Brådis!

Datum: 2010-08-20 ~ Tid: 10:45:08
Måste fixa klart allt nu, vi åker om bara några timmar.

Var uppe i stallet i morse och matade pållar och släppte ut dem. Vaje morgon när man släppt ut Braven i hagen går han fram till äppelträdet och kollar om det trillat ner några fler fallfrukter sedan dagen innan. Han "damsuger" noggrant och går sedan iväg och beter, samma visa varje morgon.

Tänkte bara påpeka att jag är lite trött på allt tjat om nya hot or not hela tiden, det är inte det våran blogg går ut på! Ni får vänta tålmodigt utan massa tjat på nästa inlägg.



Kommentarer
Postat av: Mathilda

Har du några tävlingar kvar i år Linn? :)

2010-08-20 @ 11:25:27
URL: http://anderssonantelli.blogg.se/
Postat av: josse

Håller faktiskt med. Måste va jobbigt att alla tjatar hela tiden, sett många som skriver här och på bdb att dom vill se fler hor or not, tom direkt efter ni gjort en ny. Eran blogg, ni bestämmer :)

2010-08-20 @ 12:22:06
URL: http://jjosefinemmaolofsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fast en blogg är ju inte så mycket utan sina läsare... Visst är det eran blogg, men det är onödigt tråkig å dryg ton från dig rätt ofta, Linn. Sånt gör att man längtar ännu mer efter Ingrids inlägg, för hon klagar inte alls lika mycket!

2010-08-20 @ 12:42:03
Postat av: sandija

snygg häst :D



hur känns att du ska såld Brave när du ska bli 19 år gammal? :/ NI var så super sööööt para!

2010-08-20 @ 12:50:45
URL: http://kwieien.blogg.se/
Postat av: Zabbe

Håller med den anonyma.

2010-08-20 @ 13:08:59
URL: http://holmsabina.blogg.se/
Postat av: @shettiseen

söt bild (:

2010-08-20 @ 13:31:11
Postat av: Emma

Jag älskar tränset!!!! <3

2010-08-20 @ 13:55:28
Postat av: Anonym

var glada att ni har läsare som kommenterar, eller kanske man ska sluta göra det?

Dessutom skrev ju ingrid (tror jag) att det är kul när läsare uppskattar det ni skriver...

2010-08-20 @ 13:58:15
Postat av: Elvira

håller med anonym, när du, linn, klagar hela tiden, och det gör att man längtar mer efter ingrids eftersom hon aldrig klagar.

förresten, varför, varför, VARFÖR klagar ni på armlösa överdelar när du själv har det? måste också tillägga att hot or not GÖR eran blogg, så upp med hakan och var stolt istället. hot or not är det roligaste på eran blogg, utan h&n hade den varit uuuurtråkig ;D

2010-08-20 @ 16:30:50
Postat av: Sandra

Jag håller med de andra, Linn, du tjatar jätte mkt, men låt då Ingrid svara på kommentarer då om du tkr de e så jobbiga, de e ingen som har tvingat dig att läsa dem, och om du tycker det är så jobbigt när folk kommenterar om hot & not så, sånt får man tåla om man ska ha e blogg...

2010-08-20 @ 18:31:21
Postat av: julia

håller faktiskt med Sandra de andra lite, även om eran blogg är super!

2010-08-20 @ 20:42:56
Postat av: Elinofcourse - Ridelev & hästskötare i Frankrike

Vilket gulligt träns du har ^^

2010-08-20 @ 22:12:04
URL: http://elinofcourse.blogg.se/
Postat av: amanda bohl

Men hallå? Ni som kommenterar neggatift varför läser ni bloggen da? jag tycker att det är deras blogg, å i sin egen blogg kan man skriva om sina egna åsikter!!

Linn :

- skit i alla negg komentarer dom ä säkert avensjuka mm!

jag gillar dina inlägg iaf ;D



2010-08-20 @ 23:06:23
URL: http://bohl.bloggplatsen.se
Postat av: Elin

Håller med alla andra, inge roligt att vara läsare och bara få läsa hur mkt du stör dig på läsarna...

För närvarande skulle bloggen vara mkt roligare med bara ingrids inlägg och det är tråkigt för dina inlägg var också jättebra förut! :)

2010-08-20 @ 23:27:27
Postat av: adina

Elvira- t-shirt är ju inte armlösa. linnen är armlösa och passar inte till ridsport.

2010-08-21 @ 00:05:08
Postat av: Hanna

Varför ska ni hålla på och klaga hela tiden? Det är väll ännu mindere en blogg om det inte finns nån som bloggar, elr har jag fel. Linn klagar nt alls hela tiden, har ni inte läst de andra inläggen? Och ni säger att Ingrid aldrig klagar, inget illa meny mot Ingrid nu men hon klagar också. På att folk kommenterar att hon är lång etc förmodligen bara för att va elaka. Men varför ska ni klaga på bloggarna om de aldrig får klaga på er? Det är väll klart att det inte är så jävla kul när folk tjatar om nya hot & not hela tiden. Det är inte det deras blogg går ut på och det är i alla fall inte därför jag läser den. Det är klart det är kul men hot & not men det är verkligen nt det som gör deras blogg. Den är mycket bättre än så.

Tack för en bra blogg Ingrid och Linn!

2010-08-22 @ 11:16:15
URL: http://amateurriders.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller faktiskt med personen där uppe som skrev att en blogg inte är mkt utan sina läsar, o Linn; jag förstår att du kan bli sur o ipprörd på vissa som kommenterar på bloggen, men jag tycker inte du behöver bli sur o lägga upp blogginlägg om de;) ingrid klagar aldrig o hennes inlägg brukar inte vara så dryga! nu tycker du säkert att folk som kommenterar såhär är dryga, blir sur o lägger upp ett inlägg om avundsjuka folk osv. vilket gör att folk bara tycker du är ännu drygare o skriver fler sånnahär kommentarer. Jag tror säkert inte du epplevs som dryg i verkligheten, men vissa inlägg kan faktiskt vara riiktigt dryga. inte alla, men vissa.

Jag vill bara säga att jag absolut inte har något emot er, jag tycker ni är superroliga, amitiösa o duktiga tjejer me oftast rolig blogg ;) jag är inte avensjuk men jag ville bara berätta vad jag tyckte :)

2010-08-23 @ 16:59:07
Postat av: Anonym

larvigt att kommentera att man aldrig får "klaga" ? jag tycker alla får ha sina åsikter, vissa är dumma nog att skriva dom här, vilket är ganska onödigt. men skaffar man en blogg får man självklart tänka på vad man skriver o vara berädd på att alla inte gillar det. vissa är avundsjuka o vissa är bara allmänt dryga.

men de är väll nästan alltid så, finns de folk som gillar er, finns de självklart folk som inte gillar er. folk kan skria vad som helst bakom skärmarna, men så länge de inte vågar säga något IRL tycker jag inte man ska ta åt sig o ta de personligt :)

2010-08-23 @ 17:04:31
Postat av: Anonym

btw! vrf klaga på att folk vill ha hot or not? de är väll roligt att folk uppskattar de ni skriver om ? :D

2010-08-23 @ 17:05:58
Postat av: Tinna

Var är tränset köpt, och vilket märke är det?

SNÄLLA SVARA!

2010-08-26 @ 16:08:18
URL: http://oddtinna.blogg.se/
Postat av: Ina

Asså det är ju erat val men måste faktiskt försvara oss läsare lite... Eftersom ni är storbloggare så får ni ju också lyssna på vad läsarna vill, vilket jag tycker att ni brukar göra mkt bra :) Och liksom det är inte folk som tjatar om hot or not de säger att de vill ha en ny hot or not ;) Liksom det är det vi tycker är kul att läsa ;p Diggar er hot or not men det skulle ju inte vara kul om ni bara la in hot or not ;)

2010-08-29 @ 02:35:28
Postat av: felix

Läste i ett av dina inlägg när du dissade färgade stigbyglar, hur går detta ihop?? tycker själv att ditt träns är väldigt färgat, har jag fel???

2011-01-15 @ 16:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner