Hej hej

Datum: 2010-07-15 ~ Tid: 14:15:44
Hejsan mitt internet funkar igen! Min bror som sabbade det fixade det även (tur för honom), känns som jag inte haft internet på en evighet....var utan i ca 2-3 dagar haha.

Ingrid och jag försov oss i morse, henne klocka ringde aldrig. Fan var snabba vi var upp ur sängen när vi fick reda på vad klockan var! Sen dess har jag vart i stallet och fixat hagarna.

Vi märkte åxå att ljudet var dåligt tyvärr...vi får väl ta i lite mer nästa gång helt enkelt.

Snart kommer bilder från tävlingen och troligvis film från nationella i Björkliden.

Kommentarer
Postat av: sofiegilander

hahah xd jag hade inte internet på 8 månader O.o jag höll på att dö :P

2010-07-16 @ 10:00:26
URL: http://tullumbaze.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner