Svar på tal

Datum: 2010-11-24 ~ Tid: 20:12:29
Varför uppdaterar aldrig Linn ?

Aldrig var väl ändå att ta i? Men jag kanske inte uppdaterar lika ofta som Ingrid på vardagarna däremot. Anledningen till det är att jag har en skola att sköta och även praktik. Jag kan inte precis skolka från skolan eller praktiken för att sitta hemma och blogga, eller? Jag har inte möjlighet att blogga under dagarna på vardagar (utom vid speciella tillfällen, om vi är i datasalen eller om jag är sjuk).

Hoppas du är nöjd med ditt svar ;) Gick ju ioförsig att räkna ut själv för den som är lite klyftig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte ni lägga ut en "vlogg" tror jag det hette? ;) ni hade lagt ut en i juli och den var jätte bra ;)

2010-11-24 @ 20:14:45
Postat av: Amanda

ja snälla, gör en ny v-logg! hade vatt kul..gör om nån ridövning eller nåt å kanske lite i era stall å så..ni e bra på sånt! xP

2010-11-24 @ 20:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner