Från: hjertaViktoria @ BDB

Datum: 2010-10-21 ~ Tid: 17:48:32

Linn ingvarsson , @weppling <3

Jag vill bara säga att jag har nog ALDRIG sett en sån som du Linn!

Du tar verkligen hand om dina hästar!
och man ser verkligen hur hårt du har slitit med din häst , Brave Heart , <3

Du är en väligt rutinerad ryttare!
Och du sitter perfekt , och rakt över hästen!

Det blev en dressyr häst utav honom , och du passar perfekt i dressyr branchen!
Du passar väldigt bra på hästryggen ! , <3

Jag har hört från folk som känner dig att du är en väldigt bra ryttare och väldigt bra som person också!
Du är väldigt omtyckt som person , och dom älskar hur du rider och hur du tar hand om dina hästar.
Den kärleken du har och ger  till dina hästar , den kärleken har ingen annan att ge till någon!
Dina hästar har tur som får ha dig som ägare!
Dom är tur att det är du som sitter och kämpar , dagar , veckor och år!.

Hästar är djur som behöver kärlek , vänskap och omtycknad!
Dom behöver en ryttare som bryr sig om dom , och kämar med dom på dagarna ...
Det är även bra om dom får komma ut och tävla lite!

Linn jag kan säga att du har och gör allt som en häst-ägare ska göra!

Ibland kan man bara känna att man ger upp , för hästen har vart jobbig , bråkig och man känner verkligen att hästen inte lyssnar på skänklarna och allt man ber dom om att dom ska göra!
Men du har kämpat och slitigt med din häst , nästan från grunden!.

Jag är riktigt imponerad över dig som ryttare!
Och jag blev målös första gången jag såg din häst på bild!

Linn jag vill bara säga att du är en person som jag aldrig har sett eller hörtalas om!

Det pratas lite här o var om dig , men det är riktigt bra saker , tex så kan man höra så här : Du vet hon Linn som har Brave heart  ? , hon är i alla fall en skit bra ryttare , och hennes häst är ju otroligt underbar!

Och det stämmer!

Jag är riktigt imponerad!

Linn du är en bra ryttare och du är nån jag kommer att ha som förebild!

Du är en väldigt bra person och ryttare!
och jag älskar att kolla på dina bilder!

Tack Linn för underbara bilder , och för att du är en väldigt bra förebild! <3


Tack så mycket Amanda Hellman för så många vackra ord! Blir verkligen rörd och stolt samt förvånad att någon kan tycka som du? Tack ska du ha! :')<3


Kommentarer
Postat av: Johanna Kindvall

Det finns MÅNGAMÅNGAMÅNGAMÅNGAMÅNGAMÅNGA som tycker som hon Linn! :)

2010-10-21 @ 17:59:03
Postat av: enewe - satsande dressyrryttare'

hahahaha exakt så skrev hon till mig med! hon verkar bara ha bytt ut namnen? haha shit asså!

2010-10-21 @ 18:57:54
URL: http://enewe.blogg.se/
Postat av: Hanna

Gillar :)

2010-10-21 @ 19:06:13
Postat av: Emelii

Yaay, Amanda!

2010-10-21 @ 19:22:34
URL: http://iiamyourhero.blogg.se/
Postat av: amanda hellman

awe , tackkk fååå mkt ! <3

Vill bara säga sanningen ! :''D

2010-10-21 @ 20:09:31
URL: http://perfectpony.blogg.se/
Postat av: Anonym

håller verkligen med!!!

2010-10-21 @ 22:09:29
Postat av: elin

Det är fler som tycker så. Jag tycker precis likadant . :-) om både dig och ingrid. Det jobbet ni lägger ner på era hästar är helt sjukt ! Synd bara att det inte finns alls många som ni, ridsporten behöver det.

2010-10-22 @ 06:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner