Hjälp?

Datum: 2010-11-16 ~ Tid: 08:59:26

Jag sitter här och knövlar med bloggen. Jag får seriöst aggressionsutbrott när det är något som spökar med datorn. Typ som nu när den där förbannade rutan kommer upp ... eller ja, det gör den inte längre för jag kan inte ta upp bloggen utan att hela datorn hänger sig och jag tror jag blir galen snart. Är det något som smitit in i kodmallen som gör detta eller vad ska man göra för att åtgärda problemet? "Fix it" funkade inte för mig, behöver jag byta webbläsare? Dock betyder ju inte det att det funkar för alla, utan bara för mig.
Tacksam för all hjälp, vad ska jag göra för att bloggen ska funka som vanligt?

Ni får gärna skriva om allt funkar som vanligt för er, och om det inte funkar .. vad är fel?


EDIT: Problemet är fixat då jag laddade ner Google Chrome och vips så funkade allt galant! Använder du IE och fortfarande har problem med bloggen (och även andra sidor) kan du enkelt ladda ner Firefox HÄR, eller Google Chrome HÄR. Två mycket smidigare, säkrare och bättre webbläsare så jag rekomenderar dem verkligen före IE.
Dock får ni gärna säga till om ni fortfarande har problem med bloggen så ska jag försöka lösa det.



 


Kommentarer
Postat av: Yemie

Är det bara bloggen som krånglar?? Och krånglar den även för Linn om hon använder samma webläsare??

2010-11-16 @ 09:19:05
Postat av: Ingrid

Ja det är bara bloggen. Jag vet inte, har inte fått tag på henne men det är ganska många som får upp rutan när de besöker bloggen.

2010-11-16 @ 09:20:46
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: Hanna

tycker definitivt att du ska byta webbläsare, är ju inte helt säkert att det slutar dampa bara för det, men IE har en tendens att göra allt mycket krångligare + att det släpper in mer virus än vad ex firefox gör :)

2010-11-16 @ 09:22:04
URL: http://musiqandlyrics.se
Postat av: Anonym

Firefox

2010-11-16 @ 09:30:44
Postat av: sofie

google crome är ännu bättre än firefox ;) jag har inte haft problem med eran blogg :)

2010-11-16 @ 09:44:30
URL: http://sofieocholivia.blogg.se/
Postat av: carro

måste säga att den nya designen är jäkligt snygg! :D

2010-11-16 @ 10:26:31
Postat av: Sandra

Vet inte om det ska vara så, men headern är i en annan färg en resten av bloggen ^^ Superfin design annars!

2010-11-16 @ 11:16:26
Postat av: Lina - Mitt liv med hästarna

så störande när de inte funkar i alla webläsare! mitt bloggsvar funkar inte i mozilla firefox.. :(

2010-11-16 @ 11:38:12
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Louise

När jag öppnar bloggen så kommer det först upp att internet inte svarar, sen får jag vänta en stund och då kommer rutan upp med "vill du sluta köra skriptet". Och det gör den i princip hela tiden om jag klickar ngnstans på bloggen...

2010-11-16 @ 12:04:02
Postat av: Jennelie

Jag tror att det är risk att ni förlorar många läsar om man tviungas använda firefox eller liknanade för att kunna kolla er blogg utan det där fönstret kommer upp hela tiden.

2010-11-16 @ 12:31:57
Postat av: Linnéa

Det tar 7 år för mig att ladda sidan, och att behöva installera tillä'gg är inte kul bara för att läsa en blogg... Kan ni inte ändra på det? Det funkade ju förut innan ni bytte design, så det borde ju kunna gå att fixa till..?

2010-11-16 @ 13:18:11
Postat av: Louise

Jag har firefox och det funkar ändå inte att se designen :S

2010-11-16 @ 15:02:56
URL: http://pudelflikkan.blogg.se/
Postat av: EMILIA SVEDLIND

har ni någon ny design? :)

för jag ser isåfall inte den, jag har google chrome!

2010-11-16 @ 16:21:49
URL: http://emiliamjaaou.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad betyder edit?

2010-11-16 @ 17:48:20
Postat av: Kajsa

Bloggen har ju nu blivit helt konstig! Jag kan varken se arkivet eller kategorierna. Dessutom syns bara halva headern.

2010-11-16 @ 19:04:14
URL: http://honfrannorrland.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag tycker iallafall att bloggen är super fin :):D

2010-11-16 @ 19:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner