Svar på tal

Datum: 2010-12-29 ~ Tid: 14:04:35
Många frågar om jag inte saknar att rida "vanligt"? Alltså inte bara unghästridning någon dag i veckan. Eller att träna och tävla?

Svar: Nej det gör jag faktiskt inte. Detta är precis vad jag klarar av för tillfället nu när jag inte mår så bra. Jag är jätte nöjd med den typen av ridning det blir för min del just nu. Jag känner ingen press eller krav. Nu slipper jag även ha dåligt samvete om pållen får en extra vilodag för att jag mår dåligt eller av någon annan anledning. Förut mådde jag jätte dåligt om jag inte hade möjlighet att motionera Braven en dag.

Jag saknar inte ens att tävla. Jag tror att jag har tränat och tävlat så fokuserat och mycket att det räcker för en tid framöver också haha!

Dessutom rider jag ju på praktiken. I förrgår red jag min handledares dressyrhäst. Men gudars vilken träningsverk jag har nu :O Jag har ju inte ridit på riktigt på så länge haha!

Här kommer en bild på "Fluxen" (:




Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-12-29 @ 14:10:01
URL: http://dressyrtontar.blogg.se/
Postat av: Cornelia

hejsan, jag kanske har hört eller sätt det någon annanstans men hade inte du em stor häst som typ hette lillan eller något, jag har inte hängt med så där jätte mycket och varför mår du lift för, du har en fin häst !! :D

2010-12-29 @ 20:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner