Gomorron

Datum: 2010-09-13 ~ Tid: 11:32:51
Imorse fick jag äntligen tag på Lotta som laserbehandlar Claudia och fick en tid cirka klockan 14 idag för en helkroppsbehandling. Jag ska även höra hus pass länge till det dröjer innan vi kan börja lite smått med galopparbetet. Det känns bra att ha någon som är så duktig att rådgöra med så att ingenting blir fel!
Efter behandlingen ska jag åka upp till Valåsen och träna Annie och Lego.


Jag vill passa på att hissa alla trevliga och peppande kommentarer! En av de mest värmande kommentarer jag fått var denna från Celinne, till inlägget "Jag och Claudia under två år". Det är de snälla orden som får mig att ignorera alla elaka kommentarer, och som man verkligen kan ta till sig av.



Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Åh, vilken fin kommentar! :,) Det måste verkligen vara jättekul att höra :D



Keep up the good work, båda två! Ni vet vad ni går för, och det är det enda som räknas.

2010-09-13 @ 12:07:21
URL: http://equilina.se
Postat av: Anonym

vart kommer dina grön/gråa ridbyxor ifrån? pikeur?

2010-09-13 @ 14:39:27
Postat av: Li | Hobbyfotograf

Åh vilken härlig och fin kommentar, men helt rätt har hon så lycka till även i fortsättningen, ni är jättefina tillsammans!:)

2010-09-14 @ 14:15:58
URL: http://mymelody.blogg.se/
Postat av: celinne

ÅH vad glad jag blir att du tar åt dej! det är det ända rätta att skita i elaka kommentarer när dom som skriver dom sitter och dömmer från en dataskärm, dom vet igentligen ingenting! Och grunden till alla elaka kommentarer är bara ren avundsjuka! synd att dom inte kan glädjas åt andras framgång åh lycka!

Åh det är riktigt kul att det går frammåt med igångsättningen av Claudia!

Och riktigt kul att Lin fått tag i en sån fin häst! Har sj också köpt en stor häst nu och hahah håller med na, det är grym skillnad mot ponny! huh vilka gångarter! :D men det är grymt kul!

Lycka till nu med hästarna!

Och vill också tillägga att det är väldigt kul att följa era framgångar här på bloggen och ser ifram mot mer! :)

2010-09-14 @ 22:45:01
URL: http://celinnehanssonh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner