varit riktigt dålig från min sida idag! Har suttit i telefonen hela förmiddagen och ringt runt till olika skolor, fick även reda på att jag kommer in på distans i januari! Helt underbart! Det har varit lite oklart innan så jag har inte vetat riktigt hur det skulle bli.
Så nu ska jag vara ledig fram till dess, extrajobba lite och lägga all tid på Claudia. Kan verkligen inte bli bättre!
Kan inte fatta att jag aldrig mer ska sitta i en skolbänk...

Under eftermiddagen åkte vi in till Örebro och växlade pengar till mig och Linn inför resan, vi åker ju imorgon! Planet går 17.30 så vi åker hemifrån klockan 12. Ska be mamma klicka upp ett par inlägg från utkastet under tiden vi flyger så vi håller er uppdaterade!
Vi kommer uppdatera under HELA veckan, varje dag ... så gott vi kan, vi behöver ju också lite semester ;)

Om någon har förslag på sysslesättning/jobb under hösten får ni gärna dela med er här!
Nej nu måste jag sätta igång och packa, ska försöka hinna med en hiss/diss senare ikväll. Hörs då! :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas ni får en underbar resa! :D Njut nu rikrigt mkt! :D

2010-08-19 @ 21:53:07
Postat av: Svar till Isabella

Kommer de ingen hot or not ? :)

2010-08-19 @ 22:13:27
URL: http://hoppsmurfarna.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Jag är nyfiken på vart ni ska åka :) ?

2010-08-19 @ 22:16:05
Postat av: Anonym

gör en hot or not innan ni åker :D

2010-08-19 @ 22:38:03
Postat av: tilda

Ni har blivit "hissade" i min blogg! :)

2010-08-19 @ 22:42:38
URL: http://tildajosefsson.blogg.se/
Postat av: emma

du kan kanse ha dressyrlektioner? :)

2010-08-20 @ 11:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner