Ouppladdat

Datum: 2010-12-10 ~ Tid: 11:27:20
Jag har legat lite lågt med ridningen och bloggandet ett par dagar då skolarbetet tyvärr kommer före, vare sig man vill eller inte. Claudia har ridits ut och vilat, likaså Solis men nu äntligen börjar jag komma ikapp. Igår red jag Solis i ridhuset, han kändes mjuk och fin, börjar känna in mig lite bättre redan nu. Claudia vilade igår, men idag ska vi träna för Susanne Åberg. Ska bli kul att äntligen få träna igen, det var ett tag sedan sist! Vi har inte tränat för Susanne förut, så jag hoppas det funkar bra för då har jag en tid varje fredag framöver.

Här får ni några få bilder som är ett par dagar gamla. Vet dock inte vad som hände med inställningarna, haha. Jag har mer bilder att visa er från de senaste dagarna men jag är expert på att tappa bort mina minneskort så just nu är två borta fulla med bilder ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-10 @ 11:29:29
Postat av: Emma

Åh, hon är ju sagolik den där hästen! Älskar hennes teckning!

2010-12-10 @ 11:29:57
Postat av: Carro

Varför släpper du henne i ridhuset?



och varför red du (på en tidigare bild för typ en vcka sedan) utan sadel och träns på en bild?

2010-12-10 @ 11:31:53
URL: http://tvilligryttarna.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Efter avskrittningen släpper jag henne alltid i ridhuset om det inte är någon annan där. Claudia gillar att rulla sig efter ridpassen och gå runt och göra lite vad hon vill, finns chansen ger jag henne självklart möjlighet till det.



Jag red utan sadel och träns "bara för att", kul att testa och både jag och claudia älskar att busa :)

2010-12-10 @ 11:36:29
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Hanna

Hej tjejer!

Jag tycker er blogg är jätte bra och ni har verkligen fått mig att tänka på en hel del vad gäller min egen ridning, hur jag sitter osv.



Jag har aldrig ägt en egen häst utan har bara tagit hand om andras vilket har gjort att jag kan ridning, foder, mockning och sådant smått. Men jag börjar nu fundera på att skaffa egen häst. Vad tycker ni man ska tänka på, vad måste jag veta innan jag skaffar egen häst och vart kan jag vända mig om jag behöver hjälp?

Tacksam för svar :)

Ha det underbart!

2010-12-10 @ 12:03:55
Postat av: Lisette

Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,

Lisette

2010-12-10 @ 12:42:16
Postat av: emma

fina bilder :)

2010-12-10 @ 14:47:01
URL: http://bbaraemmas.blogspot.com
Postat av: anna

fina bilder! hur lång är du? :)

2010-12-10 @ 18:21:19
URL: http://hestbrudar.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad använder du för inställning på kameran när du fotar i ridhus? alltid lika svårt detdära

2010-12-10 @ 20:17:59
Postat av: Carro - Hästbloggen i norr

Hej! Hon är jätte fin, verkligen. Min mamma satt brevid mig då jag läste er blogg tidigare idag och hon blev kär i din Claudia "Men guud så fin häst" sa hon många gånger ;-)



Undrar också, var kommer det där schabraket från? Gillade den där matchningen. Har själv en svart/svartbrun häst men jag har nog aldrig testat matcha henne i grått. Snyggt!



Kram!

2010-12-11 @ 00:34:56
URL: http://carrolu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner