Detta visste ni inte om oss ...?

Datum: 2010-07-08 ~ Tid: 19:04:58
Ingrid:

Jag har fobi för badhus, disktrasor, håriga människor, blöta kroppar och får panik när jag trampar i blöta fläckar och har strumpor på mig.

Jag äter bara malt kött som korv och hamburgare.

Jag lider av massor av olika tix och tvångsbetéenden under vissa perioder, slår jag i ena handen så måste jag slå i den andra med flit bara för att. När jag va liten satt jag hela tiden och blundade med ena ögat och "målade i saker" jag såg med fingret som om det vore en pensel. HAHA

Jag har blivit påkörd av en pulka som slog ut framtändera och fick hörntänderna att rotera, de flesta nya tänder som skulle växa ut krossades och hamnade som små smulor i gommen och bakom näsan. Efter det har jag genomgått 4 operationer, haft 4 olika tandställningar i sammanlagt 6 år och dragit ut 14 tänder.

Jag är hyperaktiv och blir nästan aldrig trött och kan dygna i flera dagar om det är så.

Förr hade jag ett stall på stallet.se som hette klirrikassan, det gick ut på att lura folk på stallpengar .. pinsamt!

När jag va mindre tvättade jag och min syster gräs i handfatet till våra leksakshästar, dock blev det stopp i hela avloppet och vi va tvugna att byta ut hela systemet.

Förra året försvann jag mitt i natten i Turkiet, jag va borta i 5 timmar och blev anmäld som försvunnen.

Jag har glömt min dator på en buss.

Jag är extremt mörkrädd, tror på andar och inbillar mig att jag hör röster ?

Jag har udda skills - krabbtår




Linn:

Jag lovade mig själv och alla andra att jag aldrig någonsin skulle tävla dressyr, för att jag tkt det var så jävla tråkigt. Tur att man växer upp?

Oavsett oddsen får jag alltid igenom min vilja och till varje pris.

Tävlade agility och freestyle med hundarna, kaninhoppning med kaninerna.

Har socialfobi och lågt självförtoende i alla sammanhang utom i stall och på tävlingar. Hade ätstörningar förut.

Katträdd (jobbar på det, med framsteg)

Vill bli obducent (dissikera människokroppar) Man får ju tydligen inte skära i de som lever?

Innan jag var simkunnig dök jag i pooler på 3meters djup för att "apportera" upp vattendunkar vägandes 5kg, med en livrädd mamma på kanten haha.

När jag var liten tillverkade jag ett eget akvarium på mitt rum för att återväcka tvättsvampar, sånna man har i duschen. Det höll dock på att bli vattenskador då det inte var lika tätt som jag tänkt mig.

Tills för ett par år sedan trodde jag att spagetti växer på träd typ som ris gör fast ris växer på buskar.

När jag var liten målade jag ena kortsidan på vårat tegelhus med kål, tyckte det var dags för en förändring.

Fram tills att jag var 4år stod jag helst bredvid hunden och åt hundmat ur hans skål.




Kommentarer
Postat av: Anonym

haha!

fan vad roligt att läsa!

älskar eran blogg :)

2010-07-08 @ 19:17:07
Postat av: Michelle

eran blogg är jätte bra :)

2010-07-08 @ 19:41:13
Postat av: Anonym

haha jättekul att läsa! :)

2010-07-08 @ 19:46:04
Postat av: ebba

Hahaaaa, shit vad rolig, väldigt många exremt oväntade saker. Eran blogg är bäst :D

2010-07-08 @ 19:46:52
Postat av: lolvira :DDD

eran blogg är super rolig att läsa ! :D

2010-07-08 @ 19:51:11
URL: http://lolviras.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha (:



Vad har ni för kamera och objektiv?

2010-07-08 @ 20:10:23
Postat av: EmelieMill

Ingrid: HAHAHA , jadu ! vissa saker har ja av det du har, typ att om jag blir blöt på ena handen måste ja blöta ner andra handen också och samma som dej med att slå. haha xD



Linn: Det va lite kul med hundmaten och spagettin måste jag säga xD

2010-07-08 @ 20:49:01
Postat av: Ida Eriksson

haha stallet.se! saknart nästan :P fan va nasty du var ingrid!

2010-07-08 @ 21:19:24
URL: http://deccie.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Hhaha, gud så kul att läsa, vi har alla vårar "särdrag" xD

2010-07-08 @ 21:23:27
Postat av: erica

Ingrids tår såg coola ut, får man be om närbild? ^^ De me pulkan va läskigt, ja sku aldrig våga åka pulka mera :s

2010-07-08 @ 21:23:39
URL: http://numerabortglomd.blogg.se/
Postat av: Nathalie

hahah Ingrids de där med Tix är samma som mig men jag har så hela tiden :o (;

2010-07-08 @ 23:27:01
Postat av: Reby

HAHA Linnn!! Varför skrev du inte om frisbee tallrikarna du kastade in i fläkten? :D

2010-07-08 @ 23:51:53
Postat av: Saara

Ingrid menar du att du ritade grejer i "luften" med finngret när du var mindre? Det gör jag med. T.om än idag när jag har tråkigt.. :P

2010-07-09 @ 00:45:40
URL: http://flickansaara.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Jaa, eller "fyllde i" tex molnen på himlen eller vad som helst.

Jag gjorde det inte för att jag hade tråkigt utan mer som ett konstant tix, alltså utan att tänka på det. hahah

2010-07-09 @ 00:50:47
Postat av: Sofia iaa Boström

kul att läsa, ett tips Ingrid, varför äter du endast malt kött? tänk på att det inte bara är kött som är nermalt tillsammans med det där.. yeak ;D

2010-07-09 @ 13:11:15
URL: http://sofiaiaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, började asgarva när jag läste "man får ju tydligen inte skära i de som lever" xD

Fett skön :D

2010-07-09 @ 19:49:17
Postat av: Johanna

Haha jah det var ju lite konstigt en del ;) fast jag är nog inte bättre själv om jag skulle skriva en lista...

2010-07-09 @ 19:51:15
Postat av: bellah

gah, villka läskiga tår du har Ingrid dock tycker jag att ni är störtsköna :D

2010-07-10 @ 10:56:30
URL: http://bbellahh.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner