Hej

Datum: 2010-11-01 ~ Tid: 15:32:45
Jag har precis varit i stallet ett par timmar och mockat samt storstädat, smort och gjort rent grejer. Om en stund ska jag tillbaka och gå en promenad med Claudia och tömköra Quillen. Vid lunch idag var benet lite mer svullet än vanligt trots att hon stått med stallbandage, arnika och gått i liten hage, oroväckande ... Blir nog tvungen att kyla ett par extra gånger ikväll. Jag är sjukt nervös inför onsdag, vill så gärna att allt ska vara bra men någonstans har jag en svag känsla av att jag kommer vara vääldigt besviken efter ultraljudet. Efter att ha skrivit inlägget om senskador fick jag världens ångest, vet inte varför ... men verkligheten kommer väl ikapp.

Nu ska jag städa mitt rum, dricka cola, spela musik i bött, försöka komma på andra tankar och bli på bättre humör. Föressten, förslag på något speciellt ni vill läsa om?
Hörs senare!



Kommentarer
Postat av: camilla

hoppas det går bra på ultraljudet. håller tummarna här på egna kanten.

2010-11-01 @ 16:01:46
URL: http://hrdressyr.blogg.se/
Postat av: en fotograf och häst älskare

håller oxå tummarna!

nej gud , nu blir jag oxå nervös för att det nt är bra i benet för du har ju kämpat som f*an för hon ska bli bra men det går ju nt precis uppåt just nu. men tro mej hon kmr bli bra!

2010-11-01 @ 16:13:26
Postat av: Hilda

http://ponydressyr.blogg.se!



Skulle varit roligt att få se vilka träns du har ! ^^ Sen är det ganska kul att läsa hissar/dissar också .

2010-11-01 @ 16:37:13
URL: http://ponydressyr.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hot or Not? ^^

2010-11-01 @ 17:04:18
URL: http://mmatilda.devote.se
Postat av: Karin

Kan vi inte få sen en film när du tömkör Quillen ? Samt lite mer information om honom ? :D Han syns ju inte så mycket :D

2010-11-01 @ 17:06:34
Postat av: anna

ni kan väl skriva om transport tips, olika problem som kan uppstå och hur man ska lösa dem! lite olika tips :D tack för en grym blogg!!!!

2010-11-01 @ 18:35:16
Postat av: Ebba

Hoppas att det går bra, det är du och Claudia värda!!! Håller tummarna för er!

Det vore jättekul om ni skrev eller gjorde en video när ni knoppar (ska på tävling snart och vill ha tips ;) ) eller ett inlägg om era träns, schabrak, lindor alltså eran utrustning :) Annars är hiss/diss kul!

Tack för en otroligt bra och läsvärd blogg!! Ni skriver om så mycket olika saker så det blir aldrig tråkigt samtidigt som ni informerar om skador och så! Jätteuppskattat! :)

Keep on going! :D

2010-11-01 @ 18:40:07
Postat av: Amanda

Lägga ut bilder från hot or not kanske? :)



Jag hoppas inerligt att Claudia blir bra snarast! Du Ingrid är värd det för allt slit med allting det senaste! Sitter och tänker på er här hemma när det inte finns så mkt att göra :) Håller tummarna för Er!!!!! Tack för en otroligt ra blogg!

2010-11-01 @ 18:48:50
Postat av: Matilda

Skulle vara kul om ni lägger ut filmer på olika hästar och skriver plus och minus för deras gångarterna :)



Tack för en jättebra blogg !

2010-11-01 @ 21:16:13
Postat av: Linda

sjukt fin bild

2010-11-01 @ 22:05:08
URL: http://sutekidayo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill läsa om hur man håller hästen frisk och förebygger skador:)

2010-11-01 @ 23:21:47
Postat av: Fanny

Wow, vilken otrolig bild! :D

2010-11-02 @ 09:31:05
Postat av: Matilda - Vila i frid, min älskade Mimosa

Tycker det hade varit kul att läsa lite om vilka förebilder ni har, varför ni har dem osv :)

2010-11-02 @ 12:32:17
URL: http://matildajohanssons.webblogg.se/
Postat av: felicia

HOT OR NOT BILDER! så jävla kul! xD skrattar ihjäl mig varje gång haha!! och olika övningar till förbättring av sits, ett tex: man kan ta balsnöre och sätta fast i stigbygeln och i sadelgjorden så man inte har charlie chaplin :)

2010-11-02 @ 17:59:42
Postat av: Denice

Hej! Lite idé tips!



Förklara hur tömkörning fungerar och berätta hur man gör.



Eran åsikt om Pessoabetten, är ofta väldigt "heta" diskutioner om de bettet!

2010-11-03 @ 12:26:10
URL: http://larmacello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner