Hejsan

Datum: 2010-10-14 ~ Tid: 11:33:59

Har precis varit ute och motionerat både mig och hundarna. Väldigt välbehövligt för min del. Håller på att bli det jag fruktar mest i hela världen. En fyrahundrakilos klump som knappt tar sig upp ur sängen. Ush och fy vad äckligt. Förstår inte att jag kan göra såhär mot mig själv som jag gjort, hur jag kan ha blivit så stor som jag är, när det är det värsta som kan hända. Måste skaffa mig lite mer självdisciplin. Mer motion, nyttigare mat och mindre godis ska det bli hädanefter. Synd bara att det ska göra så ont i kroppen så fort man anstränger den minsta lilla, smärtstillande? Ja tack.

Var även på banken och fixade lite. Var där inne max 3min. Hundarna blev lika glada att se mig som om det vore timmar sedan jag gick in på banken haha.


Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Jag har hört någonstans, tror det var på Animal Planet, att hundar saknar tidsuppfattning och därför inte vet om de tex varit ensamma en timmer eller 5 min :P Lite coolt!

2010-10-14 @ 12:17:27
URL: http://equilina.se
Postat av: Jeanette

Tycker det är tråkigt att du skriver så om dig själv.... Vad är då jag som säkerligen väger mer än dig? XD Förresten är inte utseendet allt, det viktigaste är att man mår bra, eller hur? :) Mår man bara bra spelar det ingen roll hur man ser ut. Man ska vara med nöjd med det man har! :D

2010-10-14 @ 16:03:15
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/
Postat av: Klara Hovstadius

Efter några löprundor kommer du nog bara tycka det är skönt att motionera- så blev det för mig i allafall =)

2010-10-14 @ 16:47:06
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/
Postat av: Linn

Till Klara. Det är inte träningsverk eller lathet jag har verkligen stora problem med min kropp, har gått igenom alla möjliga behandlingar för att förska bli bra. Vissa dagar har jag haft så ont att det nästan inte går att gå ur sängen pga av låsningar :/

2010-10-14 @ 16:52:54
Postat av: -

Säg inte att du är tjock ! du har antagligen inte nån aning om hur feta människor ser ut ?

2010-10-14 @ 20:58:10
Postat av: v e n d e l a

jag vill oxå ha en hund! ;D

2010-10-17 @ 12:46:10
URL: http://pponnyryttana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner