Kvällsinlägg

Datum: 2010-09-01 ~ Tid: 23:38:34

Wow, jag börjar äntligen känna mig lite som en människa igen efter att ha legat däckad i sängen framför tvn sen vi kom hem, alltså i 5 dagar nu.

Jag har väldigt dåligt samvete över att jag inte ridit ordentligt sen innan vi åkte till Turkiet. Var så himla taggad på att komma igång igen nu efter resan, men så blev jag äckligt sjuk, men om jag känner mig bättre imorgon ska jag försöka trava litegranna, och sedan hålla träning på kvällen. Känns iallafall väldigt skönt att jag är ledig och inte behöver tänka på skolan! Nackdelen är att jag nog kommer bli lite uttråkad i längden, det är ju ändå nästan 5 månaders ledighet för min del. Jag kommer ändå kunna lägga all kraft på att Claudia ska få en så bra igångsättning som möjligt, och jag kommer kunna uppdatera bloggen under dagarna, så jag ska nog överleva detta! :)

Glöm inte heller att omröstningen fortfarande är i full gång!

Funktionen att lägga in bilder verkar strula, så det får bli ett textinlägg just nu.
/Ingrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner