ATG slarvar .. som vanligt

Datum: 2010-08-18 ~ Tid: 23:35:47
Min mamma hade råkat slänga fakturorna från ATG som skulle skickas in till Agria. Så jag ringde till ATG igår och bad dem att skicka hem nya till mig. Idag när jag fick hem kuvertet hade de även lagt ner delar ur Claudias journal.

Något jag reagerade på var att veterinären under första besöket hade antecknat detta:
"Vf, varit halt i 1,5 månader
Blir mindre halt efter ridning."

Konstigt tänkte jag, jag har inte nämnt någonting om att hon skulle varit halt eller visat mindre hälta efter ridning. Dessutom har hon inte heller varit halt eller ömmat över huvudtaget, så jag undrar verkligen vad veterinären fått allt detta ifrån. Men hela Claudias skadeperiod är ju en enda röra med veterinärbesök och slarv hit och dit.
Blev lite chockad när jag läste detta, men ändå inte förvånad. Det är ju ändå ATG jag pratar om, haha!

Vill passa på att tacka Elsa Bohman, http://hastfocus.blogg.se som hjälpte mig att sätta in den nya headern!



Kommentarer
Postat av: Anonym

usch

2010-08-19 @ 11:55:23
Postat av: Emma

det här har inget med inläggget att göra, men skulle vilja fråga om tips!



har ett problem med hästen som jag rider som jag tänkte att ni kanske kan ge mig något bra tips om ni har ngt?



När jag rider ut med henne är hon väldigt pigg och framåt, nästan för pigg. MEN när hon kommer till arbete ute så använder hon energin till att arbeta och det blir maffiga steg och det blir helt enkelt mer energi i hela henne. men sen när man kommer in på ridbanan så försvinner den energin och hon blir lugn men arbetar bra ändå. min fråga till er är om ni har något bra tips på hur jag ska kunna få fram den energin hos henne även på banan?



Det är inte så att hon tkr det är tråkigt att arbeta på banan, för hon är positiv och tycker om att göra rätt, men det är just den där energin som hon har ute som hon inte har på ridbanan.



vore jätte snällt om ni hade lust att ta er tid att hjälpa mig lite grann!

2010-08-19 @ 12:48:26
URL: http://daslawona.blogg.se/
Postat av: elina

ingrid har du provat att ha ett rött schabrak på claudia ?=)

bild?

2010-08-19 @ 17:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner