Hejsan

Datum: 2010-07-29 ~ Tid: 12:38:10

Allt bra? Själv är man stel som aldrig förr och loj. Tänker på stackars Ingrid som ligger nånstanns ute i nått tällt i regnovädret. Hur kan man utsätta sig för det frivilligt haha?

Mamma och Pappa drog i väg till några bekanta i Linköpning igår och är fortfarande kvar, asgött! Inte för att jag ogillar dem men kan vara skönt och softa lite utan att ha dom tjatandes över sin rygg dagen i ända. Jag slapp följa med men har skickat med en beställning till Cloetta, plopp och en stor bunke med klubbor (Y)

Idag ska jag försöka ta tag i dethär med att ta kort på saker och lägga ut annonser. Har grymmt mkt häst saker som jag måste sälja, är ju nästa allt eftersom ponnytiden är slut :/ Lite tragiskt för jag gillar den utrustningen jag har nu och ponnytiden så klart!


Kommentarer
Postat av: Josefin&Lotta

var med och tävla om att bli veckans blogg hos oss :) vialskarhast.blogg.se

2010-07-29 @ 13:04:12
URL: http://vialskarhast.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej, tänkte ba kolla hur det går med filmen från morganriks, hoppningen, om du lägger ut den eller inte ;P hade vatt kul å se =o)

2010-07-29 @ 14:01:43
Postat av: Linn

Håller på exakt nu att ladda upp den på youtube, så fort den är uppe länkar jag i ett inlägg på bloggen =)

2010-07-29 @ 14:03:13
Postat av: Johanna

Hej!:) Ska du sälja det blåa tränset?:D Är väldigt intresserad i så fall:)

2010-07-29 @ 14:10:51
URL: http://dressyrnorden.bloggplatsen.se
Postat av: Natalie

Jag är intresserad av det blåa tränset om du ska sälja det:D jätte intresserad:'D

2010-07-29 @ 15:10:55
URL: http://littleredrocker.blogg.se/
Postat av: Filippa

Hej! undrar bara om du ska sälja ditt svarta träns sånt med vitt pannband med stenar, bred nosgrimma, är i så fall intresserad har en D ponny och letar efter ett sånt :)

2010-07-29 @ 17:32:17
Postat av: Emilia

Ska du sälja det rosa tränset? Är väldigt intresserad av det . Gillar även det blåa :)

2010-07-29 @ 18:57:49
Postat av: Anonym

2010-07-29 @ 19:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner