Svar på tal

Datum: 2010-07-14 ~ Tid: 23:29:22
Tack så mkt för påminnelsen jag har nämligen inte tänkt de 5 senaste minutrarna på hur fet jag är så nu var det väl dax med en påminnelse om hur kopiöst mkt jag ökat i vikt, jag tackar och bockar, mitt sjävlförtroende växte sig ännu starkare. Tror du på sjävlaste allvar att jag skulle kunna undgå en sån sak? Bara genom att klä på sig kläder eller borsta tänderna framför spegeln får mig att äcklas av hur fet jag är, tro fan inte att jag inte vet om det!

Och dethär med att jag skulle tro att jag är bättre än ngn annan det är ju för fan rent bullshit! Jag är en vanlig medelmåtta och relativt nöjd med det men strävar sjävlklart hela tiden för att ta in mer kunnskap. Jag bryr mig inte ett skit om bekräftelse för inget ngn skriver via internet är ju av värde då man kan sitta och skriva vafan man vill här. Jag bryr mig om ridkännslan mellan mig och min häst sen om det skulle råka se illa ut i dina ögon skiter jag i rent ut sagt....

Kommentarer
Postat av: johanna

vem skrev ? och ingen av er är feta!

2010-07-14 @ 23:33:32
Postat av: Louise

Fet, nej du.. Om du är fet vad fan är jag då?

Bilderna från förra sommaren är ni as-smala på båda två. Och so, om du kanske gått upp lite i vikt sen dess, det vet ju inte jag. Men du är absolut inte tjock, du är inte ens mullig...

2010-07-14 @ 23:35:34
Postat av: Linn

En örebroare och en filipstadsbo.

2010-07-14 @ 23:35:35
Postat av: e

Du driver, du är inte fet!

Dessutom är du bättre än väldigt många, man kan inte sitta och jämföra sig med proffsen men du är duktig.

Den som har sagt något annat är blind.

2010-07-14 @ 23:35:43
Postat av: Tove

Helt rätt Linn, dem ska inte lägga sig i!

2010-07-14 @ 23:37:15
URL: http://sommarponnyer.blogg.se/
Postat av: josse

fet? den som skrev det har ingen aning om vad överviktig är för något då -.-' jävligt omoget skrivit av den personen.

2010-07-14 @ 23:37:40
Postat av: Rebecca

vilka idioter!:O

om jag ska vara ärlig så tror helt säkert dom är rent utav avundsjuka på dig. ush dom vill bara ha uppmärksamhet!.

btw när kommer video inlägget?:D:D

2010-07-14 @ 23:38:12
Postat av: amandafröberg

linn du är absolut inte fet!!

2010-07-14 @ 23:38:47
URL: http://aamandafroberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU, fet ?!

dagens eller ?

2010-07-14 @ 23:39:31
Postat av: Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny

När kommer videoinlägget :)?

Du är INTE fet :O Googla fetto så får du se hur en feting ser ut ;)

2010-07-14 @ 23:39:54
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: lolvira :DDD

Ibland undrar jag för människor som går in på en blogg om två tjejer i 17-18års åldern som dom bloggar om deras hästar, framgångar osv. & kommenterar sån skit?!



fattar inte hur folk tänker.

2010-07-14 @ 23:41:53
URL: http://lolviras.blogg.se/
Postat av: Saga

Men seriöst, hur kan man ens med att skriva en sån sak, SÄRSKILT när det inte stämmer :( Vissa människor är konstiga, ta inte åt dig "/

2010-07-14 @ 23:43:27
URL: http://sagakullberg.blogg.se/
Postat av: Linnea

Du är smal Linn, du är perfekt!

2010-07-14 @ 23:44:12
Postat av: Karin

DU ÄR FET NÅGONSTANS. Hur man kan skriva så förstår jag inte, du ser grymt bra ut och är inte fet.

2010-07-14 @ 23:46:45
Postat av: josefine

fy fan va moget att säga att du är fet elr liknade... Jag tkr du verkar vara en underbar människa, och tänker gott om Braven, vill alltid hans bästa! :)du ska ta helt och skita i dom som ssäger att du vill vara bäst, å sånt! jag sälv skulle vilja vara minst lika duktig som dej! så dom som säger sånt är bara avis för att dom inte e lika bra som dej!! :)

2010-07-14 @ 23:46:47
Postat av: Johanna

Jag tycker det är så elakt! Du är inte fet! Nej nej.. Jag är överviktig och jag vet hur ont dem orden gör. Kan inte ens tänka mig hur det känns för dig som inte ens är överviktig.

Inte konstigt att så många ungdomar har viktproblem när folk skriver sånna där inlägg hela tiden! Trycker ner en så man mår så dåligt att man antingen svälter sig själv eller äter upp sig själv. Usch för dem människorna!! Linn - Du är inte fet!:)

2010-07-14 @ 23:47:05
URL: http://dressyrnorden.bloggplatsen.se
Postat av: Cicci

VA?! Fet? ingen av er 2 är feta eller tjocka! Vad får folk grejer ifrån egentligen? avundsjuka skulle jag säga!

2010-07-14 @ 23:48:22
URL: http://ciixx.blogg.se/
Postat av: N

ni skulle inte läsa frågorna innan videoinlägget xD eller ja de kanske ni håller på med nu?xd



du är INTE fet!

2010-07-14 @ 23:54:03
Postat av: julia

får man fråga vilket inlägg någon kommenterat så?

haha, så jag har nämligen inte sett en enda bild där någon av er ser tjock ut?

haha, avundsjuka töntbarn.. , ta inte åt dej! :O

!!!!!!!!

2010-07-14 @ 23:57:34
Postat av: Anonym

men herregud linn, du FET? de personer som skrivit detta är ju inte helt hundra. Du är ju förfan helt perfekt som du är! Så ta inte åt dig..

2010-07-15 @ 00:02:30
Postat av: Josephine

dom är bara svartsjuka -.-

2010-07-15 @ 00:04:35
URL: http://josephiineberg.blogg.se/
Postat av: Emeline

Du är inte fet! Du är perfekt!

2010-07-15 @ 00:08:04
URL: http://emelineadolfsson.blogspot.se
Postat av: Mathilda

Håller nog med rebecca, folk vill bara trycka ner och hitta fel på andra som de är avensjuka på, ta inte åt dig, för de mesta menar de ju inte ens allvar, du ser jättefin ut som du är.

Ett litet tips, strunta i vågen, hjälper jättemycket för mig, blir bara stressad av siffrorna, trots att de inte är höga egentligen, men det är precis som med ett ridpass, man reagerar ofta så småsaker hos sig själv som man inte kräver/ser hos andra.

2010-07-15 @ 00:08:08
Postat av: lina

har du något bra tipps på hur man får hästen lätt och mjuk i munne samt nacken på framridningen? :) skulle vara jätte snällt om du svarade behöver hjälpen

2010-07-15 @ 00:14:14
URL: http://linanilsson.blogg../:
Postat av: Elin

Hur kan någon ens påstå att du är fet?! Du är helt normal! Dom kan ju isf inte veta vad fet är, då kan dom inte heller sett en människa som är väldigt överviktig. Ta ingen skit! Go girl :) Sen en sak, jag skulle tycka det var bra att när det var Linn som blogga så skrev ni typ /Linn i slutet och /Ingrid när det är Ingrid :) Har sett att ni gör det ibland, men inte i alla inlägg, då vet man inte riktigt vem det är som skriver. Superfina hästar ni har och ni är superfina tillsammans också! :) Och hoppas Claudia kryar på sig. Kram Elin :)

2010-07-15 @ 00:48:50
URL: http://eliinronnqviist.blogg.se/
Postat av: sophia

förlåt men vilka jävla idioter som skrivit det! dom måste typ vara anneroxia om dom tkr du är fet!?

2010-07-15 @ 01:28:06
Postat av: sofia / dressyrhatt @ bdb

fyfan vilka idioter! :SSSSS de måste ha något allvarligt problem:s

2010-07-15 @ 10:58:58
Postat av: My

Linn du är för fan mager som en jakthund,nä...mager e inte heller snyggt. Men deremot perfekt är snyggt att vara....och jag vet en Linn Ingvarsson med en otroligt fin Brave Heart som är de...kan de vara du? :)

2010-07-15 @ 11:36:03
Postat av: Anonym

du är inte tjock, inte mager, du är lagom! du ser frisk ut, du är söt och du rider riktigt bra :D<3

2010-07-15 @ 14:36:06
Postat av: Johanna

Ingen av er är feta! Jädra dumheter! Ni är perfekta! Skit i vad andra säger!Ni är jättebra och duktiga med era hästar av vad jag har sätt. Kämpa på <3

2010-07-15 @ 14:51:51
Postat av: Anonym

Jadu, jag håller med alla andra! :)

2010-07-15 @ 19:05:18
Postat av: Lillbamse

skulle nån av er va fet?????

Aldrig i livet.. Fasiken ni är ju vältränade. Glöm va den där idioten säger å gå vidare med er härliga sida för ni är guld värda!!!!

2010-07-15 @ 19:22:02
Postat av: wilma n

Hahha, vilket härlit liv den personen måste ha ;) bry dig inte, inget stämmer :)

2010-07-15 @ 19:57:57
Postat av: Erika

Att folk ens orkar sitta och kommentera sånna saker. Det stämmer ju inte för 5 öre!

2010-07-15 @ 23:41:26
URL: http://errriiikkkaaa.blogg.se/
Postat av: louise, du vet vem

hallå linn, trodde vi hade pratat om det där! inte okej alls att du säger sådär, du har jätte fin kropp och är inte alls tjock, kan iaf inte tänka mig att du har tjockat på dig massa sen praktiken ;) Inse nu att du är jättefin och låt idioterna gå och dö, okej? <3

2010-07-16 @ 14:01:23
Postat av: cj

jag förstår inte alls vart ifrån du har fått att du är tjock? muskler kallas det :D

2010-07-16 @ 20:32:55
Postat av: lydia :)

du är super fin Linn.

2010-07-16 @ 21:26:05
Postat av: martina

haha, någon som skämta eller? du är inte alls fet, du är normalsmal och jättesöt! vaddå att du skulle tro att du är bättre än alla andra? man märker att du verkligen inte har bra självförtroende!! ta inte åt dig. Känner ju inte dig men du verkar som en jättesnäll tjej kanske lite blyg. Men dom som sa att du verkar tro att du är bättre än alla andra kan verkligen inte läsa av andra människor!



Tycker absolut att du inte ska ta åt dig av dom två komentererna! bara här har du fått typ 40 om hur snäll smal och söt du är! så ta åt dig av dom här komentarerna! Fast jag vet att det är svårt att göra, tar själv bara åt mig dålig krítik och bara samlade på mig! och jag är också blyg så man vågar ju inte säga nått då. men sen blir man så jävla förbannad rent ut sagt! när man förstår att den bara snackar skit! (själv har jag aldrig förstått det, men kan lungt säga det till andra. Jag tar fortförande åt mig av andra, men "tömmer" aldrig ut det och mår verklilgen jättedåligt av det!) men det ska inte hända dig! folk är avundsjuka!



ojj haha lång komentar, men blev lite förbannad!

glöm inte att du är perfekt som du är!<3

2010-07-29 @ 22:37:55
Postat av: Anonym

Jag läste i ett av era tidigare inlägg att du har haft ätstörningar. Jag antar att du är frisk ifrån det nu eftersom du skrev att du har haft det. Jag är verkligen jätte glad för din skull att du har klarat det, men det verkar som att du inte riktigt har släppt taget ifrån det, eftersom du skriver att du är fet. Du är verkligen inte fet! Du är jäkligt fin! Underbart snygg kropp, och du är väldigt söt! Jag och en massa andra tjejer skulle mer än gärna se ut som dig. Inte för att utseendet är allt men jag menar det verkligen. Jag vet hur självkritisk man kan va, för jag lider själv utav ätstörningar. Man blir blind varända gång man ser sig själv i spegeln, man ser bara allt det man inte vill se, man ser även saker som inte existerar i andras ögon och ja visst är det svårt att se sig själv som vacker? Känns som att vågen ljuger när siffrorna blir lägre och lägre men man i spegeln ser alla skavanker. Jag kämpar själv med det här dagligen, och jag ser alla som har klarat sig ifrån allt det här som förebilder. Snälla skit i de taskiga kommentarerna som inte ens stämmer och fortsätt vara en förebild. Konstigt hur lätt man tar åt sig av elaka kommentarer, men inte kan tro på en ända komplimang :/ Försök öppna ögonen och se hur fin du är, och din framgång inom ridningen är ju helt beundransvärd! Kör ditt race oavsett vad du får för patetiska kommentarer. Ta åt dig av komplimangerna istället som är betydligt fler!

Bakom den här datorn sitter en tjej som börjar må bättre och bättre, hon vill verkligen inte att någon ska må som hon gjort det senaste halvåret.



Go girl!



2010-07-31 @ 00:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner