Tråkig dag

Datum: 2010-10-28 ~ Tid: 10:19:01
Har legat i sängen sen halv åtta imorse efter att vi släppt ut hästarna och fortfarande inte orkat gå upp. Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, känns som en totalt värdelös torsdag. Vid lunch ska jag till stallet och fodra, mocka och gå en promenad med Claudia och Quillen, stallarbetet är alltid kul men det skulle ju gärna få hända något mer idag ... Senare i eftermiddag ska jag iallafall fram till stan, möta Linn, hämta ut våra färdigbroderade jackor och de orangea benlindorna som hon budat hem åt mig.

Gud, saknar verkligen denna hage. Underbart läge!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vackert!

2010-10-28 @ 10:41:14
Postat av: Amanda

Ungefär som min dag då :/ Jag har också väldigt långsam :/

Jag ska roa mig med att lunchfodra, mocka, göra iordning kraftfodret, fylla hö påsarna och kanske städa bland alla hästsaker. Om jag orkar :/

2010-10-28 @ 11:11:45
URL: http://passionpellini.blogg.se/
Postat av: Jennelie

Vilken fin bild :D

2010-10-28 @ 13:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner