Uteritt och videblogg på g

Datum: 2010-10-11 ~ Tid: 14:53:15

Jag har ägnat hela dagen åt att städa ... kändes välbehövligt! En av mina katter hade nämligen hoppat upp på min fönsterbräda (som förövrigt sitter löst) där det stod 3 halvfulla colaglas och en skål med dipp. Självklart flög allt ner på golvet, skvätte ner hela väggen, min säng och det låg krossat glas över hela golvet ... älskar min katt ...
Har även fixat med massor av paket som ska skickas iväg från bloppisen, det finns fortfarande endel kvar om någon är intresserad.

Nu ska jag ut i det UNDERBARA vädret och rida en sväng i skogen. Tänkte även bjuda på en annorlunda videoblogg som ni får se lite senare.

Har även glömt att berätta att jag och Linn ska bli intervjuade av företaget Prime (de vi samarbetar med i Årets Roligaste, och som dessutom är ett av Europas största kommunikationsföretag!!)

Ha det bra så hörs vi lite senare, med en videoblogg .. :)


Bild från igår.


Kommentarer
Postat av: Jossiii

Hahahaha asså, you go cat! hoppas dina sängkläder blev dirriga ;)

2010-10-11 @ 15:11:43
URL: http://theonething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner