Tävlingsutrustning

Datum: 2010-11-05 ~ Tid: 15:52:30
Här kommer lite bilder på min tävlingsutrustning från ett gammalt inlägg. Tänkte slänga upp det ändå eftersom vi har så pass många nya läsare, som kanske är nyfikna?





1.
Sadel = Harry Dabbs Tru Bitt.

2.
Hjälm = Jacson wen, har blingat själv.

3.
Stövlar = Cavallo Grand Prix Plus, med dragkedja på insidan.

4.
Träns = Lackat Monaghan, har bytt ut pannbandet till ett guldigt swarovski.

5.
Spön = Blingat längst ner, Guldknopp med länderhandtag, rosa eller lackat.

6.
Skydd, boots & Schabrak = 4st Event skydd med fårskinn, 4st globus boots(mina Eskadronboots vart snodda på tävling i Valåsen efter att alla ekipag åkt hem, lämnade dem obevakade endas 5min när jag tog ut Braven i hagen)
Eskadron schbrak med klubbens logga eller ett med silverpaspoal och en krona längst ner.

7.
Skärp = Blingskärp från hööks.

8.
Handsadskar & Hårnär, vet ej märke/affär vart de är köpa.

9.
Sadelgjordar = Svart med fårskinn från Buccas är den skitig tar jag svarta med vit kant runt.

10.
Sporrar & Sporremmar = Hammarsporrar(mildare för hästen då det är större tryckyta) 1,5cm sporremmar med bling.

11.
Kavaj = Pikuer Diana

12.
Sidenplastrong med pärlor = Equi design

13.
Pärlbrosch = Equi design

14.
Ridhandskar = vita Roeckl


Kommentarer
Postat av: olivia karelius

Jätte snygg tävlings utrustning. Din plastrong är dö snygg! :)

2010-11-05 @ 16:10:31
URL: http://equestrianworld.blogg.se/
Postat av: Sara

snyggt! :) har du alltid samma utrustning?

2010-11-05 @ 19:04:10
URL: http://www.saraaandersson.devote.se
Postat av: Camille

Kavajen ser inte ut som en Diana, då den är längre i modellen och har en "söm" vid midjan. :)

Liknar mer en Epsom ;)

2010-11-05 @ 20:14:31
Postat av: cibbe

vart har du köpt hjälmen????

2010-11-05 @ 20:54:30
Postat av: Cissi

Jag har ett sånt dära spö med guldknopp med läderhandtag, det är det som är brevid det rosa!:)

2010-11-06 @ 20:57:34
URL: http://ceciliadaahlin.bloggplatsen.se
Postat av: Louise

Jag säger desamma som cibbe,

var har du köpt din hjälm? Har tittat på Jacson.se men dom har inte den hjälmen? Jättefin blingad är den iaf :)

2010-11-07 @ 13:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner