Bilder från uteritten

Datum: 2011-03-28 ~ Tid: 23:03:49

Ni får ursäkta dröjsmålet med bilderna.

Men när jag red ut så drog Cupido iväg i galoppen och jag lyckades inte få stop på honom. Vi kom rakt mot en 90 graders kurva när underlaget bestod av blankis med ett tunt lager snö över. Hans ben försvann och vi gick om kull, han hamnade över mig och lyckades trampa mig på ländryggen när han försökte ta sig upp. Det var så smärtsamt att jag inte kunde gå till en början utan fick hasa mig fram. Sen började allt försvinna framför ögonen på mig, precis som när man ska svimma. Men jag hann sätta mig ner innan, med huvudet mellan benen och lite snö i pannan. Så det gick över relativt fort. Men jag kan fortfarande inte gå utan hastar mig försiktigt och mycket långsamt fram. Det gör ohyggligt ont i ländryggen och huvudet plus att jag är lite smått yr och illamående, det bara dunkar.

Men Cupido mår fint, han rör sig som vanligt och har inga sår från ridturen. Jag vart minst sagt lättad när jag såga att han var oskadd!

Idag kom det nya (bredare) koppjärnet till Cupidos sadel!


Kommentarer
Postat av: team norrlandsryttarna

Ååh, varje gång jag tittar på bilderna på Cupido tänker jag "precis en sån häst vill jag ha!" han ser ut att ha sånt härligt steg, känslig och arbetsvillig. En drömhäst!

2011-03-28 @ 23:12:15
URL: http://teamnorrlandsryttarna.blogg.se/
Postat av: kajsa B

jäklar vad läskigt!! tur att det inte blev värre än det blev!

2011-03-28 @ 23:26:34
Postat av: Johanna

Men jösses...du måste ju åka in och låta en doktor kolla din rygg!!



och angående järnet till sadeln, du vet väl om att du bara breddar fram och gör den smalare baktill? Genom att bredda bommen så pressas bossorna baktill ihop.

2011-03-28 @ 23:26:47
Postat av: ★★★YezzCorner-hästnörd i mammaförpackning★★★

Jösses, då var det tur att det inte blev värre, skönt att Cupido inte skadade sig, men usch så trist att du gjorde dig illa.. det är bara att hålla tummarna att det försvinner relativt fort.. Testa vetekudde, om du har. Det mildrar smärta rätt bra.

Har du förresten sett min layout på Claudia?

Den finns här:

http://yezzcorner.wordpress.com/2011/03/28/formiddagsscrappande/



Krya på dig :D

2011-03-28 @ 23:30:35
URL: http://yezzcorner.com
Postat av: ★★★YezzCorner-hästnörd i mammaförpackning★★★

KLANTIGT av mig att inte komma ihåg det jag skulle skriva.. JÄTTEFINA bilder skulle jag skriva också. Gillar bilder när man rider mot kameran, de känns extra livfulla på något vis. Men det är väl hästfotografen i mig som gör sig påmind :P

2011-03-28 @ 23:31:54
URL: http://yezzcorner.com
Postat av: Evelina-Embrace The day

VA stor och ståtlig han ser ut nu !! han måste ha växt på sig lite

2011-03-28 @ 23:33:20
URL: http://blondiiie.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas du blir bättre i ryggen och börjar rida med ridväst på uteritter, eller kanske tänker tanken iallafall! Gina bilder och krya på dig!

2011-03-28 @ 23:52:35
URL: http://grytagirls.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas du blir bättre i ryggen och börjar rida med ridväst på uteritter, eller kanske tänker tanken iallafall! Gina bilder och krya på dig!

2011-03-28 @ 23:52:36
URL: http://grytagirls.blogg.se/
Postat av: Anonym

skyll dej själv idiot, han är 3 år, vad annat kan du vänta dej, söker du medlidande? grattis det har du fått av alla 8åringar som läser bloggen. jag läser också bloggen i och för sej, men det är för att den är så jävla skrattretande, ni två är sånna jävla idioter, speciellt du linn, väx upp för fan, tycker synd om cupido som fastnat i ditt hem när du mår så jääävla dåligt hit och dit...

2011-03-28 @ 23:56:41
Postat av: Emma

Brukar aldrig skriva sånt här, men blir så fruktansvärt sur och chockad när jag ser "anonyms" kommentar här ovan! Sjukt hur elaka folk är!! Hoppas verkligen att ni inte tar åt er, älskar er blogg och ser upp till er och er hästhållning vilket jag är övertygad om att de allra flesta av era läsare också gör. Krya på dig linn, hoppas verkligen att du blir bättre snart! :)

2011-03-29 @ 00:12:04
Postat av: Hanna

Hmm... Lustigt med blankis när det har töat så mycket. ;) Kanske kör Linn en skojjare igen.

2011-03-29 @ 00:16:23
URL: http://hannnss.blogg.se/
Postat av: Jenny

Håller med Emma, ta INTE åt dig av vad sånna elaka kommentarer, verkligen inte sant!

2011-03-29 @ 00:17:03
Postat av: louise

Krya på dig!

2011-03-29 @ 00:22:42
Postat av: Jenny S

Usch du borde nog kolla upp det!

Han ser fin ut lilla Cupido :)

2011-03-29 @ 00:33:15
Postat av: Cicci

oj! Hoppas ni båda mår bra! Inte roligt när sånt händer :(

2011-03-29 @ 00:51:17
URL: http://ciixx.blogg.se/
Postat av: HANNA

Usch såntdär är inte kul! :( Krya på dig!

2011-03-29 @ 00:57:44
URL: http://www.finest.se/Hannalundin
Postat av: HANNA

Usch såntdär är inte kul! :( Krya på dig!

2011-03-29 @ 00:59:22
URL: http://www.finest.se/hannalundin
Postat av: Reby Solo - Hundbloggare

Ajdå, krya på dig darling!

2011-03-29 @ 01:16:58
URL: http://reby.blogg.se/
Postat av: JonaZ Sveriges Snyggaste Bloggare

hej tackar

photoscape är ett bra bildprogram

kolla mest populära programen

download.com

det är gratis

man kan få en 3 bilder till 1



ha det bra

2011-03-29 @ 03:38:10
URL: http://toppenfem.blogg.se/
Postat av: Jennysen

Usch vad tråkigt att läsa om omkullridningen. Hoppas du mår bättre snart. :(

2011-03-29 @ 05:48:01
URL: http://jennysen.soclog.se
Postat av: Petra

Usch såntdär är inte kul! Krya på dig! Bra blogg :)

2011-03-29 @ 06:51:07
URL: http://petralovex.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Krya!! :(<333

Vad tycker ni om dom nya Tobbe Larsson produkterna som Hööks nyss har fått? Täckena och tränset då, inte schampot :)

2011-03-29 @ 06:52:33
URL: http://cassssandra.blogg.se/
Postat av: TILDACORNELIAS

Bry dig inte om elaka kommentarer Linn, Du är grym! Hoppas du blir bättre, det är aldrig kul att ha ont i ryggen!

Krya på dig, love yah! ♥

2011-03-29 @ 07:30:11
URL: http://tildacornelias.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jätte fint! Vart har du köpt dina shortchaps?

2011-03-29 @ 07:34:27
Postat av: Emma - En allroundryttare!

Någon som sitter på bakvalvet? :P

krya på dig! :)

2011-03-29 @ 07:35:05
URL: http://enallroundryttare.blogg.se/
Postat av: Katja - En talangs blogg

Usch då, krya på dig!

2011-03-29 @ 07:45:51
URL: http://stallkatjap.bloggplatsen.se/
Postat av: Maria Johansson

Hoppas ni båda mår bra. Väldigt mysiga bilder du lagt upp hur som helst!

2011-03-29 @ 08:18:21
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/
Postat av: Amanda

Du hamnar väldigt långt bak i sadeln, du tror inte att det ligger lite för långt fram? (:

2011-03-29 @ 08:23:18
URL: http://whadri.blogg.se/
Postat av: Sofia

Usch va läskigt att hå omkull och jag hoppas att du och cupido mår bra :) bry dig heller inte om alla elaka kommentarer, det är klart att det kan bli blankis om det har töat mkt eftersom det är minusgrader på natten!

2011-03-29 @ 08:46:59
Postat av: Anonym

Han har blivit otroligt fin! men hur törs du trava på fruset underlag? hoppas benen håller:)

2011-03-29 @ 08:59:51
Postat av: liza

Blir också ledsen av den där elaka kommentaren, gud vilken tragisk människa som måste ha skrivit det!



ta inte åt dig Linn och hoppas att det känns bättre snart!!!

2011-03-29 @ 09:13:06
Postat av: Amanda

Vilken tur att du inte skadade dig mer! Men var försiktig nu! Jag har själv en 3årig skada i ryggen sen en ridolycka och jag kommer aldrig någonsin mer få uppleva hur det är att vara smärtfri. Har ont 24-7.

Så ta det lugnt nu ett tag för ditt eget bästa.

Skönt att inte Cupido skadade sig, men sånna där gånger (om det skulle hända mig) så tänker jag först på mig själv. Hästarna brukar alltid klara sig, för de mesta :)

2011-03-29 @ 09:32:39
URL: http://passionpellini.blogg.se/
Postat av: Felicia

Väldigt fina bilder Linn:) Skit fullständigt i ALLA elaka kommentaren... Kom ihåg: de är bara avundsjuka;)

Sprang Cupido iväg när du ramlat av? Eller lyckades du hålla kvar honom?

Älskar eran blogg! Följer den 24/7...

Kram<3

2011-03-29 @ 09:34:03
Postat av: Anonym

men gud, alla linns inlägg handlar bara om att hon mår så dåligt hit och dit, är det här en hästblogg eller söka-medlidande-blogg? inte undra på att man bara orkar läsa ingrids inlägg..

2011-03-29 @ 09:35:31
Postat av: isabelle

din blogg är bra!

2011-03-29 @ 09:40:42
URL: http://iissantissan.blogg.se/
Postat av: Anonym

trött på linns tråkiga inlägg, antingen mår hon "dåligt" eller så är det bara samma jävla bilder på cupido. Han ser skabbig ut!

2011-03-29 @ 09:43:31
Postat av: Lisa

Vad har du för sadel till Qupido och varför har du valt just det märket? :)

2011-03-29 @ 09:52:04
URL: http://lisakarlsen.bloggplatsen.se
Postat av: sandra nensen

Usch va läskigt, hoppas att du blir bra och att det inte satt sig på psyket hos varken dig eller hästen.

Jävligt irreterad över allas jävla kommentarer. Borde inte alla kunniga hästfolk veta att det är bra att rida på olika underlag och kollar man på bilderna så ser vägarna väldigt mjuka ut på vissa ställen. Och cupido har det verkligen inte dålig hos dig tvärt om!

Och en olycka kan hända vem som helst och det har inte ett dugg med att göra hur gammal hästen är. Min häst gick om kull i skritt för hon halka på en hal sten och hon va 10 år då. så det har ju inget med åldern att göra. bevisar ju bara att olyckor kan hända när, var och hur som helst och det går inte alltid att hindra dom.

2011-03-29 @ 09:54:25
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: frida

Hej!

Tänkte tipsa om en superbra gratissajt: http://www.supergratis.se/?r=75450



Genom denna sida samlar man poäng genom att utföra gratiskampanjer, tävlingar osv. För att sedan byta in sina poäng mot valfri pryl (telefon, kamera, presentkort osv)

Jag själv har samlat ihop till en kamera och 1000kr på HM.



Gratis är gott, eller hur?

Prova du också :) Helt gratis!

2011-03-29 @ 09:56:39
URL: http://www.supergratis.se/?r=7545
Postat av: Anna

oj hoppas det blir bättre! det var blankis på ett par ställen igår där jag red oxå, men tur att cupido inte blev skadad, ta det lugnt ett tag framöver:) krya :)kram Anna

2011-03-29 @ 09:59:34
URL: http://classicmix.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha åh herre gud, varför tycker alla synd om henne?? hon rider en 3åring och då får man väl räkna med oväntade händelser, så jävla löjligt! du linn skriver så jävla dåliga inlägg, handlar hela tiden om hur dåligt du mår och hur synd om det är om dej, hatar dina jävla inlägg, åk in på psyket om du nu mår så jävla dåligt.

2011-03-29 @ 10:10:50
Postat av: Sara

Varför ska man räkna med olyckor bara för att hästen är ung? Du utsätter inte din unghäst för något du vet att den för tillfället inte klarar av och om Cupido har stannar alla de andra gånger hon har galopperat i skogen hur ska hon då veta att han inte tänker göra det denna gång? Olyckor händer alla - oavsett vad man har för häst.



Tragiskt att folk kan vara så elaka bara för att dom är anonyma.



Förövrigt så måste jag hålla med en talare innan, du hamnar väldigt långt bak i den där sadel plus att du har sadlat något långt fram.



Jätte fina bilder annars och bra blogg :)

2011-03-29 @ 10:40:07
URL: http://saraoliv.se
Postat av: Malin

Nej usch fy vad obehagligt :( Hoppas att du är okej, och att Cupido lär sig att inte göra så i fortsättningen...

2011-03-29 @ 10:43:06
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Postat av: malin-om min ätstörning, hästarna och livet med en TV-kändis

Usch, att gå omkull är verkligen obehagligt. Hoppas att du känner dig bättre idag efter en natts sömn och ta det lugnt idag!

2011-03-29 @ 10:45:22
URL: http://malintholf.blogg.se/
Postat av: MIA

Gud vilka härliga bilder! :):)

2011-03-29 @ 10:51:59
URL: http://moili.blogg.se/
Postat av: sanna & emilia

till dig där uppe som tydligen "hatar Linns inlägg" , detta är Ingrids OCH LINNS blogg. Hon skriver vad hon vill, om hon mår dåligt, har hon all rätt att skriva det. stötta henne istället för att göra allting värre? Tror du att hon mår bättre när hon får sådana kommentarer?



Och det där med att hon rider som en 3 åring... snacka om avundsjuk, Linn rider otroligt bra, men du verkar vara för trångsynt för att erkänna det för dig själv!



GO LINN!

2011-03-29 @ 10:54:19
URL: http://teamvictory.blogg.se/
Postat av: Elenor

Får väl börja med att säga att ni har en fin blogg=)



Hoppas du blir bättre i ryggen. Det är aldrig roligt att gå omkull, jag var med om en liknande omkullridning för två år sen. Fast jag bröt nyckelbenet. Och detta var med min då 26 åriga ponny. Så att Cupidos ålder skulle ha med det att göra är bara skitsnack. Olyckor händer alla nån gång oavsett ålder.



Krya på dig!!! =)

2011-03-29 @ 11:04:58
URL: http://iamunreal.blogg.se/
Postat av: Sara

Till Hanna. Det är mycket blankis när det töar. Ifall det är is, och under dagen smälter lite och sen på kvällen så fryser det igen, och vattnet som har töat polerar isen, så den blir halare.

Vi har blankis både hemma runt huset och vid stallet.

2011-03-29 @ 11:08:05
Postat av: Julia

Låter inte bra, tur att Cupido mår bra!

Krya på dej!

2011-03-29 @ 11:13:57
URL: http://bellse.devote.se
Postat av: Mimmi

Gud vad alla negativa blir sorgliga.

Förstår ni inte att vi fattar att allt ni är är avensjuka?

Håller med flera komentarer; Linn rider GRYMT bra.

Och åldern på hästen har INGET att göra med om man rider omkull eller inte.



Jag tror det är ganska stort/jobbigt för Linn att skriva hur hon mår på bloggen. Speciellt med tanke på alla dumma komentarer som drillar in.

Men ändå vill hon berätta för sina läsare hur hon mår.

Och gå ut med det lixom. Stötta henne istället.



Om ni nu är så jäkla avensjuka, så säg inget istället. Ni gör det bara värre. Eller så kanske det är ni som ska in på sjukan. Ni kan ju inte ens stava till ert egna namn. Om ni nu inte heter Anonym..



Måste bara tillägga att Cupido är grymt fin och inga fel på!

Alla hästar drar någon gång..



ANtar att de anonyma avendsjuka inte är nåra vidare ruttinerade hästmännisker..

2011-03-29 @ 11:15:33
Postat av: Mimmi

*Psyket

2011-03-29 @ 11:16:25
Postat av: Amanda

Fina bilder :)

2011-03-29 @ 11:23:19
URL: http://amanduws.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tjaa , what to say ! Skyll dig själv som galopperar på blankis. Vad förväntar du dig ?

2011-03-29 @ 11:51:42
Postat av: Amanda

bry dig inte om dom dumma kommentarerna! Anonym är säkert jävligt avensjuk att ni ee så duktiga osv! Båda ni är jätte duktiga!

2011-03-29 @ 11:52:22
URL: http://amto.blogg.se/
Postat av: Linn Ingvarsson

Det var inte blankis där vi galopperade men som jag skrev så drog Cupido i väg i galoppen och när man kommer in mot skogen så är det skugga och där är det där i mot blankis.

2011-03-29 @ 12:01:12
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Sara

Märks att det är många avundsjuka på dig Linn.

Du skrev att blankisen inte kom förrens i svängen i ditt inlägg. Men tydligen "såg" de Anonyma inte det.



Dom är så avundsjuka att de måste ha nått att klaga på. Och minsta lilla omvandlar dom till något negativt. Även om det står förklarat ordentligt..

2011-03-29 @ 12:30:08
Postat av: Rebecca

Tycker att det är så himla dåligt när anonyma människor skriver "vad tror/tänker hon med, hon rider på en 3åring" osv.. visar bara hur fruktansvärt okunniga de personerna är! De flesta med lite hästvett vet och förstår att även äldre hästar kan sticka/skena och gå omkull. Tex gjorde min 15åriga häst det i somras...

Väst kan ändå vara att föredra dock.



Tycker att Linn är extremt kompetent som unghästutbildare, hon ställer krav men inte för höga krav och hon är väldigt seriös. Tror att hon och Cupido kommer komma långt och det är definitivt inte synd om honom som kom till Linn, tvärtom han är nog glad att han gjorde det.



Och om Linn nu vill ha medlidande, låt henne vilja det. Det är ju förtusan HENNES (och Ingrids) blogg! Det är ingen som har tvingat det anonyma läsarna att läsa...



Stå på dig Linn, du vet att du är bra!<3

2011-03-29 @ 12:40:05
Postat av: Anonym

Alla kommentarer om att man är avundsjuk bara för att man skriver något illa om linn, herregud! jag är inte avundsjuk på linn, jag håller inte ens på med hästar längre. Jag har dock gjort det och vet med mig själv att jag är väldigt duktig, så jag är ingen nybörjare som inte kan något om unghästar. Har själv ridit in tre ponnysar och utbildat flera hästar. Så att jag inte kan något om unghästar osv - inte sant! Jag är bara så trött på att hon heeeeeela tiden skriver om sina sjukdomar och hur dåligt hon mår, visst, det är hennes blog (delvis) och hon får skriva vad hon tycker och tänker, men jag som läsare tycker inte att det är speciellt kul. Vad jag har förstått har Linn & Ingrid inte bara bloggen för sin egen skull, utan oss läsare? Ska jag då inte få säga vad jag tycker och tänker om bloggens innehåll? Jag tyckte att bloggen var rolig förut, men nu är ALLT, verkligen ALLT så himla ytligt! Och det är mest Linns inlägg, allt handlar om hur man ser ut, kom igen? Ska inte ridsporten vara en sport där man har en band och samspel mellan häst och ryttare? Att man vinner ett förtroende. TÄNK, vi har sån makt över så stora djur. Vi borde vara tacksamma och hyggliga mot våra hästar och låta dom leva som djur. Förstår mig inte på folk som pråcklar på en unghäst/föl massa täcken. Nu säger ni att hästen inte har den pälsen längre, för att klara kyla. Ärligt talat så har ni så fel då. Om man inte sätter på ett föl ett täcke från början behåller den fettet på huden/hårremen och BEHÖVER inget täcke. Så ni förstör bara hästens naturliga päls. Nu hamnade jag lite utanför ämnet, men varför ska man hålla på och trycka på hästen massa schabrak, träns och bett istället för att nöja oss med att vi övervunnit dessa hästars förtroende, och låta de vara lite naturliga åtminstone. Hatar allt detta tjat om att det är fult att man har klinkers-pannband istället för swarowski. Och som jag sa tidigare, det här är en såkallad HÄSTBLOGG, där vi vill höra om hur linn och ingrid tycker och tänker om hästvärlden, eftersom det finns så delade åsikter. Vi vill inte höra om linns sjukdomar HEEEEEEEELA tiden. Kom sen inte och säger att Linn & Ingrid har rätt om allt som gäller hästar, INGEN har rätt. Alla gör på sitt sätt osv. Bara för att Linn gör på ett sätt betyder inte det att alla ni småbarn som läser bloggen måste göra exakt likadant för att det är "RÄTT SÄTT". Det här är min och många andras åsikter, och jag menar ingenting illa mot Linn personligen, för jag känner inte henne. Vill bara att detta ska vara en hästblogg med sin kvalité som den hade förut, när det gällde om att ÄLSKA hästar.

2011-03-29 @ 12:45:34
Postat av: Geronim

Är det bara jag som ser fel eller är han oskodd? :S



Tråkigt att ni gick omkull, kanska skaffa starkare bett för uterítterna? Eller träna mer övergångar på inhägnat områda och sen rida ut emd sällskap så du kan ha den andra hästen som en broms kloss?



Men nu ska du bara ta det lungt och bli frisk igen :)

2011-03-29 @ 12:50:35
URL: http://geronim.blogg.se/
Postat av: Geronim

Jag tycker knappt jag läser alls om Linns sjukdom :S

Sen fick hon den ganska nyligen eller insåg ganska nyligen hur hennes liv faktist är pga den, och det kan bli lite svårt i början att fatta, och då kan man ibland behöva ventilera känslorna.

2011-03-29 @ 12:54:35
URL: http://geronim.blogg.se/
Postat av: Ida

Tycker de som kommenterar med anonyma kommentarer & KLAGAR är jävligt patetiska. Allt tyder på avundsjuka.

Olyckor kan hända VEM SOM HELST. INGEN är perfekt.



Det är hemskt i vilket fall som helst Linn, krya på dig!

2011-03-29 @ 13:18:04
Postat av: Aurora

Alltså alla ni med anomyma elaka kommentarer, vågar ni inte stå för det ni säger? Ni tror att ni är så himla mycket modigare när ni sitter bakom en skärn och säger precis vad ni vill?



Krya på dig Linn, inte roligt när sånt där händer :/



2011-03-29 @ 14:26:55
Postat av: Anonym

Att kolla upp ryggen kan nog vara en bra idé. En bekant till mig ramlade av sin häst, fick ont men körde på och senare visade det sig att hon hade en spricka i ryggen.. Var rädd om ryggen!



2011-03-29 @ 15:19:30
Postat av: Madeleine

Angående alla elaka anonyma kommentarer. Vare sig det är pga avundsjuka eller bara ren åsikt kan man väl skriva sitt namn. Det är så fegt att skriva elaka saker och va anonym. Kan man inte stå för sina åsikter skriv dem då inte alls. Sorgligt och väldigt tråkigt att det finns folk som måste hålla på så.

2011-03-29 @ 16:07:41
URL: http://madeleineevaldsson.blogg.se/
Postat av: Susanna

Om man nu inte gillar inläggen kan man väl bara ge fan i att läsa bloggen? Omoget och barnsligt att komma med anonyma kommentarer!



Stå på dig Linn och strunta i dem! Tycker eran blogg otroligt bra med välskrivna och intressanta inlägg.



Kram på dej och hoppas att ryggen blir bättre. Jag tycker du gjort ett toppen jobb med Cupido!

2011-03-29 @ 17:00:21
Postat av: Emily & Mikaela - RYTTARDUON

Vad långt bak du sitter i sadeln! Hoppa fram så långt det går så blir det inte att du får en studs uppåt i varje travsteg när du rider lätt :)

Det känns lite som om du är alldeles för försiktig ibland med Cupido, om han sticker eller inte går att få stopp på så får du ju dra tag i honom och tala om att så får man inte göra! Det kan ju bli farligt, speciellt om det är halt ute. Du kommer inte ta sönder hans mun för det :P

2011-03-29 @ 17:21:28
URL: http://ryttarduon.blogg.se/
Postat av: Anonym

sadeln ligger FÖR långt fram!!!!! Tänk på hästen hallåå!

2011-03-29 @ 18:06:45
Postat av: Ebba

vart har du köpt dina fina schaps? :)

2011-03-29 @ 18:21:58
Postat av: olivia

Om ni inte gillar Linns inlägg; LÄS DEM INTE DÅ?!

2011-03-29 @ 19:40:34
Postat av: Isabella

Tråkigt att folk ska vara elaka, hoppas ni inte tar åt er!



Du och Cupido är otroligt fina tillsammans, och det var riktigt härliga bilder du bjöd på :)

2011-03-29 @ 20:10:28
URL: http://www.isabellahedman.devote.se
Postat av: sara

usch, gick själv omkull på blankis med ponnyn för två veckor sedan..

man vet aldrig vart den jäkla isen gömmer sig.

dock hade jag tur då jag red barbacka så jag lyckades ta mig av innan hon tog i backen, och båda klarade sig oskadda.



hoppas du mår bättre snart!

2011-03-29 @ 21:21:29
URL: http://sarahannerz.blogg.se/
Postat av: alva

Gud vad obehagligt! Hoppas du mår bra igen. Håller med om att du borde kolla upp det på sjukhus :)

Och angående Anonym's kommentarer; det är verkligen inte något att ta åt sig. Dock vet jag hur svårt det är att inte bry sig, men du får försöka läsa alla positiva kommentarer och försöka inse att det inte är fel på dig; det är fel på dem som skriver. De är bara avundsjuka! Även jag, men inte skriver jag taskiga kommentarer för det ;)

Keep going! <3

2011-03-29 @ 21:32:24
URL: http://minstoradag.alvadrommar.se/
Postat av: alva

Gud vad obehagligt! Hoppas du mår bra igen. Håller med om att du borde kolla upp det på sjukhus :)

Och angående Anonym's kommentarer; det är verkligen inte något att ta åt sig. Dock vet jag hur svårt det är att inte bry sig, men du får försöka läsa alla positiva kommentarer och försöka inse att det inte är fel på dig; det är fel på dem som skriver. De är bara avundsjuka! Även jag, men inte skriver jag taskiga kommentarer för det ;)

Keep going! <3

2011-03-29 @ 21:33:23
URL: http://minstoradag.alvadrommar.se/
Postat av: alva

Gud vad obehagligt! Hoppas du mår bra igen. Håller med om att du borde kolla upp det på sjukhus :)

Och angående Anonym's kommentarer; det är verkligen inte något att ta åt sig. Dock vet jag hur svårt det är att inte bry sig, men du får försöka läsa alla positiva kommentarer och försöka inse att det inte är fel på dig; det är fel på dem som skriver. De är bara avundsjuka! Även jag, men inte skriver jag taskiga kommentarer för det ;)

Keep going! <3

2011-03-29 @ 21:33:45
URL: http://minstoradag.alvadrommar.se/
Postat av: alva

Gud vad obehagligt! Hoppas du mår bra igen. Håller med om att du borde kolla upp det på sjukhus :)

Och angående Anonym's kommentarer; det är verkligen inte något att ta åt sig. Dock vet jag hur svårt det är att inte bry sig, men du får försöka läsa alla positiva kommentarer och försöka inse att det inte är fel på dig; det är fel på dem som skriver. De är bara avundsjuka! Även jag, men inte skriver jag taskiga kommentarer för det ;)

Keep going! <3

2011-03-29 @ 21:34:00
URL: http://minstoradag.alvadrommar.se/
Postat av: alva

Gud vad obehagligt! Hoppas du mår bra igen. Håller med om att du borde kolla upp det på sjukhus :)

Och angående Anonym's kommentarer; det är verkligen inte något att ta åt sig. Dock vet jag hur svårt det är att inte bry sig, men du får försöka läsa alla positiva kommentarer och försöka inse att det inte är fel på dig; det är fel på dem som skriver. De är bara avundsjuka! Även jag, men inte skriver jag taskiga kommentarer för det ;)

Keep going! <3

2011-03-29 @ 21:34:22
URL: http://minstoradag.alvadrommar.se/
Postat av: alva

Gud vad obehagligt! Hoppas du mår bra igen. Håller med om att du borde kolla upp det på sjukhus :)

Och angående Anonym's kommentarer; det är verkligen inte något att ta åt sig. Dock vet jag hur svårt det är att inte bry sig, men du får försöka läsa alla positiva kommentarer och försöka inse att det inte är fel på dig; det är fel på dem som skriver. De är bara avundsjuka! Även jag, men inte skriver jag taskiga kommentarer för det ;)

Keep going! <3

2011-03-29 @ 21:35:21
URL: http://minstoradag.alvadrommar.se/
Postat av: alva

Gud vad obehagligt! Hoppas du mår bra igen. Håller med om att du borde kolla upp det på sjukhus :)

Och angående Anonym's kommentarer; det är verkligen inte något att ta åt sig. Dock vet jag hur svårt det är att inte bry sig, men du får försöka läsa alla positiva kommentarer och försöka inse att det inte är fel på dig; det är fel på dem som skriver. De är bara avundsjuka! Även jag, men inte skriver jag taskiga kommentarer för det ;)

Keep going! <3

2011-03-29 @ 21:36:44
URL: http://minstoradag.alvadrommar.se/
Postat av: alva

Gud vad obehagligt! Hoppas du mår bra igen. Håller med om att du borde kolla upp det på sjukhus :)

Och angående Anonym's kommentarer; det är verkligen inte något att ta åt sig. Dock vet jag hur svårt det är att inte bry sig, men du får försöka läsa alla positiva kommentarer och försöka inse att det inte är fel på dig; det är fel på dem som skriver. De är bara avundsjuka! Även jag, men inte skriver jag taskiga kommentarer för det ;)

Keep going! <3

2011-03-29 @ 21:40:27
URL: http://minstoradag.alvadrommar.se/
Postat av: alva

Gud vad obehagligt! Hoppas du mår bra igen. Håller med om att du borde kolla upp det på sjukhus :)

Och angående Anonym's kommentarer; det är verkligen inte något att ta åt sig. Dock vet jag hur svårt det är att inte bry sig, men du får försöka läsa alla positiva kommentarer och försöka inse att det inte är fel på dig; det är fel på dem som skriver. De är bara avundsjuka! Även jag, men inte skriver jag taskiga kommentarer för det ;)

Keep going! <3

2011-03-29 @ 21:40:45
URL: http://minstoradag.alvadrommar.se/
Postat av: alva

förlåt att det blev så många kommentarer, min internetanslutning har strulat så såg inte att det blivit kommenterat :S

2011-03-29 @ 21:46:04
URL: http://minstoradag.alvadrommar.se/
Postat av: Li | Hobbyfotograf

Usch, lät inte bra de där, kanske borde kolla upp din rygg för säkerhetens skull och bry dig inte om alla hemska kommentarer! Cupido är nog inte den första hästen som har stuckit och gått omkull!

2011-03-29 @ 23:22:24
URL: http://mymelody.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej!

jag undrar om du tycker att du sitter över lite mer på höger sida?

Jag har själv det problemet och det ser ut som om du också glider lite åt höger.

isåfall, om du är medveten. tränar du upp de? och hur?

2011-03-30 @ 16:15:54
Postat av: Fanny

Det var hemskt det som hände, men jag vill skriva en åsikt om detta. Tro inte att jag är elak eller känslokall, jag bara undrar lite.

Om du rider ut på vintern, borde du inte ha broddar? Vet inte hur gammal din häst är, men det kan ju bli farligt.

Och om han skenade, försökte du vända? Bästa saken att göra är ju att ''dra'' i en tygel, så att hästen vänder. Stannar den inte då så faller den ju, och ingen häst är så dum som väljer att ramla framför att bara stanna. Och sådant borde man ju träna på med hästen, att den ska lyssna på tygeln. Så man får stopp på den.

No offence nu. Hoppas du blir bättre snart!

2011-03-30 @ 16:27:43
URL: http://fannykristofferssons.blogg.se/
Postat av: Jenny

Förlåt, detta har inte alls något med texten att göra, men är nyfiken :)

Hur ofta rider du ut? :)

2011-03-30 @ 18:19:37
URL: http://jennypetronella.blogg.se/
Postat av: Johanna

Usch, krya på dig... Och kolla upp ryggen! Din stackare ):



I vilket fall så såg jag att ingen skrivit det här så då kan jag ju göra det ^^: Rid aldrig själv i skogen utan ha en lugn trygg häst som du kan rida bakom och använda som stoppkloss. Det fungerar kanon på min 3-åring och både han och jag känner oss tryggare (:

2011-03-31 @ 13:24:50
URL: http://skraattkramp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner