Tillbaka igen!

Datum: 2010-08-07 ~ Tid: 18:21:53
Nu är jag tillbaka från Säffle! Tog bussen hem halv två och kom hem klockan sex. Självklart hade jag som vanligt kollat fel på tiderna så det tog 4,5 timmar att förflytta sig ca 13 mil .. suck! Jag har fotografetat deras snygga hästar och igår red jag Anisette litegranna :)
Nu ska jag äntligen ner till stallet och skritta ut på Claudia, har saknat henne efter att ändå bara ha varit borta sen igår morse .. haha! Ska även ta kort på hur det nymålade stallet blev efter att jag har kladdat på väggarna, så jag uppdaterar lite senare igen.


Jag och Anisette igår.

Kommentarer
Postat av: Liz

ser fram emot bilder på stallet :)

2010-08-07 @ 18:40:31
URL: http://lillagoajag.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan du inte visa fler bilder på hästarna också?

2010-08-07 @ 20:18:40
Postat av: Josefin

Alltså nu måste jag bara fråga en sak, min häst har såhär rätt så lång man men riktigt riktigt tjock och jag vill gärna klippa den men jag vet inte om jag vågar ifall att den blir ful för att den är så himla tjock? snälla hjälp mih och kom med förslag!! :)

2010-08-07 @ 22:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner