Bluff

Datum: 2010-11-15 ~ Tid: 19:50:20
Haha på tal om det tidigare inlägget idag. Där jag påstod att jag skulle galoppera och även hoppa Cupido i kväll? Jag kan avslöja att jag har precis varit och gjort det, och det gick jätte bra! Haha nej då! Jag skojade bara! Han är inte klar för det än på länge.
Ville se hur många tjuriga och icke genomtänkta kommentarer som skulle pluppa in och hur noggrant ni läser mina andra inlägg. Läser ni vad jag brukar skriva så hade ni fattat på en gång att jag inte var seriös. Dom som känner mig fattade ju direkt att jag drev :D

Hoppas ni inte vart tjuriga, var bara en kul grej lixom, hihi! (fniss)

 


Kommentarer
Postat av: bella

hahah tänkte nästan det! ;)



(ironygirl@bdb)

2010-11-15 @ 20:05:50
Postat av: Klara<3

haha, tyckte just att det var liiite tidigt att hoppa med honom xD

2010-11-15 @ 20:08:03
Postat av: Anonym

HAHAH jag tänkte väll jag bara WTF?? Redan!! XD Hahaha aja :) Så va ju inte fallet, vi vet att du inte gör något dumt, och trode absolut inte du tänkt galloppera honom med tanke på vad du skrev igår ang. galopp och att han inte ar rätt muskler :)

2010-11-15 @ 20:11:23
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

är inte så insatt i bloggen än så jag kan skillnad på dem! :P

2010-11-15 @ 20:50:16
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Linda

hahaha, när jag och min kompis såg det tidigare inlägget om att du skulle galoppera och hoppa honom sa jag till min kompis:

"tror inte riktigt hon menar allvar med det dära?"

Haha, båda sa typ.. " det lär vi väl se i nästa inlägg" :)



tyckte det var lite tidigt, och sedan hade du skrivit dagen innan att han inte hade rätt muskler och så vidare. :)

2010-11-15 @ 21:13:32
Postat av: Anna

Hehe, det va en kul grej ! xD Fast jag gick nt på det ;)

2010-11-15 @ 22:15:23
URL: http://withcrazyhorse.blogg.se/
Postat av: Reby

Haha jag fick en stenseriös arg kommentar på min blogg efter att jag skrev att jag hoppar 2 meter på min 5-åriga C-ponny, vad är det för fel på folk egentligen?



Utgår ifrån att idioten fattade att jag inte hoppar 2 meter på riktigt, men att hon ens trodde på att jag skulle hitta på ngt sånt och vara seriös med det x)

2010-11-15 @ 22:30:44
URL: http://reby.blogg.se/
Postat av: Tilde

hahah, Jag satt och kollade gamla inlägg för att se hur gammal han var. (ganska ny på bloggen)

2010-11-16 @ 06:33:48
Postat av: beatrice

hejsan, detta kanske inte har med inlägget att göra men men, handlar i alla fall om utvekling.



Frågan är fall inte du (Linn) kunde skriva om hur du får unghästarna till att göra alla dessa dressyrrörelser, alltså hur du lär dom osv skulle vara jätte roligt att få veta! :D

2010-11-16 @ 12:07:36
URL: http://beeatrice.blogg.se/
Postat av: Louise

haha, jag tänkte att du bara skojade ;)

2010-11-16 @ 14:59:13
URL: http://pudelflikkan.blogg.se/
Postat av: elvira - ridahest :D

Haha ganska kul hur många som gick på det x'D

2010-11-16 @ 19:10:02
URL: http://ridahest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner