Bråttom ...

Datum: 2010-07-03 ~ Tid: 09:02:59
Börjar få lite bråttom nu, ska upp till Valåsen och möta Linn för att följa med henne på dagens nationella tävling i Karlstad. Håll tummarna för henne nu!
Glöm inte bort frågestunden, ni har hela dagen idag på er också att komma med fler frågor :)



En nyfiken Claudia imorse, som vanligt står hon och tittar på mig i stalldörren när jag mockar, och ser så allt går rätt till ;)



Älskar att ha en skitlucka i boxväggen!

Ha en bra dag så hörs vi ikväll!
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: bellah

hehehe, sådär står min sköthäst oxå när jag ficksar i stallet, inte mockar för hon går i lösdrift men när jag hämtar någe eller gör i ording mat så sött... (:

2010-07-03 @ 16:47:46
URL: http://bbellahh.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

ne va coolt!:D

2010-07-03 @ 17:54:05
URL: http://julleduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner