Godmorgon

Datum: 2010-11-04 ~ Tid: 09:30:49
Tråkigt nog så har jag verkligen ingen aning om vad jag ska skriva ... som idag, jag har tid ... men inga idéer.

Idag ska vi iallafall köra Claudia till ridhuset, ska bara skritta och trava något varv just för att känna efter. Det började ju bra imorse när jag släppte ut dom, Claudia gick lugnt ur sin box och när hon kommit halvvägs ut genom dörren hoppade hon rakt upp i luften och svängde runt i geggan utanför och jag verkligen såg hur benet vred sig. Väl i hagen rullade hon sig, fick någon knäpp och ställde sig och bockade på stället för att dra världens rejs i den lilla hagen. Överskottsenergi? Jaja, det är ju faktiskt såhär hon gjort var och varannan dag, helt oväntat får hon ryck och sprätter iväg med benen ... hon vet ju inte sitt eget bästa. Men se så bra det läkte ändå! :)

Det kommer upp en dagens outfit lite senare, vilket var ett bra tag sedan. Jag ska även följa med Annie när hon ska rida en söt liten ponnyhingst i eftermiddag.

Vi hörs lite senare!



Kommentarer
Postat av: sara

älskar er blogg!

2010-11-04 @ 10:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner