Nattinlägg

Datum: 2010-07-24 ~ Tid: 00:38:35
Försöker hitta och nöta in alla ord jag behöver kunna till imorgon.  Men Google översätt är ju totalt värdelöst!! Det översätter ju bara rakt av till någon svengelska. Jaja, det löser sig, jag får väll peka ! haha.

Kom precis hem efter att ha varit borta hela eftermiddagen och kvällen, så mamma tog in Claudia åt mig idag .. woho en ledig kväll!
Har inte hunnit uppdatera något idag. Spenderade hela förmiddagen i stallet och satte upp nya sommarhagar, promenerade med Claudia, kylde ben, mockade extreeeemt noga, spånade, städade stallet, smorde grejer och mockade hagar och allt annat som hör till.
Så ja, en fullspäckad dag och idétorka ledde till dålig uppdatering från min sida :)


Slänger in en halvgammal bild på Claudia i hennes grymma orangea bucas-outfit.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Jätte snyggt!:) Passar bra på henne! Hoppas det går bra med henne idag hos veterinären! :)<3

2010-07-24 @ 10:53:28
Postat av: Maria

Grymt täcke!!

2010-07-24 @ 18:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner