Gokväll

Datum: 2010-08-02 ~ Tid: 00:35:33
Det går väldigt mycket framåt med Claudias ben! Det har inte varit ett dugg varmt varken innan eller efter promenaderna på flera dagar, härligt! Jag har bara suttit på henne en gång sedan hon blev friskförklarad, dels för att jag är fjantig och inte vågar, och dels för att jag har haft fullt upp hela veckan så det har av någon anledning bara blivit promenader för hand. Men idag satt jag på henne för andra gången, allt gick superbra tills vi skulle vända och gå hem, då jäklar blev det sprutt i märren ! Hon började trippa och från ingenstans kom 3 enorma bocksprång och sen drog hon järnet iväg. Jag red barbacka och lyckades som tur va hålla mig kvar i alla fall. När jag väl fått ner henne till skritt var det omöljligt att hålla henne lugn så jag blev tvungen att sitta av och ha lite lydnadsträning med henne, haha! Som sagt, åldern är bara en siffra och Claudia är som en förväxt jättebebis :')
Kylde benet när vi kom tillbaka till stallet och åkte ner och tittade till det lite senare igen och benet var fortfarande kallt, puh .. tur!

Eftersom att Linn laddade upp en bild på henne och Zquasch så får väl jag också ta och byta ut Claudia-bilderna mot en bild på mig och Linns förra ponny Philiac.



Jag såg att vi fått in närmare 70 Hot or Not mail, för att inte hela vår blogg ska bli full av Hot or Not:ar kanske vi blir tvugna att svara vissa endast via mail, tyvärr. Men vi ska kolla upp det :)

Kommentarer
Postat av: martina

neej vore skit kul om alla kom med på bloggen :D ni kan ju lägga flera hot/not i ett inlägg?

2010-08-02 @ 00:54:21
Postat av: Anonym

precis, lägg in fler hot or not inlägg bara :}

2010-08-02 @ 10:07:26
Postat av: emma

kan ni inte ha frågestund snart? :DDDD

2010-08-02 @ 11:25:29
Postat av: Anonym

neeej, vill se alla hot or not i bloggen! bara att bomba. kan man nog lära sig mycket av.

2010-08-02 @ 13:18:16
Postat av: Amanda

Jag vill också se alla hot or not.!;D

2010-08-02 @ 13:33:49
Postat av: Maili

Man skulle väl kunna göra bilderna små, så att när man klickar på de så blir de stora. Då tar de inte så mycket plats heller :)

2010-08-02 @ 13:46:38
Postat av: Felicia

Jag vill se alla!!!!

Man skulle ju kunna ta ett Hot or Not varje vecka :)

2010-08-02 @ 20:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner