Hej

Datum: 2010-10-18 ~ Tid: 19:34:54
Har pluggat hela kvällen och har äntligen kommit ifatt igen efter allt jobb i helgen. Har även fixat in en träning i Laxå om två veckor (ÄNTLIGEN!!) för Marianne Berggren som importerade Claudia till Sverige från Holland. Marianne hade henne en tid innan hon såldes och har ridit henne så hon känner henne endel, vilket känns bra!

Tog en skrittur barbacka på asfalt med Claudia idag, hon har ju vilat hela helgen eftersom jag jobbat i princip dygnet runt och inte hunnit, men nu blir det ändring ... och på torsdag kommer Åsa och hjälper mig :)
Har även träffat Linn idag, vi tillbringade tiden framför datorn och fixade med bloggen, vi har även tackat ja till en kampanj som kommer upp inom kort ...



Kommentarer
Postat av: Amanda

Berggren? Det heter jag också :D Roligt för Er!

2010-10-18 @ 20:09:28
Postat av: Lovisa

Marianne är min ridlärare och tränare:)

2010-10-18 @ 22:42:22
URL: http://loviiiie.blogg.se/
Postat av: Emma

Ni tar så otroligt fina bilder på era hästar och andra hästar, När ni lägger upp lite bilder kan ni inte typ skriva vilken bländare, slutartid och iso ni hade när ni tog den bilden ? :D

2010-10-19 @ 08:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner