Snabb update

Datum: 2010-07-30 ~ Tid: 18:20:59
Hinner inte uppdatera med något vettigt alls nu på dagarna, tyvärr. Sover fram till 2 på dagarna och sen börjar det klockan halv 6 igen, fast idag drog jag ut lite på tiden. På den tiden ska jag hinna fixa allt i stallet, promenera och göra mig iordning så det blir stressigt, och sen blir man pissblöt igen ... vädret är ju INTE direkt på min sida. Ni ska bara veta vad mysigt vårat tält är efter allt jävla regn som öst ner !

På söndag ska jag slänga in några intressantare inlägg och mer nya bilder på mig och Claudia, för då är jag tillbaka på heltid igen.
Vi hörs då, nu ska jag ut och dränka mig i regnet igen, och se Takida inatt. kärlek.  :D
HADE


Slänger in en random bild på Claudia, inlägget vart så tomt annars .. haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha så kul :D

2010-07-30 @ 18:34:58
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp vad du har för trasport bilder o så?

2010-07-30 @ 19:11:07
Postat av: sophia

nu kommer en lite random fråga men hur många besökare har ni i snitt per vecka/månad? :) skulle ni kanske kunna lägga in det i ett inlägg för annars kanske jag glömmer att kolla svaret... ;)

2010-07-30 @ 20:27:59
Postat av: Reby

ÖSIG Festival bokstavligt talat! Såg typ halva Takida, Maskinen var najs!

2010-07-31 @ 02:25:21
Postat av: ebba

Takida är awesome, har bara sett dem live en gång men sjukt bra <3

2010-07-31 @ 22:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner