Alltid lika svårt att komma på en rubrik

Datum: 2010-09-18 ~ Tid: 21:55:30

Ber om ursäkt, jag har inte haft tid att blogga något idag. På förmiddagen gjorde jag praktik. Efter det åkte vi till stallet och bytte täcke på Braven. Regnet värkte verkligen ner och täcket var lite fuktigt vid bogen, kan vara skönt att vara heltorr. Vet ju hur jag är själv, kan inte vara roligare för hästen precis. Sen åkte vi hem och jag åt lite lunch under tiden som jag skrev skolarbeten. Sen åkte jag och en kompis upp till stallet igen.

Jag joggade Braven lite i ridhuset på hacket och red igenom P:1 en gång för att kolla om saker och ting funkade och om jag mindes programmet. Sen schamponerade jag benen och svansen. Jag gjorde flätor och Malin var snäll och fixade pannluggen. Det blev kanonsnyggt! Jag kan tyvärr inte göra inbakade flätor i pannluggen. Mitt under flätningen började jag må illa från ingen stans och blev tvungen att springa ut till toan och spy. Vart alldeles svimfärdig en stund, kanske hade ätit något opassande?

Laguppställningen till i morgon:

Lina Dolk – Lilla prim

Moa Halling – Chester

Erika Andersson – Spirello

Linn Ingvarsson – Brave Heart


Bild från i sommras, när jag joggar Braven iförd mjukisbrallor ;) Vem har sagt att man alltid tycker sin egen outfit är snygg?


Kommentarer
Postat av: maddee

lycka till imorgon!! :D <3

2010-09-18 @ 21:59:55
Postat av: fanny hellgren

haha, det va bra sagt att man inte alltid tkr sin egen outfit är snygg! men va fan ibland måste man få h det lite skönt och va en slappis:D

2010-09-18 @ 22:07:30
Postat av: Anonym

Hihi, mjukisbrallor är ju passande vid "jogging" x)

lycka te imorgon!<3:))

2010-09-18 @ 22:17:34
Postat av: Jeanette

Kan du inte lägga in en bild/flera bilder på de andra hästarna i laget? :)

2010-09-18 @ 22:48:01
URL: http://schnauzertassarna.blogg.se/
Postat av: Emma

Jasså Gripens lag :D lycka till!!

2010-09-18 @ 23:23:16
Postat av: Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Lycka till :)

2010-09-19 @ 08:18:47
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/
Postat av: jennifer

oooo ska erika vara me med våran lilla bebis spirello (päronet) som jag sa när han föddes för det var min favvo frukt då och just då åt jag ett päron han är ju efter enford ester och tussilaunge hoppas du kan säga puss och kram till han åt mig

2010-09-19 @ 09:30:06
Postat av: Bella-skötare på welshponnyn Amour

ska braven säljas?

2010-09-19 @ 09:58:44
URL: http://stoet.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Linn, kan inte du lägga upp en lagbild på hästarna som är med i laget? skulle vara kul att se! :)

2010-09-19 @ 10:32:18
URL: http://tasch.blogg.se/
Postat av: Ponnyryttaren

men jag brukar rida i mjukisbrallor och foppa:)

fast barbacka då

jag rider faktist mest barbacka jag gillar inte min ponnis sadel vi letar efter en ny några tips???

2010-09-19 @ 11:48:57
Postat av: Malin

Hej, Linn du sa tidigare här i ett inlägg som jag läste att du inte hittar någon vettig hästblogg, kolla in min ;) lämna en kommentar om vad du tycker :)

2010-09-19 @ 22:34:20
URL: http://hoppsmurfarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner