God morgon

Datum: 2010-10-04 ~ Tid: 09:53:40

Idag ville ingen av mina två mopeder starta så jag fick helt enkelt be mamma snällt, lite efter 6 på morgonen om skjuts till min praktikplats. På praktiken mockade, fodrade vi och släppte ut. Ska tillbaka till i eftermiddag när lektionerna börjar.

Sen åkte vi raka spåret till ”vårat” stall. Det vill säga stallet som Braven är inackorderad i. Vi har honom inte hemma på gården i och med att vi bor i stan. Även där mockade vi, fodrade och släppte ut hästarna samt fixade Bravens hö och kraftfoder.

När vi vart i stallet åkte vi hem och åt frukos. Sen, håll i er nu! CYKLADE jag till tandläkare. Ont som ***** hade jag under hela vägen dit och även nu i efterhand. Jag är född i fel kropp, den pallar ju ingenting.

När jag kom hem igen tog jag hand om kaninerna. Mockade, fixade mat och vatten. Ingen som vill ha två söta små hoppglada kaniner???

Allt detta har jag hunnit med innan klockan en hunnit bli halv 10.

Snart ska jag ut och gå en promenad med hundarna. Efter det ska jag åka hem till Ingrid och leka lite med henne. Som jag redan nämnt ska jag till praktiken i eftermiddag också.


Bild från våran senaste uteritt, fler kommer så småningom.


Kommentarer
Postat av: emma

Hur gick det på tävlingen då? (:

2010-10-04 @ 10:00:23
Postat av: elvira :D

Oj jäklar du har gjort mycket :O klockan halv tio hade jag precis vaknat he he.

2010-10-04 @ 10:51:05
URL: http://ridahest.blogg.se/
Postat av: Sophia

Oj vad effektiv du är!

Kan Braven stegra på ditt kommando??

2010-10-04 @ 12:51:35
Postat av: Emelie

hade liksom kunnat köpt dem men mamma och pappa tkr det räcker med en och sen så bor jag iskåne typ mitt i

2010-10-05 @ 07:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner