Tisdag

Datum: 2010-11-16 ~ Tid: 23:32:01

Idag har jag ägnat nästan hela dagen åt att försöka få ordning på bloggen, vilket tydligen har lyckas NU .. det var på tiden! Bara reklamen kvar, börjar det knövla när den är på plats så börjar jag nog seriöst gråta, haha!

I eftermiddags skrittade jag ut en stund på Claudia, Quillen fick också följa med som en liten hund i grimskaftet efter, så söt! Efter det tog jag moppen till Valåsen och fotade Annie och Lego, samt Linn och Cupido. När jag skulle hem startade inte moppen, som vanligt, så jag blev kvar där en stund innan jag äntligen fick fart på den och tog mig hemåt och kvällsfodrade.

Nu ska jag gå ut till mitt hus, dra på spotify i bött och trycka i mig lussebullar och trocadero! Ska även finslipa på bloggen och sen plugga. Hann inte plugga någonting idag på grund av bloggstrulet. Fast ibland kommer oviktiga saker före viktiga ... som bloggen före plugg. Nej pluggandet tar jag inatt, har ändå inte planerat att sova, då kanske jag kommer i säng i någorlunda tid imorgonkväll ;)


Kommentarer
Postat av: Louise

Funkar skitbra för mig nu :) Inge krångel alls :)

2010-11-17 @ 01:40:14
URL: http://melody-drama.bilddagboken.se
Postat av: elvira - ridahest :D

Åh jag vill ha sånna där strumpor!! :O

2010-11-17 @ 02:30:27
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: bella

usch, den nya bloggdesignen är hemsk! :S

2010-11-17 @ 09:10:44
Postat av: Ellen

ett litet tips, om du vill ha med Quillen när du rider, om de är jobbigt med lina eller grimskaft, trasslar ihop sig och så, skaffa ett hundkoppel, som rullar in automatiskt, jättesmidigt ;D

2010-11-17 @ 15:14:02
URL: http://puckopellen.blogspot.com
Postat av: @shettiseen

snygga strumpor ^^ (L)

2010-11-17 @ 20:55:21
Postat av: towtow @ bdb

Hej Linn och Ingrid!

Jag har et önske inlägg, att ni lägger ut en favorit bild på varje av era hästar i dressyr och hoppning? :D

2010-11-18 @ 12:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner