Bildbomb!

Datum: 2010-09-30 ~ Tid: 23:58:04

Idag blir det en riktig bildbomb från träningen, för det gick så himla BRA! Allt satt klockrent! Ponnyn arbetade jätte bra utan minsta invändning eller protest. Han var otroligt lydig och positiv till allt idag. Braven, Jag, Johan och Mamma är alla nöjda med dagens träningspass. Var verkligen synd att jag glömde min kamera i stallet som man kan filma med, men Ingrid är en sann hjälte hon åkte som hämtade sin kamera så vi kunde fota Philiac. Då passade vi så klart på att fota Braven också efteråt. (Bilderna är tagna i arbetstrav och arbetsgalopp).

Nu är jag enormt taggad inför andra omgången av eliten till helgen! Jag, mamma och Braven ska sova över hos Bravens uppfödare under lördagsnatten.












Kommentarer
Postat av: sariih

fina ni är som ekipage!



något ni skulle kunna lägga upp är failbilder, där hästen kör upp huvudet, eller bakbenen är i australien i en övergång osv, det går ju inte alltid bra lixom.



Det kanske skulle lätta lite på trycket som ni har på er, att ni visar att ni inte alltid heller är perfekta, som många påstår att ni tycker.



grym blogg btw!

2010-10-01 @ 07:35:07
URL: http://sariih.blogg.se/ridblogg
Postat av: elvira

Ni är så jättefina, och jag håller med komentaren ovanför, att lägga upp failbilder och ha ett syfte :)



Kolla bloggen, ska ha tävling!

2010-10-01 @ 08:02:54
URL: http://viiris.blogg.se/
Postat av: a

man kan nästan se att han gick bra, tycker jag iallafall. ni är så fina ihop det är sjukt!

2010-10-01 @ 08:51:54
Postat av: Deniiiiice!

Åh! Då ska du tävla i Rimbo? Bor där, och kommer fota på tävlingen, kanske kan fota dig om jag kommer ihåg :)

2010-10-01 @ 14:04:12
URL: http://larmacello.blogg.se/
Postat av: maja jönsson

Braven är så fin men tänk på att det ser mycket bättre ut om inte inte lindorna fladdar så, ser ut som dem ska gå upp. bara ett tips. ;)

2010-10-01 @ 15:33:28
Postat av: Linn

Haha men snälla x) Dom sitter ju fast kardborren, men eftersom han har smala ben så blir den yttre delen av kardborren utanför fästet och den fäster inte i fleecen uppenbarligen. Men det betyder inte att den är påväg upp xD

2010-10-01 @ 15:37:17
Postat av: Therése

Syns ju verkligen att han bär sig bra med ryggen, jag gillar det undertramp han har ! :D

2010-10-01 @ 16:15:42
Postat av: Sarah =)

asså fy fanta vilken enormt underbar häst du har!! den sötaste jag någonsin har sett! (förutom min älsklingar =P)

2010-10-02 @ 19:18:28
URL: http://seerrraah.blogg.se/
Postat av: emma

helt jäävla sjukt vad fin Brave är !

2010-10-02 @ 22:57:02
URL: http://ponnyliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner