Stressigt!

Datum: 2010-08-20 ~ Tid: 11:31:06
Nu har jag stressat sönder mig. Har varit full fart sen ca klockan 6 imorse.
Har hunnit släppa ut, gjort allt i stallet, tagit moppen fram och handlat, packat, skrivit inlägg, duschat, laddat ner musik till ipoden och en massa annat.

Jag har förberett ett par inlägg åt min mamma som hon klickar upp under eftermiddagen/kvällen, så håll utkik!
Bästa att skynda, ska hinna ner till stallet en gång till och säga hejdå till Claudia och fjäska lite med morötter, kommer sakna henne :(

Vi hörs igen, i Turkiet! :)




Kommentarer
Postat av: Vickan

Uschhh, komer ju sakna er, se till att uppdratera mkt!;)

heh, bor typ på eran blogg (a)

menmen, ett tack till er som orkar med alla dumma komentarer och har en toppenblogg!

nu får ni ha det så bra i turkland :))

2010-08-20 @ 12:19:10
Postat av: Emma

Du rider så braa :D:D:D

2010-08-20 @ 13:40:14
URL: http://pegasusryttare.blogg.se/
Postat av: johanna

vad kul, ha det bra! :D

2010-08-20 @ 15:05:12
Postat av: Anonym

kan ni nt ta på hot or not kan ni då ta en skäck som är brun och vit och lite svart man som hoppar är rätt stor.jag skickade in för ca 3 veckor sedan!!!

vet att ni nt tar i nån ordnign men kan ni nt ta de som har skickat först då sen går man längre och längre bak!?

2010-08-20 @ 15:14:08
Postat av: Lisa

En liten fråga bara, brukar ni ha paddar under era lindor eller inte?

Typ älskar eran blogg(:

Ha de gött i vart-ni-nu-ska<:

2010-08-23 @ 21:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner