Uppdate

Datum: 2010-11-05 ~ Tid: 12:08:42

Har nyss ätit lite frukost efter en rejäl sovmorgon. Känner mig ändå långt ifrån utvilad. Men inget blir ju bättre av att ligga kvar och dra sig i sängen precis.

Kroppen har vart motvillig här ett tag och det är sjukt drygt. Proppar bara i mig en massa tabletter och smörjer med lindrandemedel här och där, tycker ändå inte att jag känner någon förändring. Har i alla fall beställt ny tid hos Stefan, men det fanns inga tider förens vecka 49.

Ush nu sitter jag bara här och skriver massa tråkigheter. Ska gå ner och ta en bild på det nya ridtäcket som kom för några dagar sedan.

Har inte skrivit något om de andra hästarna på ett tag men det har inte hänt så mycket. Cupido har vilat några dagar. Har dock tappat räkningen på hur många men det spelar ingen större roll. Han är ju bara bäbis så kan slappa. Lillan har jag travat på en gång, hon var piggelin! Steget har blivit mycket lättare att följa med i, skööönt!


Kommentarer
Postat av: LINNEA / RIDBOKEN

Hoppas du mår lite bättre snart, tänker på er! :o)

2010-11-05 @ 12:14:30
URL: http://donn.se/ridboken
Postat av: tove

hoppas du blir bättre snart!! :)

2010-11-05 @ 13:28:29
URL: http://tovedanielsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem är stefan??

2010-11-05 @ 15:30:54
Postat av: Tazy

Ta den tid du behöver, jag tänker också sådär.. "måste komma igång, måste skynda" Men det är lika bra att tare i sin takt <3

2010-11-05 @ 16:27:33
URL: http://ronnaryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner