Lättlurade

Datum: 2010-11-21 ~ Tid: 13:36:44
Jag hoppas att ni fattar att jag drev om att jag köpt Tretorn (vilket många inte gjorde), skulle aldrig i hela mitt liv ta på mig något så fult.
Det tog mig en evighet att leta upp en bra bild på google som såg hemmafotad ut, men grejen med det hela var att jag visste att folk skulle bli arga och reagera på att jag köpt något jag dissat så mycket, vilket jag tycker är kul. Folk kommenterar i rent raseri på grund av ett par stövlar? Jag fick mig ett par goda skratt iallafall, haha ;)
Men nu var det slut på det roliga, jag har INTE köpt Tretorn, fulaste och minst prisvärda stöveln som någonsin funnits på ridsportmarknaden.
Trodde faktiskt inte att ni vår såhär lättlurade, men som ni själva sa: Dressyrmuppen Ingrid Skoog med Tretorn, skulle inte tro det? ;) Så sant som det var sagt!


Kommentarer
Postat av: Emma

http://rebeckacarlen.blogg.se/images/2009/julafton-168_66155950.jpg



Dum är jag men inte så dum. Men tyckte det var ett otroligt onödig grej att göra så ..

2010-11-21 @ 13:38:18
URL: http://enallroundryttare.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag fattade att du inte var seriös ^^ Skrattade lite själv åt alla komentarer där folk var upprörda ! haha :p

2010-11-21 @ 13:44:30
URL: http://elitponnisarna.blogg.se/
Postat av: fia

oödigt att göra så.samma sak för många att vi ska dissa era "fula" ridstövlar. ge er.

2010-11-21 @ 13:44:37
Postat av: hanna

fruktansvärt onödigt, kissie style med att provocera eller ? btw dina stövlar är sjuuuuukt mkt fulare än tretorn :)

2010-11-21 @ 13:49:08
Postat av: lollo

inte direkt moget av dig. du beter dig som en omogen 10 åring. säg inte att tretorn är fult. dina är fulare :P

2010-11-21 @ 13:51:36
Postat av: Stina

haha. inte direkt nödvändigt ingrid ^^ sluta säg att dom är fula. finns nog många som tycker att dina är fulare ^^

2010-11-21 @ 13:53:00
Postat av: cicci

HAHA, gud va ägda alla blev!;)

Varför är alla så sura? Det var ju bara ett skämt :o

2010-11-21 @ 13:53:04
URL: http://barahastskotare.bloggplatsen.se
Postat av: xd

om du säger att tretorn är så fult. kan ju säga att dina ser ut som sådana där som kostar 179 kr (nybörjar stövlar)

2010-11-21 @ 13:53:57
Postat av: till "xd"

HAHAHAHAHAH! JA DOM SER VERKLIGEN UT SOM SÅNA DÄR FUUUUUUUUUUULA NYBÖRJAR STÖVLAR :D

2010-11-21 @ 13:54:52
Postat av: Josefine

Förstår inte hur ni kan dissa tretorn så 7kt mke,

har ni kollat på era egna stövlar? framförallt ingrids, det ser ut som något plastigt skit från ullared USHUSHUSH

2010-11-21 @ 13:55:39
Postat av: Anonym

ja! hennes stövlar ser ut som där billiga! håller fullkomligt med er xD hahahahahahahha!!!!!!

2010-11-21 @ 13:56:04
Postat av: .

Roligt att "alla" dampar loss över ett par stövlar. Man behöver inte ta allt så seriöst. Herregud! haha

2010-11-21 @ 13:56:43
Postat av: sofia

du är rolig du ingrid :) säg inte att tretorn är så fult när dina är fulare?

2010-11-21 @ 13:57:55
Postat av: zizzi <33

vadför dampar alla? kan det bero på att ingrid beter sig som hon gör?????? :O

att hon säger att allt är så fult hit och dit.

Men ser hennes saker så mycket bättre UT? svar NEEEEEEEEEEEEEJ.

2010-11-21 @ 13:59:23
Postat av: Ida

Tycker dom där tretorn ser mer ut som hoppstövlar.. inte min smak heller dessutom.

2010-11-21 @ 13:59:42
URL: http://busigabeerta.blogg.se/
Postat av: Sandra

hahaha, värt att alla måste försöka "dissa" era stövlar tillbaka bara för att ni skämtade om tretorn XD

2010-11-21 @ 13:59:46
Postat av: Anonym

håller med! ser ut som att stövlarna är köpta i en kiosk för 10 kr! hahahah! så fuula xD grymt vad dom är fula!

2010-11-21 @ 14:01:36
Postat av: Daisy

Ingrid ska inte säga så mycket.hennes stövla är också sååååå fuuuuuuuuuuuuuuuuuulaaaaaaaaaaa!

2010-11-21 @ 14:03:28
Postat av: sandra nensen

haha jag börja undra lite ;) för har för mig att ni dissat dom några ggr, men visst man kan ju ändra sig :P

2010-11-21 @ 14:05:01
URL: http://sandranensen.blogg.se/
Postat av: Angelica

sluta vara så dum mot ingrid! hon blir kanske ledsen! hennes stövlar är jätte fina! dom måste kosta mycket!

så snygga!

ingrid du är min stösta idol!



fast ne... xD

2010-11-21 @ 14:05:11
Postat av: Matilda

Haha! Shit vad upprörda alla blev över detta med stövlarna. Vem bryr sig? Har man Tretorn och tycker det är snyggt behöver man väl inte bry sig om vad någon annan tycker? Och har man inte Tretorn och tycker det är fult så fine! Finns värre problem i världen..

2010-11-21 @ 14:08:12
URL: http://matildajohanssons.webblogg.se/
Postat av: Mathilda

ingris stövlar är så fula.

så stäng munnen lilla du ingrid ;)

2010-11-21 @ 14:10:10
Postat av: Anonym

Fattade att du drev men tyckte inte det var så kul ;) tur att alla har olika smak då för jag personligen skulle aldrig ta på mig ett par stövlar som enligt mig ser ut som såna där nybörjarstövlar i plast/gummi som jag tycker att Ingrids gör ^^ smaken är ju som baken, skulle inte heller rida runt i hööks saker men det är ju olika ;)

2010-11-21 @ 14:16:44
Postat av: Sabina

Fyfan vad ägd! Att dom orkar käfta -.-

Håller med om tretorn Ingrid! ;)



Snälla ni! Alla får tycka vad dom vill, varför bry sig så himla mkt?

2010-11-21 @ 14:16:49
URL: http://sabinaforsmark.blogg.se/
Postat av: Linnea - Hästar, Foto, Vardag m.m.

Jag antar att alla som dissar Ingrid's stövlar aldrig har sett ett par riktigt fina ÄKTA läderstövlar eftersom ni tycker de liknar plaststövlar?



Inte direkt.. Sluta fjanta er nu småbarn, kan garantera att ingen av de som kommenterar "elakt" är en dag över 14..

2010-11-21 @ 14:19:04
URL: http://linneabrandt.blogspot.com
Postat av: Sandra

haha många roliga kommentarer att läsa iaf, tänk att folk kan bry sig så mycke i ett par stövlar xD.

GO! Ingrid jag diggar dina skämt och särskilt att läsa alla sura kommentarer xD.

själv tycker jag att båda stövlarna är helt okej och kan nog inte bry mig mindre om vad någon annan vill ha för stövlar faktiskt,alla har olika smak ju :)

2010-11-21 @ 14:23:36
URL: http://sandrraaaaaaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag dissar iaf nt deras stövlar men seriös dissa tretorn då dissar ni alltså malin bayard och sofia genne eftersom hon har sånna ,men ändån folk behöver ju nt bli arga de bara uttrycker sig vad de tkr de menar nt att alla andra ska tycka så det är vad de tkr nt läsarna så man behöver nt bli arga vad de tkr!

jag tkr de är snygga men det är deras blogg de skriver vad de tkr är snyggt och fult! så de så

2010-11-21 @ 14:24:06
Postat av: Anonym

och de är mer hoppstövlar än derssyr så det kan jju oxå var lite för dem dissade dem?

2010-11-21 @ 14:25:33
Postat av: Mye

FATTAR INTE VAD DET ÄR ALLA KLAGAR OM:o?? ALLA HAR SIN EGNA SMAK, så sluta klaga???!! om jag ska vara ärlig så tycker jag tretornstövlar är fula! dom ingrid har är inte heller i min smak, men vadå? hon köper det HON tycker är SNYGGAST & skönast kanske??? & dom här stövlarna i fejkläder som nästan alla har från början är inte ett dugg lika ingrids. dom i fejkläder är bara osköna & osmidiga att rida i enligt mig.



men iaf om jag fick välja mellan tretorn & ingrids stövlar så väljer jag LÄTT ingrids, men alla tycker olika. kan folk inte bara acceptera det??

2010-11-21 @ 14:28:55
URL: http://myen.blogg.se/
Postat av: Alva

haha okej det där kanske inte var sånnt jätte kul skämt men det som ä änu roligare är hur alla blir så uppröda över ett parstövlar ! xD men och dom dissar dom och nån annan hissar dom ta inte åt er för fan ;)

2010-11-21 @ 14:29:17
URL: http://loveandplay.blogg.se/
Postat av: bea

snäääälla?

För att man dissar ett par stövlar dissar man inte en människa som använder dem?



Kan ni inte erkänna att ni gick på det? Att hon lurade er?

Och tretorn är galet fult.

2010-11-21 @ 14:36:47
Postat av: Emily

Jag fattade att det var något lurt på gång!



Det jag INTE fattar är varför alla ska vara så jäkla taskiga hela tiden?! Om nån har tretornstövlar och hör att nån annan tycker de är fula så behöver man inte klä på sig rustningen och gå ut i krig för det! Folk tycker olika :S att hölt plötsligt börja tjata om hur fula andras stövlar är istället är bara så jätkla barnsligt -.-' Jag tycker dressyrstövlar är skitsnygga till dressyr och Tretorn är rätt snygga till hoppning, jag tycker inte några av dem är fula. Visst sånna plaststövlar man har när man är 10 år gammal - DE är fula men de ser verkligen inte ut som ett par cavallos :S blir ju mörkrädd var sjutton folk sitter och säger till varandra, beter ni er såhär i verkligheten med eller??

2010-11-21 @ 14:42:17
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: Idéboken

Fin blogg du har:)

2010-11-21 @ 14:44:48
URL: http://ideboken.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag förstod ju att du inte va seriös , haha så dum är ja inte

2010-11-21 @ 14:46:45
URL: http://jjohannahedqvist.blogg.se/
Postat av: emma

ingrid du förstör hela bloggen bättre om bara linn hade haft den för hon gör fan inte så.

alla har sin egen smak men du verkar int fatta det, du är en sån liten idiot som bara o kolla på mig allt jag har är snyggt, nej men jag tycker också det är snyggt med en gul outfits och din fina gula tröja ELLER INTE SJUKT FULT! inse alla har sin egen smak, dina stövlar ser ut som en 50 åring kärring skulle haft såna och dom är ju också försmå för dig och du är förstor för din häst plåga :)

2010-11-21 @ 14:57:48
URL: http://emma.bloggis.se
Postat av: Linda

HAHA, kan inte förstå att folk blir sura ? xD

Har dem aldrig skojat själva eller? Jag själv typ älskar att lura och bli lurad :)

2010-11-21 @ 19:10:55
Postat av: Linnéa I

Hahah, jag gick på det! Asså, jag tänkte verkligen att nu är hon bortskämd XD Också skulle du köpa en GPA på köpet. Liksom hur mycket penar har mänskan....

Hahahah ;) XD

2010-11-21 @ 19:14:30
Postat av: Cajsa

Haaha, jag gick faktiskt inte på det!

Ni har dissat dem stövlarna och sakt hur fula de är så varför skulle du lägga flera tusen på dem.

Håller verkligen med de är skitfula

2010-11-21 @ 19:37:27
URL: http://cajsapersson.blogg.se/
Postat av: Liza

haha, jaa jag gick lätt på det!!! Men tyckte det var sjukt konstigt... haha :)))

2010-11-21 @ 19:45:39
Postat av: Isabell Hagstadius

Jag tyckte att det var väääldigt konstigt att du skulle köpa ett par, tur att du inte gjorde det iaf.

Jag undrar hur länge du har haft Claudia och hur gammal hon är :D

Mvh Issa

2010-11-21 @ 19:56:36
URL: http://issasimonfendi.blogg.se/
Postat av: Saga

HAHAHAHAH, det komiska här är egentligen att ALLA tar åt sig så jävla mycket och måste "ge igen" genom att skriva att Ingrids stövlar är fula.

Även att ni tog så illa upp, det var bara ett skämt xD



Och sen också, gillar ni inte att Ingrid gör så här kan ni ju dra från hennes blogg, hon skriver det hon vill skriva och vågar stå för det hon tycker.

Kom tillbaka när ni har fått ett sinne för humor, hahah.



Dessutom är det inte utrustningen som gör ryttaren!

2010-11-21 @ 19:58:59
Postat av: Annika

Shit vilka barnrumpor som komenterar! Helt sjukt att Ingrid inte kan skämta, men det är helt ok för folk att vara hur elaka som helst? Märkligt tänk...

2010-11-21 @ 20:00:08
Postat av: sofia.....((:

fy fan va folk är töntiga, de beter sig som om att du först dissar ett par tretorn och sen köper dem är farligt :S för fan ge er jävla mesar !!



Ursäkta men man blir ju lite trött på folk som inte klarar av en sån sak, hur fan ska ni klara att bli avkastade om ni inte klarar detta utan att få damp? XD

2010-11-21 @ 20:00:18
Postat av: anna

gud vad alla ska bli upprörda! Tål lite skämt för en gångs skull;p Bara för att hon gör en sån här grej behöver de inte betyda att hon är omogen ;)

2010-11-21 @ 20:02:23
URL: http://aanniiiss.blogg.se/
Postat av: Ronja

Tyckte det var lite konstigt, men jag gick på det! Haha xD

2010-11-21 @ 20:04:36
URL: http://ponniiiryttaren.blogg.se/
Postat av: Tove Söderström =)

Jag minns att du skrivit det tidigare att du hatar tretorn t.ex. när Genne va med i Hot or Not. Blev lite förvånad när du sa att du skulle köpa sånna, men jag gick på det... ^^

2010-11-21 @ 20:08:35
URL: http://vinterponnyer.blogg.se/
Postat av: Vendela

Asså fan vad töntit att hitta på ngt sånt! man fattade ju det på den gång men tror ni det är ngt kul skämt eller? och de är jättesnygga!! Ni kanske ska döpa om er till dressyrtöntarna?

2010-11-21 @ 20:15:01
Postat av: Ingrid

Mina stövlar må vara fula enligt er, men vet ni vad? Jag skiter i det, jag tar på mig det jag tycker är snyggt, och tar inte alls illa upp eller "ger igen" om någon säger att mina grejer är fula. Ni kanske borde ta lite lärdom av det ni som ska kommentera tillbaka om hur fula mina är, för det är ni som känner er träffade. Men varsågoda, känner ni att det ger er något kan ni säga 1000 gånger om hur fula mina stövlar och min gula utrustning är, jag tänker inte ändra på mig för er skull.

2010-11-21 @ 20:20:10
Postat av: Jennelie

MEN GE ER FÖR F*N!!! Vad har folk för problem? :S



Så Ingrid tycker Trenton är fulaste stöveln i världen, varför bryr ni er om hon tycker det? Ni har väl egna åsikt som ni själva kan avgöra vad ni tycker är snyggt och fult? Har inte Ingrid rätt till en åsikt?

2010-11-21 @ 20:28:42
Postat av: hanna

men herregud! för det första innebär det inte att man dissar alla ryttare som rider i tretorn bara för att man dissar stöveln och själv inte tycker att den är snygg! alla har olika smak och var glada för det istället för att börja smutskasta någon bara för att personen inte tycker att era stövlar är snygga? vem bryr sig så länge man själv tycker det liksom. haha lägg ner.

2010-11-21 @ 20:36:43
URL: http://haannaelisabeth.blogg.se/
Postat av: tove

pinsamt att jag gick på de ;)

men oj vad vissa blir upprörda över ett par stövlar, haha! jag tycker du har fina stövlar Ingrid!

2010-11-21 @ 20:40:58
URL: http://tovedanielsson.blogg.se/
Postat av: stina

allsåt bara lägg nere det. Fattar ni inte att folk kanske tar åt sig, jag har tretorn stövlar själv för att det är dom ända stövlarna som jag slipper special beställa för att jag har en bred fot och det inte hjälper med att ta en större storlek.

Så sluta det är faktiskt inte ett dugg roligt att höra det.

2010-11-21 @ 21:31:02
Postat av: Louise

Hahaha, lilla Ingrid, du är för rolig du ;p

2010-11-21 @ 21:39:33
Postat av: Hanna

asså, det är ett par STÖVLAR. Jag har själv tretorn comfort, men hon får väll tycka de är fula om hon vill? Sen behöver ju inte Ingrid provocera så mycket, hon har ju dissat dem typ 15 gånger innan. Det gick lite för långt men det var menat som ett skämt..

Ridmodet alltså...

VARFÖR ska alla ryttare vara så JÄVLA utseendefixerade!

2010-11-21 @ 21:53:23
Postat av: Hanna

HAHAH, hälldre tretorn än dina fula gummistövlar! XD

2010-11-21 @ 22:06:48
Postat av: Hanna

Men asso hallåååå, alla behöver inte få damp! Ingrid råkar tycka att tretorn stövlarna är fula, so what? Hon får väl tycka som hon vill?! Och ni behöver inte påpeka hennes stövlar bara för det, man tar på sig det man själv tycker är snygg.

PUNKT SLUT.

Ingrid har all rätt att få tycka som hon vill! GE ER!

2010-11-21 @ 22:09:41
URL: http://hau.blogg.se/
Postat av: paws

Tycker det är lite fel av er att dissa det något så enormt. Ni vet väll att bland annat Stina Lilje använder dem? Vissa kanske blir sårade av det då de finns många som har det~

2010-11-21 @ 22:20:19
Postat av: paws

Det var dessutom rätt lätt att se att de var fake, då stövlarna på bilden är den gamla versionen av Tretorn Advance, den nya versionen som finns är olik den gamla, som inte görs eller säljs längre ;>

2010-11-21 @ 22:21:52
Postat av: Reby

Asså, om inte alla skulle reagera så himla omoget och överdrivet så kanske inte Linn och Ingrid skulle driva om såna här saker? :) Det är ju ni som gör det. Tänk ett steg längre än näsan räcker, eller just det, ni kanske inte var kapabla till det?

Låt folk tycka vad de vill, for christs sake.

2010-11-21 @ 23:07:59
URL: http://reby.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahah, töntigt av alla att reagera på en sån här grej ? ;) Lixom, ibland måste man ju skoja lite ;D haha, töntigt säger jag bara till alla som tycker att det var omoget av dig ! ;)

2010-11-22 @ 09:47:23
URL: http://!
Postat av: Frida :)

Herregud! Gud vad alla blir arga xd

Och, Ingrids stövlar är ju ABSOLUT INTE fula! :O

2010-11-22 @ 15:42:11
URL: http://friiidafranssson.blogg.se/
Postat av: Elin - en hästblogg med en otrolig sköthäst

Det här inlägget får ju lätt mest kommentarer! :D



"Haters just make me famous" ;)



Jag tycker Tretorn är snygga, men alla har ju olika smak.

Och tur är ju det ..

2010-11-22 @ 16:56:53
URL: http://lizzylover.blogg.se/
Postat av: Matilda

Haha, först tänkte jag bara. En Dressyrmupp, med Tretorn? näj! men sen när du la ut bilden som såg ut som en hemmafotad, så blev jag ägd :( xD

Håller med, Tretorn är sjukt fula!



Hahaha, lite roande hur arga alla blir, har eran humor sprungit iväg nånstans eller? Kanske dags att springa efter den ;))

2010-11-22 @ 17:17:09
URL: http://mmatilda.devote.se
Postat av: Linnea

Hahahhahaha, nice price på det!



1-0 till Dressyrmuppen Ingrid! ;D

2010-11-22 @ 18:31:50
Postat av: Anonym

Jag gick på den jätte mycket xD hihihi xD

2010-11-24 @ 14:51:34
URL: http://kellieandsoya.blogg.se/
Postat av: Louise

Jag skrev inget, lite taskigt kanske om jag hade skrivit något i stil med det du skrev (håller med!!!) om du verkligen skulle köap dem.

USCH!!! De är gräsliga, och så jävla dyra (när de är så extremt fula) att jag nästan blir galen när jag ser dem i affärerna!

2010-11-28 @ 18:16:31
URL: http://pudelflikkan.blogg.se/
Postat av: Ina

jag tycker också dom är fula, men när man har en blogg som så många läser kan man väl ändå inte hålla på och driva med folk?

2010-11-29 @ 15:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner