Nöjd!

Datum: 2010-11-08 ~ Tid: 21:26:06
Idag hade jag en superbra känsla under ridpasset, är riktigt nöjd! Jobbade mycket i skritt med att få lika mycket stöd i båda tyglarna och att hon skulle skritta på i ett jämnt tempo utan att gå iväg eller stanna upp. Dock är det riktigt svårt att få ett bra stöd i vänstertygeln och försöka behålla det (vilket beror på mig), men idag gick det ovanligt bra och i traven fick jag tillbaka den känslan vi hade precis innan hon vilade i april, riktigt skönt! Nu är det bara att jobba vidare på samma sätt och försöka behålla känslan längre och längre för varje gång. Efter passet tog vi en promenad utomhus på hårt underlag med BoT och senan känns finare än någon gång hittils! Någon som är konstigt är, att varje dag efter veterinärbesöket i onsdags har senan känts finare och finare för varje dag ... har jag bara inbillat mig att hon var svullen innan eller är jag bara kinkig?









Mamma var som vanligt snäll och fotade :)

Kommentarer
Postat av: Amanda

ni är galet fina! <3

2010-11-08 @ 21:32:11
URL: http://eaqi.blogg.se/
Postat av: olivia karelius

Vad kul att det går så bra för er och att senan käns finnare! :)

2010-11-08 @ 21:38:10
URL: http://equestrianworld.blogg.se/
Postat av: anna

ärligt brukar det bli bättre när man rider hästen, så kul att det blir bättre. fortsätt såhär så blir det ännu bättre ! :D

2010-11-08 @ 21:39:32
Postat av: Jeanette

Vad kul, fina bilder!

2010-11-08 @ 21:44:54
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Det blir nog lätt så att man inbillar sig saker när hästen haft en skada! Nu menar jag inte att hon inte var svullen, men kanske som du säger att du var "kinkig" ;P

2010-11-08 @ 21:45:41
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Saga

Roligt :D

2010-11-08 @ 22:00:21
Postat av: Frida

Kanske inte så smart att lägga på BoT direkt när man har tränat? Ska ju aldrig lägga på det när hästen är varm :S

2010-11-08 @ 22:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner