Sista chansen

Datum: 2011-02-13 ~ Tid: 13:00:00
Vi har ett par sponsorbiljetter över till Göteborg Horse Show 2011, därför tänkte vi vara snälla och lotta ut dem till en av er! Biljetterna gäller för torsdag (24/2) eftermiddag (kl 18-23), och fredag (25/2) förmiddag (kl 10-17).
Vi lottar ut 4 biljetter, alltså två för torsdag eftermiddag och två för fredag förmiddag, för att du ska kunna ta med en vän. Alltså, en vinnare till fyra biljetter.

Vill DU ha chans till biljetterna? Skriv då en motivering till varför just DU ska vinna
Tävlingen avslutas söndagen den 13/2 klockan 18.00. Glöm inte att skriva med din blogg- eller mailadress i kommentaren för att vi ska kunna kontakta dig om just du vinner. Lycka till!



Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag vill jätte jätte gärna vinna då jag aldrig har haft råd att kunna gå på någon sån där horse show! Det skulle vara guldvärt att ha två dagar ledigt med sin mor och bara njuta av det vi gillar mest - ridsporten! Finner inga ord utan hoppas bara på att turen hittar mig :)

2011-02-13 @ 13:06:06
URL: http://dressyrgalningen.blogg.se/
Postat av: Lova

hej! jag vill vinna biljetterna för jag har aldrig fått sett göteborg horse show med egna ögon.......

2011-02-13 @ 13:06:45
Postat av: Karin

Jag skulle vilja vinna fredag för att: Jag studerar 35 mil hemifrån och skulle vilja ta med min mamma till GHS som hon tog med mig för ett par årsen.

2011-02-13 @ 13:15:22
Postat av: vicky

Jag skulle vinna för att de är såhär att jag bott hos mina gudföräldrar ett tag och då har delat rum med en liten tjej som heter matilda och som jag har känt hela mitt liv, hon ser upp till mig som bara den och nu imorn ska jag flytta härifrån och flytta till min mamma igen och hon är jätte ledsen för de och hon har alltid viljat gå på göteborg horse show men hon har aldrig haft råd och nu skulle jag vilja ta med henne dit som en present till henne men jag har inte råd, även jag har viljat åka dit jätte länge men har inte haft råd..

Och att få se matilda bli så glad om jag skulle vinna dehär skulle vara så himla underbart och att få uppleva göteborg horse show vore underbart de med!

så nu får jag sitta och hålla tummarna, och hoppas at de blir jag.

/kram vicky

2011-02-13 @ 13:21:01
URL: http://vickystolt.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag skulle jätte gärna vilja åka till gbg horse show för jag har aldrig fått chansen att få åka på nåt sånt hästrelaterat eftersom min familj inte har råd att låta mig åka på sånt. och dom som jag känner som har vart där säger att de ska vara jätte kul och att mässan verkligen ska va värd att gå på. ^^

2011-02-13 @ 13:23:43
Postat av: felicia

min motevering !



Jag skulle vilja vinna biljetterna för att jag tycker det är fantastikst kul att kolla på hästtävlingar och hästshower , och för att jag mer en gärna skulle vilja ta med min kompis Amanda Tuores som tack för att hon hjälpt mig i en del av mitt som varit fruktansvärt , som ett tack för att hon hjälpt mig igenom den svåraste tiden i mitt liv !



Jag skulle verkligen uppsaktta och vinna biljetterna så hon och jag kan få en fantastisk dag tillsammans !



KRam felicia

2011-02-13 @ 13:26:38
URL: http://classicalpony.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Min motevering, Jag är snart 17 och har ridit sedan jag var tre men jag har aldrig varit på någon horse show. Jag och min stallchef Emma som står mig väldigt nära bestämde att vi skulle åka ner till Gbg horse show men tyvärr räckte inte pengarna till och återigen får jag vänta i ett år på nästa horse show, om jag inte vinner dessa biljetter. Vinner jag hade jag blivit överlycklig. Har alltid hört mina vänner tala om horse show och de har varit där men de gillar inte ens ridsporten? Varför fick inte jag åka istället för dom. Håller tummarna innerligt mycket och hoppas jag vinner det hade blivit de bästa dagarna i mitt liv plus att jag hade fått chansen att träffa er! Ni är två stora förebilder för mig. Massa kramar Nathalie

2011-02-13 @ 13:34:59
URL: http://vildelit.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag har varit på GBG horse show en gång, det var förra året. Och klart det bästa jag gjort.

Stämmningen bland publiken och den rysande tystnaden när de största ryttarna red mot sista hindret - DET är obeskrivligt och måste upplevas igen!

Iår har tyvärr inte min mamma och jag råd att åka tillsammans, men om jag vann skulle det ge oss möjligheten till denna underbara stämmning igen!

Jag hoppas att jag får chansen att dela biljetterna med min mamma :)

Kram

2011-02-13 @ 13:39:33
URL: http://horsegeeks.blogg.se/
Postat av: Caroline

jag skulle vilja vinna! Har aldrig vart på göteborg horseshow eftersom det kostar en hel del och vi inte har råd med både häst och att åka dit... Så snälla jag vill verkligen vinna och få åka dit

2011-02-13 @ 13:39:37
Postat av: Anonym

synd att man inte ska dit:(

2011-02-13 @ 13:40:05
URL: http://dressyrtontar.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag vill vinna dessan biljetter helt enkelt för att det är verkligen årets höjdpunkt och jag vill

verkligen inte missa det! det är en helt magisk stämming när gp-ponny finalen är och såvidare. det var min lilla motivering:)Kram

2011-02-13 @ 13:51:04
Postat av: Michaela Karlsson

Detta kan vara en stor chans verkligen att få vara en av de som kan vinna gratisbiljetter till gbg horseshow. Det är verkligen alla häst tjejers dröm att få uppleva en sån fantastisk show som jag dock aldrig sett men har följt det över tvn men det är ju inte hälften som visas där, Messan säger folk att den är jätte stor och att man verkligen kan fynda, Det skulle vara sjuk kul om man fick den chansen eftersom man kommer inte långt på ett studiebidrag på 1050kr i månaden! Tack för mig :)

2011-02-13 @ 13:51:10
Postat av: Fanny

Jag vill vinna för att jag gått VARJE år sen jag var 9 (är 19 nu) men inte i år, trots att jag bor i göteborg nu vilket jag inte gjorde förut. Anledningen är enkel - jag bor hemifrån och studerar sista året på gymnasiet - tight med cash så in i norden, har liksom inte råd med nöjen. Om jag vann skulle jag bjuda med min lilla mamma, för hon har precis (eller ja, för några månader sen) börjat rida på min häst jag sålde när jag flyttade hemifrån och hon skulle bli så glaaaad om hon fick komma ner till göteborg o gå på showen, skulle kännas fint att få göra det för henne.

2011-02-13 @ 13:53:47
Postat av: Nicole

Jag skulle vilja gå för att bjuda min mamma på det.Hon betyder VÄLDIGT mkt för mig och ställer alltid upp i alla lägen(skjutsar mig till träning 3 dagar i veckan om inte mer,betalar,hjälper mig med hästarna och allt som hör till).Så därför skulle jag GÄRNA vilja bjuda henne på det.

2011-02-13 @ 13:59:13
URL: http://tvaponniiryttare.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag skulle bli så himla glad om jag vann. Eftersom jag sparar till ett föl jag ska köpa som kommer nästa år så har jag tyvärr inte råd med biljetter till göteborg horse show. Mina föräldrar gillar inte hästar och vill aldrig betala några ridkläder eller lektioner knappt så det hade betytt väldigt mycket för mig om jag hade vunnit. Hade jag vunnit så hade jag bjudit med mig min bästa vän Erika som äger de tre hästarna jag rider hos, utan henne hade jag inte kommit så långt inom min ridning. Hon ställer alltid upp och jag får prova mig fram inom min ridning och det är därför jag kommit så pass långt som jag gjort på mina tre år som jag ridit. Så därför vill jag bjuda henne på detta eftersom jag inte har råd att bjuda henne med hjälp av mitt studiebidrag bara.

2011-02-13 @ 14:04:56
Postat av: eliiin

Ja ni, har nog väldigt många andledningar men här kommer en;



Typ alla mina kompisar ska iväg dit, och alla bah: men du kan hänga med oss i bilen och så och massa, men det är bara det att jag och min familj har inte råd med sånt! Allt måste gå till "viktigare" saker. Dock tycker jag just nu att horse showen är det viktigaste men ja.. Inte hjälper det..;//

2011-02-13 @ 14:12:42
URL: http://feelforit.blogg.se/
Postat av: Jenny Persson

Jag skulle hemskt gärna vilja vinna då jag nu är inne på mitt 29 år med hästar och aldrig någonsin haft möjligheten att ta mig till Göteborg Horse Show. Det hade verkligen varit en upplevelse.



[email protected]

www.fideliochenhorningen.onsugar.com

2011-02-13 @ 14:27:38
URL: http://www.fideliochenhorningen.onsugar.com
Postat av: Stephanie - dressyrblogg

Jag skulle vilja vinna för att jag ALDRIG har varit på skandinavium. Hade så gärna velat åka för alla säger att det är sån stämning och det kan jag vberkligen tänka att det är för när man sitter framför tv och tittar kan man känna det hemma i tvsoffan! Så DET hade jag velat uppleva på riktigt! Hade tänkt åka i år men det blev inte så för min häst blev sjuk så alla pengar gick till veterinären så nu finns det inga pengar över till biljetter.. :( Hade verkligen varit underbart att få åka dit!

2011-02-13 @ 14:40:19
URL: http://stephanieengblom.blogg.se/
Postat av: maja simonsson

jag skulle vilja vinna för när jag skulle beställa biljeret så var de slut, jag vill jätte gjärna ditt jag har sparat pengar i en evighet för att jag skau kunna köpa häst saker där

det är en show man längrar tills året om sen jag var där förra året så har jag längtat som jag vet inte vad tills i år så fanns det inga biljetter kvar

2011-02-13 @ 14:47:41
URL: http://bloggenommittlivsomryttare.blogg.se/
Postat av: Sabina Shahbazi

Jag vill ha dom fyra biljetterna för att jag aldrig har harit på nån sån horseshow! Massa av mina kompisar åker dit men inte jag. Skulle jag vinna skulle jag självklart gå med min mamma som heller alrig gått på nått liknande. Vi hade verkligen satsat på att åka i år men vi har inte råd :( våran häst fick kolik för en månad sen o då vart de o lägga pengarna på veterinär. Självklart är ja glad att hästen är bra nu men vi blev så besvikna när vi visste att vi inte skulle kunna åka till GBG. Jag skulle så gärna vilja åka, få bara vara med min mamma o komma bort från kompisarna då dom inte är så snälla mot mej just nu. Få tänka på annat för en gång skull. Jag skulle så jättegärna vilja se alla dom där stoora ryttarna! Har aldrig sett nått kännt equipage irl. Så fort det är minsta lilla häst på TV så sitter jag som bänkad! De kvittar om det är My Little Pony och då är ja 15 i år lixom ;) Åååh! Det skulle bli en upplevelse för resten av livet! O de va bara meningen att vi skulle gå på mässan en dag om vi skulle åkt. Jag vill komma bort och tänka på annat än mina s.k "kompisar" som är riktigt skittaskiga.. Oj, va långt ja skrev! Men ja vill så jättegärna vinna :P

Kram!

2011-02-13 @ 15:04:59
URL: http://ponirider.blogg.se/
Postat av: Johanna C

Jag vill vinna för att det skulle vara så himla roligt att kunna bjuda med någon av mina hästtokiga vänner :D Inte varje dag man skulle kunna bjussa med något sådant!

2011-02-13 @ 15:09:57
URL: http://farags.blogg.se/
Postat av: Ronja

Jag skulle vilja vinna dem för att jag och mamma skulle få tid med varandra. Det vore skönt och kul för oss att vara tillsammans en helg med en massa rolig mat och show. [email protected].

2011-02-13 @ 15:13:23
URL: http://aspagard.blogg.se/
Postat av: jennifer

Jag skulle vilja vinna för jag brinner för hästar dock har jag aldrig haft råd eller haft taken på att fara på en hästshow,men ju flera som åker,destomera vill jag också fara,skulle vara underbart att vinna biljetterna och spendera det med bästa vännen eller världens bästa mamma! så ag håller tummarna,att ni kanske väljer just mig!

sen har jag aldrig varit i göteborg heller,så en upplevelse till :)

2011-02-13 @ 15:15:13
URL: http://hararjennifer.blogg.se/
Postat av: paulina

Jag skulle vilja vinna för tat jag har aldrig varit på göteborg horse show och jag vill jätte gärna gå på det! Jag har varit nära att beställa bljetter iår men det har aldrig blivit av :( Och jag älskar hästar mest av allt och det vore grymt coolt att vinna biljetterna och gå på Göteborg horse show men en vän elr en dag med bara mamma och mig! :D

2011-02-13 @ 15:37:21
URL: http://pllina.blogg.se/
Postat av: Clara Ask

Hejsan bästa Linn och Ingrid! :D

jag tycker jättemycket om hästar, jag skulle gärna vilja ha en häst. men min förra gick bort och nu har vi inte råd.. eftersom mina föräldrar har skilt sig, och jag har inte kunnat hålla på med hästar sedan han dog och de var ett halvår sedan. Jag saknar ridningen och hästhållningen och framförallt hästarna.. så Därför skulle jag tycka att det va jätteroligt om jag vann dessa biljetterna och delar dom med min bästakompis och att få uppleva någonting i hästväg igen.

2011-02-13 @ 15:47:35
Postat av: Clara Ask

Hejsan bästa Linn och Ingrid! :D

jag tycker jättemycket om hästar, jag skulle gärna vilja ha en häst. men min förra gick bort och nu har vi inte råd.. eftersom mina föräldrar har skilt sig, och jag har inte kunnat hålla på med hästar sedan han dog och de var ett halvår sedan. Jag saknar ridningen och hästhållningen och framförallt hästarna.. så Därför skulle jag tycka att det va jätteroligt om jag vann dessa biljetterna och delar dom med min bästakompis och att få uppleva någonting i hästväg igen.

2011-02-13 @ 15:47:46
Postat av: Irmeli.N

Jag skulle gärna vilja vinna tävlingen eftersom jag verkligen vill gå på GBG horse show. Jag skulle aldrig få chansen till det om inte jag får gratis bilijetter. Och jag skulle bjuda med min kompis som börjat bli häst intresserad. Hon har inte råd ibland att ens åka och bada med mig :/ och jag tror att det skulle göra henne gott att kunna göra nått kul utan sin mamma.

//Irmeli



www.fotomuppis.blogg.se

[email protected]

2011-02-13 @ 16:08:45
URL: http://fotomuppis.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag skulle gärna vilja vinna biljetterna till GHS och ta med min bästa tjej kompis.



Vi har båda två ont om pengar och har aldrig chans att göra något roligt tillsammans. En av hennes drömmar är att gå på BHS då hon aldrig gjort det och jag skulle göra allt jag kan för att ge henne den chansen. Ge henne den chansen och göra henne lycklig av att hon och jag kan åka dit tillsammans.



Jättebra fin och bra blogg förövrig! =)



Mvh Jessica, [email protected]

2011-02-13 @ 16:16:50
Postat av: sanna

Jag skulle gärna vilja vinna biljetterna då en vän till mig ska stå på mässan & jag tycker om att titta på tävlingar.



Har heller ej ekonomi för att betala biljetterna.

2011-02-13 @ 17:07:58
URL: http://adversity.blogg.se/
Postat av: Elin Andersson

jag har tävlat alla omgångar av serie tävlingen morgon dagens vinnare i hoppning & finalen går i Gtb, det är 16 st som går vidare & jag slutade på en 17 plats, det skulle vara super kul att få vinna en biljett så jag ändå får åka dit, det känns lite surt att jag var ett poäng ifrån att få tävla i gtb horse show, men att vinna en biljett vore ett perfeka "tröst" pris.

// Elin



OBS, om ni skulle vilja kolla upp så det stämmer vad jag skrev så finns det på ridsports hemsida, jag heter Elin Andersson :)

2011-02-13 @ 17:11:29
URL: http://tingetorp.blogg.se/
Postat av: Jessica Eriksson

Hej dressyrmupparna! Jag vill jättegärna vinna era sponsorbiljetter då min kusin ska vara med i finalen av morgondagens vinnare och det skulle vara jätteroligt om jag och min mamma kunde få åka dit och titta på henne. Jag bor i Stockholm och har bara varit på Stockholm Horse Show och jag har hört att Göteborg Horse Show är bättre, skulle vara kul att få uppleva det med.

MVH Jessica Eriksson

2011-02-13 @ 17:16:29
Postat av: Kristina Johansson

Min motvering:



Jag har alltid önskat mig en häst och tillslut fick jag en foderponny. Eftersom min Pappa alltid ha varit hästrädd har han ändå stött mig även fast vi inte haft tillräckligt med tid eller pengar till det. Men han tog tag i sin rädsla för att jag skulle få hålla på med det jag ville, idag följer han med mig på tävlingar och träningar som moralisktstöd, han är inte hästrädd längre, utan han insåg hur fantastiska djur hästar är. Det skulle vara kult att få ta med han till någont sånt här, så han får en chans att kolla på vad man kan göra med hästar och hur duktiga människor det finns där ute. Och självklart att han får spendera tid med mig när jag inte är på hästryggen och det skulle vara ett stort tack till honom från mig!

2011-02-13 @ 17:26:00
URL: http://kristinasdag.blogg.se/
Postat av: Jessica Eriksson



Hej dressyrmupparna! Jag vill jättegärna vinna era sponsorbiljetter då min kusin ska vara med i finalen av morgondagens vinnare och det skulle vara jätteroligt om jag och min mamma kunde få åka dit och titta på henne. Jag bor i Stockholm och har bara varit på Stockholm Horse Show och jag har hört att Göteborg Horse Show är bättre, skulle vara kul att få uppleva det med.

MVH Jessica Eriksson

2011-02-13 @ 17:30:20
Postat av: moa häggmar

hej dressyrmupparna ;)

jag vill vinna för att när jag var typ 7 år så var jag på Göteborg horse show med min farmor och farfar och det var ett av mina allra bästa hästminnen, min farmor och farfar bor i Göteborg och frågar alltid varje år om vi kommer och går på Göteborg horse show men vi måste alltid tacka nej för att det blir så himla mkt pengar till resan och allt så derför får jag inte ;/

jag älskar hästar och vill alltid åka dit ;)

kramar från Moa ;)

2011-02-13 @ 17:36:11
URL: http://ponyprincess.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej

Jag skulle jätte gärna vilja ta med min pappa till göteborg horse show. Han är egentligen häst rädd men har besegrat den rädslan för att jag är hästintresserad och för 2 år sen köpte han en häst till mig. Nu har han blivit intresserad själv och kör mig varje dag till stallet, träningar tävlingar m.m. Och att få gå på Göteborg horse show vorde den perfekta presenten till honom för att säga hur mycket jag älskar honom.

2011-02-13 @ 17:36:23
Postat av: Linnea op de Weegh

För att ja ska kunna bjuda min helt underbara mamma som alltid ställer upp! Hon finns alltid där,

Hon skjutsar och hjälper alltid till.

Utan henne hade jag aldrig vart där jag är.

2011-02-13 @ 17:41:40
URL: http://polze.blogg.se/
Postat av: Malin Persson

Hej, vet att jag är lite sent ute men jag vill verkligen ha biljetterna eftersom jag har aldrig vart på nån horse show och jag tror inte jag ens har råd att beställa biljetter ens, men min högsta dröm är verkligen att se en horseshow!

2011-02-13 @ 18:01:50
Postat av: Jeanette

Hade stort planerat att åka ner till GBG för att gå på horseshowen och samtidigt kika på lägenheter/stallplats då jag kommer flytta ner för att börja plugga där till hösten.



Nu gick allt snabbare än väntat, så jag kommer att köpa hästen jag haft på foder sen 8månader och kände därför att jag skulle måsta prioritera bort att åka på "minisemestern" (Bor i luleå, alltså dryga 150mil)



Skulle JAG vinna biljetterna skulle jag bjuda med min bästa vän och glatt flyga ner för att få njuta av horseshowen och gott sällskap!



(PS. Jag har aldrig varit till GBG och ska snart flytta dit, så visst vore det bra om jag kunde åka ner??)



2011-02-13 @ 18:20:39
URL: http://jeanettehansson.blogg.se/
Postat av: sanna :)

Hej !

jag skulle vilja vinna biljetterna för jag o min mamma har det svårt.

Vi kanske inte kan ha kvar min ponny, för hon har blivit utförsäkrad från a-kassan eller vad det heter.

så vi kan inte göra nått roligt i hop , vi kan inte åka tex på semster eller såna här resor för vi har inte råd, vi kanske inte ens ha kvar min egna ponny. och jag har aldrig varit på nån sån här sak som göteborg hors show eller nått annat !

så jag tycker min mamma är värd biljetterna för att hon kämpar så hårt för mig för att jag ska få ha kvar min älskade c - ponny. Och min mamma är verkligen värd det här. gråter när jag skriver det här men , jag ÄLSKAR min mamma , och jag vill kunna ge henne en födelsedagspresent som sånt här men jag har inte råd med det här ..

för min mamma betyder allt för mig <3

och jag vill kunna göra henne lycklig igen.

2011-02-13 @ 18:21:24
Postat av: sanna

Hej !

jag skulle vilja vinna biljetterna för jag o min mamma har det svårt.

Vi kanske inte kan ha kvar min ponny, för hon har blivit utförsäkrad från a-kassan eller vad det heter.

så vi kan inte göra nått roligt i hop , vi kan inte åka tex på semster eller såna här resor för vi har inte råd, vi kanske inte ens ha kvar min egna ponny. och jag har aldrig varit på nån sån här sak som göteborg hors show eller nått annat !

så jag tycker min mamma är värd biljetterna för att hon kämpar så hårt för mig för att jag ska få ha kvar min älskade c - ponny. Och min mamma är verkligen värd det här. gråter när jag skriver det här men , jag ÄLSKAR min mamma , och jag vill kunna ge henne en födelsedagspresent som sånt här men jag har inte råd med det här ..

för min mamma betyder allt för mig <3

och jag vill kunna göra henne lycklig igen.

o jag vill se mamma kunna lee igen (L)

2011-02-13 @ 18:22:49
URL: http://sannaapettersson.blogg.se/
Postat av: Amanda

Mitt sportlov fick en väldigt dålig start. Igår morse vaknade jag av ett sms (ja, ett SMS!) från ägaren till hästen jag tagit hand om i tre år nu som sa att de sagt upp hans boxplats och att han kommer att flytta till ett annat stall någon gång inom de två närmaste månaderna. Det nya stallet ligger mitt ute på landet ca fyra timmar ifrån där han står nu (vilket ligger 5 minuter ifrån mitt hem). Jag kommer ju fortfarande att kunna träffa honom men det är absolut inte samma sak. Hästen som under de tre senaste åren har varit mitt liv, tagit upp den mesta av min tid, lärt mig så otroligt mycket och främst av allt varit min bästa vän kommer nu tas ifrån mig.

Jag vet att han kommer få det bra i sitt nya stall men samtidigt kan jag inte föreställa mig ett liv utan honom..

Känns jätteegoistiskt/dumt att använda detta som en anledning för att få gå på horseshow men samtidigt skulle jag väldigt gärna vilja gå på mässan för att köpa något riktigt fint till honom innan han flyttar. Han har en sådan extremt stor personlighet och är en häst jag aldrig kommer att glömma. Han är inte lätt att rida någonstanns men belöningen man får när man lyckas är värd allt slit och det är han som gjort mig till den jag är idag. Vill ge honom något riktigt fint iallafall. Min bästa vän <3

2011-02-13 @ 18:24:45
Postat av: mirandasteen

Jag skulle jätte gärna vilja vinna biljetterna åt min helt underbara hästgalna lillasyster som precis fyllt 10. Det ända hon tänker på är hästar hela tiden! Själv är jag inte så jätte intresserad av hästar men jag skulle gärna vinna biljetterna till henne så att hon kan gå med någon som är lika hästgalen som hon!

Det skulle betyda ALLT om hon fick gå.

Jag älskar min syster <3

2011-02-13 @ 18:39:41
URL: http://miraandaslifeinwords.blogg.se/
Postat av: Simona

Jag skulle jätte gärna vilja vinna eftersom jag aldrig varit på Göteborg horse show förut. Jag skulle bjuda med min mamma eftersom hon alltid ställer upp för mig, och kör mig till stallet. Det vore en dröm att kunna gå på showen och en underbar upplevelse! Stämningen på horseshower brukar vara underbar så att man får rysningar i hela kroppen, vore verkligen underbart ifall jag skulle vinna!

2011-02-13 @ 18:51:46
URL: http://simonaa.blogg.se/
Postat av: alizia

Jag har redan 4 biljätter

2011-02-16 @ 13:19:37
URL: http://Darinfan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner