Angående ridstövlarna

Datum: 2010-11-25 ~ Tid: 22:02:44
För det första så läster jag inte ens Gennes och Linns blogg så jag hade ingen aning om att de skrivit om några silvriga stövlar idag. För det andra så skrev jag inlägget om ridstövlarna redan igår kväll och publicerade det idag. För det tredje så är Linns stövlar vanliga läderstövlar målade med silverfärg (gick in och läste eftersom några påstod att jag härmat dem med mitt inlägg)

Tycker det är trist att ni ens antyder något sånthär, varför skulle jag härma någon? Storbloggare behöver inte kopiera från mindre bloggar för att ha ett intressant innehåll. Dessutom så handlade ju inte inläggen om samma sak.


Kommentarer
Postat av: Sofia

För någon dag sen härmade ni oss, och idag dem. kom på något eget, snälla

2010-11-25 @ 22:13:54
URL: http://equipe.devote.se
Postat av: Elin

Du måste inte heller försvara det, är inge kul med alla svar på tal inlägg.

2010-11-25 @ 22:15:24
URL: http://stallvran.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag har aldrig varit inne på din blogg, vad är det vi har härmat dig med då? :S Vi har ju inte alls härmat genne och Linn, hon skrev om sina läderstövlar hon målat hon hissade inte de guldiga, silvgriga och brnsfärgade tretorn som jag gjorde. Så vad är det jag har hermat dem med?

2010-11-25 @ 22:15:44
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Sofia

nej men ingrid, först bootsen sen pannbanden och nu hämrnar ni dem med stövlarna. kreativt

2010-11-25 @ 22:17:44
URL: http://www.equipe.devote.se
Postat av: Linnea op de Weegh

haha , Tycker inte ens att du behöver kommentera de Linn :) finns fler än 1 sida att hitta "nyheter" inom ridsporten på ;)

2010-11-25 @ 22:18:14
URL: http://polze.blogg.se/
Postat av: angelica

allt bra? :)

2010-11-25 @ 22:18:33
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: Cicci

Tycker verkligen inte att ni härmat dom med det inlägget! Dom skriver ju om egensprayade ridstövlar!



Vad dom än säger att ni härmar så tror jag inte att de är så! Klart man inte kan veta om en blogg skrivit om nått liknande dagen innan.. Och får bara dom ha en åsikt om den saken men inte ni bara för att ni har en större och mer framgångsrik blogg? nja.. tror de mest handlar om avundsjuka där..!



Älskar eran blogg, lätt den bästa hästbloggen <3

2010-11-25 @ 22:18:35
URL: http://ciixx.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Sofia, trodde vi tagit denna diskussion redan?

2010-11-25 @ 22:20:59
Postat av: johanna

måste faktiskt försvara sofia, du härmade henne totalt med ilägget om pannbandet, andvände typ samma ord och allting, sen gennes och linn härmae ni också.

2010-11-25 @ 22:25:28
URL: http://haaastarbaast.blogg.se/
Postat av: Ida Tallhed

Har du över 200 läsare per dag och känner dig i behov av ny (gratis) design så har jag ett erbjudande som passar dig!



Just nu har jag ett erbjudande på min blogg som går ut på att ALLA som har över 200 unika på sin blogg får en HELT GRATIS design av mig. Designen formas på dina önskemål! I normala fall tar jag 200-400kr för en unikt utformat design... så passa på!



Kika in hos mig för mer info! :)

2010-11-25 @ 22:29:21
URL: http://idatallhed.se
Postat av: Sofiaaaaaaaaa

åh tack för ditt stöd johanna! känns super

2010-11-25 @ 22:29:51
URL: http://www.equipe.devote.se
Postat av: marrrrree

Skulle Linn Olsson inte vara en storbloggare?! Hennes förra blogg Schalalaaolsson var ju en av de mest lästa och älskade bloggarna inom ridsporten, den var helt enkelt BÄST. Sin nya blogg som hon har tillsammans med den inte speciellt okända Sofia Genne tror jag kommer nå samma framgångar som den förra, den ska bara komma igång först, startades ju för bara någon dag sedan. Skippa den där "jag är bäst och jag älskar att provocera" attityden så blir er blogg betydligt mycket trevligare att läsa, det är inte första gången jag ser ett inlägg som är nedlåtande och har den här attityden över sig. Vare sig ni gör det för att ni verkligen tycker så eller för att provocera så är det bara irriterande, vi vill inte ha någon "Kissie-profil" inom ridsporten!

2010-11-25 @ 22:31:59
Postat av: Ingrid

HAHAHHA JÄÄÄÄVLAR VAD DUM. Tror du att jag är så korkad att jag inte ser att det är samma ip-adress på både dig Sofia och Johanna.

2010-11-25 @ 22:32:35
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Linnéa

hahaha, alltså seriöst, tror folk på riktigt att ni skulle härma andra bloggar? suck

Bry er inte om folk som inte har bättre saker för sig än att störa sig på andra och leta fel.

2010-11-25 @ 22:34:37
Postat av: sofia igeen

hahah men snälla jag drev, det är väl klart jag vet att de blir samma ip. är ju bara för jävla kul att provocera er eftersom ni blir så sura! :)

2010-11-25 @ 22:40:58
URL: http://equipe.devote.se
Postat av: marrrrree

Skrev du det där sista till mig? Isåfall, varför? Varför skulle du behöva ljuga om att jag har samma ip-adress som dom? JAG, bara JAG skrev den kommentaren för det är MIN åsikt, den behöver inte bara tas negativt, ni kan ta den som något att tänka på, för det är så er blogg kan uppfattas lite ibland tycker jag iallafall, eller så kan ni bara skita i den, men börja inte ljuga om en massa.

2010-11-25 @ 22:42:36
Postat av: Ingrid

sv marrrrree. Nej kommentaren var absolut inte till dig. Den var till Sofia eftersom hon kommenterar i olika namn. Ta inte åt dig för den var inte till dig :) Skulle varit tydlig och skrivit vem den var till.

2010-11-25 @ 22:45:54
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Alice

Tycker du verkligen att ni är storbloggare? I så fall har vi väldigt olika uppfattning om den saken.

2010-11-25 @ 22:48:55
Postat av: S

Det är tre andra bloggar som hissat dom här stövlarna för ett tag sedan, har dom också tagit det från linn olsson då? Skulle inte tro det. Linns stövlar är spray färgade, väldigt eget. Dom här stövlarna är något annat.. Sen bryr jag mig inte om det är så att detta inlägget kom in efter linn olssons, detta är något annat..

2010-11-25 @ 22:49:24
Postat av: marrrrree

Haha, okej ;) Förlåt för att jag anklagade dig för att ljuga, men trodde som sagt kommentaren var till mig. Jaja, det kan bli lite fel ibland ;)

2010-11-25 @ 22:54:54
Postat av: Anonym

HAHAHA !



jag kan bara skratta åt det som står ovanför xd

2010-11-25 @ 23:08:18
Postat av: Stina

2010-11-25 @ 23:18:16
Postat av: Jennelie

Ni som säger att dem tar ideerna från era bloggar, väx upp!

Har ni ensam rätt på att hissa/dissa saker?



Eller är ni bara avundjuka?



Tycker bara detta är super fånigt, speciellt då ni inte har någon grund i era anklagelser. Och dessutom kanske någon läste på eran blogg om sakerna och den frågade Ingrid/Linn vad dem tyckte?...

2010-11-26 @ 01:00:04
Postat av: Stina

Här har man höga tankar om sig själva.. :):)

2010-11-26 @ 11:42:23
Postat av: Louise

vaför känner sig folk så hotade av er? xD

tror inte att ni försöker härma ngn, ovch OM ni gör det - OCH? ;)

2010-11-26 @ 12:09:32
URL: http://livingwithbompa.blogg.se/
Postat av: Maja

HAHHA men herregud, har folk svårt att läsa? Sofia skrev ju faktiskt att hon läste eran blogg och såg stövlarna och kände sig då utmanad eller vad man säger? xd HAHA fyfan vad bra folk läser :D

2010-11-26 @ 14:17:16
URL: http://ponystars.blogg.se/
Postat av: Annie

Antyder ni att Sofia och Linn inte är några storbloggare? Det verkar snarare som att ni är avundssjuka på deras framgångar inom bloggvärlden, inse, Linn började blogga LÅÅÅÅNGt före er och bloggar SJUUUUKT mycket bättre. Ni blev stora för att ni är de enda dressyrryttarna (på låg nivå, men ni förstår) som bloggar. Tur kallas det, skicklighet från deras sida.



Omogen blogg, 11 år eller?? -.-

2010-11-26 @ 17:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner