Uppe med tuppen

Datum: 2011-02-17 ~ Tid: 06:45:00
Nu ska hästarna ut och sedan ska jag hem, göra mig iordning och förbereda alla papper som ska med till Kvinnersta. Klockan 10 ska vi vara där och ha möte med lärarna och gå igenom hur vi ska lösa allt, jag hoppas för guds skull att jag får börja! Det skulle vara ett sånt lyft i mitt liv, att för en gångs skull försöka få lite ordning och disciplin på mig själv. Just nu är hela jag upp-och-ner vända världen. Jag är så stressad att jag inte ens kan koppla av när jag är ledig och sova om nätterna är ju inte att tala om. Jag äter oregelbundet eller inte alls, min hy tar stryk, jag har huvudvärk och ... nä fy. MEN det går alltid göra något åt saker och ting, och att få börja i vanlig skola skulle hjälpa oerhört. Det enda jag har koll och disciplin på just nu är Claudia och Quillen, men det är ju faktiskt huvudsaken.

Upptäckte dock när jag kollade busstider att jag kommer behöva gå upp cirka 05.30 (!!) varje dag för att hinna med stallet och komma till bussen i tid. Herregud, jag och tidiga morgnar går inte ihop.

Men men, vill man något här i livet får man offra sig. Håll tummarna nu så återkommer jag senare med hur allt blir :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna :D

Vilken årskurs hoppar du in i isåfall? :)

2011-02-17 @ 07:11:00
Postat av: erika<333

lycka till:) guud hoppas jag får tillräckligt bra betyg för att kunna börja på kvinnersta sen! som de ser ut just nu kommer jag inte komma in nånstans alls för mina betyg ligger i botten:/ men jag tar ju hästarna i första hand så de är en av snledningarna o sen så orkar jag inte bry mig på lektionerna:S O ska jag vara ärlig så har jag t ex inte varit me på en ända idrottslektion denhär terminen:S

2011-02-17 @ 07:56:06
URL: http://erikaaasss.blogg.se/
Postat av: Siri

hur blir det med designen egentligen? :)

2011-02-17 @ 07:57:59
Postat av: Saga Kullberg

Håller tummarna! Och man pallar 05.30 varje dag, de e jobbigt först men sen vänjer man sig ;)

2011-02-17 @ 08:30:00
Postat av: Malou

Vilken fin sida ni har tjejer!

2011-02-17 @ 08:41:53
URL: http://www.miqs.se
Postat av: Sanna

Godmorgon:)

Allt bra med dig?

2011-02-17 @ 09:00:27
URL: http://saniiee.blogg.se/
Postat av: Matilda Holmström

Ska du plugga häst då? :S

2011-02-17 @ 09:33:18
URL: http://twolivesonepassion.blogg.se/
Postat av: Alma

Frågar som lite andra redan gjort, vilken årskurs hoppar du in i då? Du verkar ju redan ha speedat igenom massa kurser, så antar att det blir lite "huller om buller" nu. Du har gjort kurser som dem inte hunnit komma till, du har inte gjort kurser som dem redan avklart, typ. Eller hur står det till? :)



Tycker det är bra att du erkänner att du trodde att det skulle fungera med att läsa på distans, men att det inte gjorde det när det väl kom till kritan. Så folk ser att saker kan ändras. Bra du tar tag i det!

2011-02-17 @ 09:44:43
URL: http://www.nattstad.se/svartlistad
Postat av: Johanna

Håller tummarna ;D Lycka till!

2011-02-17 @ 10:48:52
URL: http://ponnyhoppare.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Håller tummarna! :)

2011-02-17 @ 11:34:44
URL: http://linneastajl.blogg.se/
Postat av: Sofia L

Lycka till!!!!!

2011-02-17 @ 16:31:14
Postat av: Anonym

vad skönt att allt verkar ordnar sig! erbjuder inte din kommun NTI-skolan? jag läser där. det är distansutbildning, men inte alls lika hårt som det du läst.



på NTI läser man en kurs i taget. de är på 3 eller 5 veckor styck. till varje vecka har man ett visst antal sidor att läsa, och en uppsats eller ett delprov att göra till fredagen/helgen. man ringer och pratar med sin lärare i slutet av kursen då man har "betygssamtal" - man har lite förhör och får sitt betyg. inget svårt, de frågar i regel sånt man redan skrivit på prov/uppsatser.

2011-02-17 @ 18:35:11
Postat av: Maria o Pearl - Jumping For Life

hoppas att det går bra! :)



Har frågestund på bloggen! :) Alla som frågar får en länk :)

2011-02-17 @ 19:34:53
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/
Postat av: louise

Du fyller väl 18? Ta körkort så fort som möjligt efter du fyllt 18 så slipper du buss :D

2011-02-17 @ 23:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner