Godmorgon på er

Datum: 2010-12-28 ~ Tid: 11:07:25
Jag tog mig upp tidigt idag för att släppa ut hästarna och åkte sedan upp till Valåsen och red Solis. Han kändes riktigt fin! Efter att ha gjort allt i stallet följde jag med Linn och Gunilla ut på en promenad med Cupido och filmade/fotade, så jag antar att Linn lägger upp det ikväll! Jag funderar på om vi ska köra Claudia till ridhuset ikväll, hon har ju bara ridits ut i snart 2 veckor så det känns som om det är dags för lite träning faktiskt. 
Senare i eftermiddag blir jag upphämtad av Linn och Gunilla, vi ska åka till en affär och shoppa Shockemöhle grejer, och jag ska iallafall inhandla ett schabrak till Claudia. Jag har ju sån brist på dem ... hehe.

Men först ska jag plugga och städa mitt rum. Usch ångest, man ser inte ens golvet i mitt rum på grund av alla grejer och jag har knappt några rena kläder då jag inte hunnit tvätta (ja jag tvättar själv, haha). Idag ska jag ta tag i det hela, jag hinner knappt med mig själv längre och när jag väl har en ledig stund kan jag inte koppla av utan att det känns som om jag har glömt att göra något hela tiden. Jag ska ta mig en funderare över hela min livssituation under dagen, något måste göras för jag kan inte låta mig själv komma i sista hand hela tiden.

Förresten, vad ska ni hitta på idag när ni har lov? :D Själv har jag ju inget ...



Idag bjuder jag på en fin bild på Claudia och Braven. Åh, jag tycker Claudia är så fin på denna bild, hon ser så extremt feminin ut! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild!

2010-12-28 @ 11:17:18
Postat av: .....

haha ,samma här stökigt på rummet....men städar det nu+har damsugat hela huset:/.man får ju ta tag i kragen....

då kan ju ta tidsinställda inlägg så kanske du hinner lite mer

2010-12-28 @ 11:20:21
Postat av: dressyrteam

Jättefin bild på hästarna! :)

2010-12-28 @ 11:34:55
URL: http://dressyrteam.blogg.se/
Postat av: Sofie

Riktigt fin bild! Och jag tycker verkligen synd om dig som inte har lov! Du kanske har sagt det förut, men jag är en rätt ny läsare, varför har du inget lov? :)

2010-12-28 @ 11:35:26
URL: http://sofiejakobssons.blogg.se/
Postat av: Anna, 13 år, Göteborg

Jag har aft en go morgon, sen ska jag pulsa mig till stallet och mocka, fodra och rida. Jag tänkte gå upp till ridhuset (ligger en bit bort) bara så ni vet ;) hahaha Sen ska jag hem igen, städa mitt rum, tvätta och lite annat sånt kul!



Sen måste jag upp till stallet igen för att kolla att vattnet inte har frusit, och ev. fylla på. Vårat vatten har frusit helt så nu får vi gå till grannstallet 20 meter bort och fylla på.



Nu har jag tråkat ut er ordentligt va?! :D heehe grym blogg förresten!

2010-12-28 @ 11:52:37
Postat av: Liza

Jättevacker bild, vad fotar du med?

2010-12-28 @ 12:03:06
URL: http://ponnyryttarinnans.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror hon har en Nikon D90 eller var det D60..

*ja ,jag ska på hoppkurs i 3 dagar +sen ska nog åk aoch rida min medryttar ponny(som är jätte söt liten C ponny)

2010-12-28 @ 12:18:28
Postat av: emma

söt pållar :) ♥

2010-12-28 @ 15:20:49
URL: http://bbaraemmas.blogspot.com
Postat av: Hästar

Fin bild

2010-12-28 @ 15:43:26
Postat av: Carolin

Finaste ponnyer alltså :)

Önskar jag hade en sån fin ponny när jag var yngre. Tog aldrig vara på mina ponny år. Skaffade stor häst direkt. =)

2010-12-28 @ 17:24:25
URL: http://kuskochryttare.bloggsida.se
Postat av: CL

Men kan du inte be din mamma eller pappa tvätta bara du slänger kläderna i en tvättkorg eller något? ;)

Eller asså att du hjälper till med att tvätta när du har tid =)

2010-12-28 @ 17:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner