Imorgon blir uppdateringen bättre

Datum: 2010-08-15 ~ Tid: 01:19:23
Nu är jag äntligen hemma efter nästan 12 timmars jobb. Jag vet att uppdateringen har varit väldigt dålig när Linn har varit borta men imorgon ska jag bättra mig! Kommer bland annat upp dagens outfit (både på mig och Claudia), flera Hot or Not, en liten frågestund med de inlägg jag inte hann göra där ni kom med förslag, och lite annat som faller mig in!
Om jag inte har fel så kommer Linn tillbaka imorgonkväll, så då kommer nog en uppdatering om SM-helgen.

Vi hörs imorgonbitti, eller ja ... snart.





Kommentarer
Postat av: Emma

Ser fram emot hot or not imorgon/idag! :d

2010-08-15 @ 02:20:12
Postat av: Cassandra

Hot: Din häst och tränset du har på den! Snyggt!

Not: Hjälmen du bär. Inte så fin form. CO ska vara äkta!

2010-08-15 @ 21:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner