Suck på skolan

Datum: 2010-10-15 ~ Tid: 10:35:40

Sitter i skolan just nu och har Engelska. Pluggar även lite på programmena inför helgen. Stallbacken.com är den bästa sidan enligt mig. De uppdaterar alltid ändringar av programmen i tid och har alla program. Programmena nedan är de jag ska rida i helgen. Det övre går på regional nivå och är lagklassen i Elitens sista omgång. Det undre programet går på nationell nivå och det blir även våran sista nationella tillsammans.

FEI's Inledande:
http://www.stallbacken.webbland.se/dressyr/program/ponny/FEIinlPonny_2004.html
FEI's Lagtävlans:
http://www.stallbacken.webbland.se/dressyr/program/ponny/FEILagPonny_2004.html

Det kommer roligare och mer intressanta uppdateringar i eftermiddag och ikväll när jag har tillgång till min egen dator med mina bilder och även tid att skriva något vettigare än detta.


Kommentarer
Postat av: inez

var ska du tävla o vilken dag? :)

2010-10-15 @ 17:16:45
Postat av: Erika

Kom igen nu ;)

Nu visar vi dom alla vart skåpet ska stå!

2010-10-15 @ 18:14:02
Postat av: Ridproblem? Läs bloggen :)

Åå, mitt favoritprogram är FEI Lagtävlansprogram :D

2010-10-15 @ 20:29:51
URL: http://ridkonsten.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hajsan!:) ska börja med att tacka för en kanonblogg!! En fråga; är Braven fortfarande tillsalu?:) och en annan sak! Ni frågar ofta vad vi läsare vill läsa om, och jag skulle gärna vilja att ni berättar och skriver lite om era fina hästar! Gärna några videor när ni rider är i stallet och där ni ger tips på diverse hästgrejer!:) skulle vara jättekul! Eran blogg rockar! Tack! / en trogen läsare!:)

2010-10-17 @ 11:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner