Karlstad är värdelöst

Datum: 2010-11-02 ~ Tid: 20:25:43
Förlåt för dagens dåliga updatering! Jag kom precis hem från Karlstad och är på dåligt humör. Vi hade planerat in att se Paranormal Activity 2 klockan 18.30, vilket stod på hemsidan, så vid 17.30 gick vi in på bion och hörde om det fanns platser lediga. Hon i kassan säger då att filmen inte visas förns 21.30. Vi hade tillbringat hela dagen i Karlstad inför bion och bara gått runt och väntat på att klockan skulle gå, och då visas inte den jävla filmen den tid som står! morr.
Inte heller hade Subway några kakor, vilket jag tjatade om flera gånger och de bakade inga nya iallafall. När vi skulle hem höll vi på att missa bussen eftersom Annie kort knövlade. Jag sa ju att jag har dåliga vibbar från Karlstad, fyyyy.
Fick iallafall med mig ett par höga jeansshorts, en svartgenomskinglig blus och ett smalt skärp hem, och är väldigt mätt efter att ha ätit 60 centimeter Subway Melt.

Nu ska jag fixa iordning lite hästrelaterade och, förhoppningsvis, intressantare inlägg. Hörs om en stund!


Jag och Annie.

Kommentarer
Postat av: Linnea op de weegh

Karlstad är kung! ;) <3

2010-11-02 @ 21:01:31
URL: http://polze.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Var glad att ni SLAPP se Paranormal activity 2! En av de sämsta filmer jag nånsin sett - utan att överdriva!

2010-11-02 @ 22:26:57
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Anonym

Karlstad äger!!

2010-11-03 @ 15:10:40
Postat av: Julia

Då är det ju tiden till filmen och kak-bakaren som det är fel på ;)

2010-11-05 @ 11:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner