Gokväll

Datum: 2010-09-14 ~ Tid: 23:21:19
Jag har haft fullt upp med pluggande och annat idag, så bloggandet hamnade lite på efterkälken såhär på kvällskvisten. Jag har ägnat hela dagen åt att städa och börjat med Matte C kursen så Claudia fick en välförtjänt vilodag idag, och imorgon hade jag tänkt att vi skulle skritta ut i skogen en bit. Det är över ett halvår sedan hon fick gå på stigarna i skogen då jag varit rädd att hon ska snubbla på rötter och liknande eftersom att hon är sjukt klumpig. Men imorgon är det dags igen, jag tror att Claudia kommer uppskatta det. Vi ska även försöka oss på en lugn galopp på travbanan om hon håller sina utomhus-nerver i styr :)

Angående videon där jag lindar Claudias ben så såg jag att det blivit en väldig diskussion om vad som är rätt och fel. Så imorgon tänkte jag skriva mina åsikter om det hela samt klistra in endel kommentarer till videon och argumentera för och emot.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter trevligt det ju! En kväll fullt med pluggande e alltid trevligt!...hehe xP själv läste jag till matte E och kan säga att liite jobbigt var de xP men lycka till! Kul för Claudia, och dig, att hon får galoppa lite nu! Måste även säga att jag tyckte den ny headern blev riktigt bra fasktiskt! =P

2010-09-15 @ 10:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner