Gomorron

Datum: 2010-10-14 ~ Tid: 10:14:41
Jag kom precis hem från stallet efter att ha morgonfodrat, gått en promenad med Claudia, mockat och gjort allt annat i stallet. Ska försöka få i mig lite frukost istället för godispåsen jag sitter och äter just nu och sen åka fram till stan och lämna in ytterligare lite paket som ska skickas iväg från bloppisen. Idag jobbar jag hela eftermiddagen och ikväll MÅSTE jag plugga, men jag ska försöka göra det bästa jag kan med min uppdatering ändå.

Har ni föressten förslag på vad ni vill läsa om? Vi har ju fått en hel del nya läsare nu och det kanske är något speciellt ni är intresserad av?

Såhär ser Claudia ut i hagen om dagarna, jag är livrädd när det är älgjakt efter alla skräckexempel man hört om med skjutgalna jägare. Med denna outfit tror jag inte det är så stor risk att någon misstar henne för en älg .. ? ;)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Du kan ju mobilblogga när du är på jobbet ? ;)

eller du kanske inte får ha på din telefon då ? (:

2010-10-14 @ 10:40:41
URL: http://adversity.blogg.se/
Postat av: Linda

Jättesnygg matchning på grimman och täcket! :) Ni har en mkt bra och läsvärd blogg, ni uppdaterar ofta så den blir intressant att följa! :D kram

2010-10-14 @ 11:36:08
URL: http://lindamart.bloggplatsen.se
Postat av: Czarny@bdb

fint täcke :j

hos oss jagar de i hästhagarna. varit i våran hästhage och jagat älgen för att senare på dan skjuta ned den när den stod långt inne i grannens hästhage.

det var hästar i båda hagarna...

tur att de inte är så känsliga. :o

och tur att det bara kommer hålla i sig i nån vecka, sen har de värsta idioterna tröttnat..



:)

2010-10-14 @ 13:56:19
Postat av: Emelie Dagsberg

annars om du har typ ett gamalt täcke som hon kan ha nu ett tag så kan du ju skriva med reflexer eller nått på täcket:)

2010-10-14 @ 14:39:51
Postat av: starsinmyminds - miranda ^^

Hejsan! ^^ vad gör du för nåt?

2010-10-14 @ 15:00:23
URL: http://starsinmyminds.blogg.se/
Postat av: jennifer

en check lista på vad ni har med på tävlingarna

2010-10-14 @ 16:00:24
Postat av: Karro

Som den över, en checklista till tävlinga dressyr och hopp!

Och kanske lite mer Hot or Not;)

2010-10-14 @ 16:04:08
Postat av: Anonym

tycker ni kunde göra en serie med dressyrrörelser(typ en/vecka) där ni skrev hur man genomför dom ända från grunden :)

2010-10-14 @ 16:52:24
Postat av: janni

Usch, jag hatar jägare! Många av dom är ju så korkade att dom skjuter på allt som rör sig! För några år sedan så stod en och siktade på mig när jag red på ridbanan, då ska det tilläggas att ridbanan ligger nedanför vårt stall, mellan två av våra hagar, alltså inte ens i närheten av skogen. Jag blev förbannad så klart och frågade vad fan han höll på med. Svaret jag fick var att han trodde att det var en älg. Hästen jag red då är en skäck, så jag frågade om han hade sett många svartvita älgar. Då blev HAN sur på MIG! Jävla idioter.

2010-10-14 @ 17:24:30
URL: http://jannis.blogg.se/
Postat av: Michelle

massa hot or not, vad ni har med på tävlingar, hur ni tar hand om era hästar, hur ni rider ett ridpass ung. Lite om hur man gör olika dressyrörelser och får hästar mjuka kanske? :)

2010-10-15 @ 09:23:51
URL: http://veronasmichelle.blogg.se/
Postat av: sara

din häst är riktigt fin asså :)

2010-10-15 @ 20:15:27
URL: http://aanndersson.blogg.se/
Postat av: johanna

hehe jag har också ett sånt täcke!! jag tycker dom är jättefina och dom SYNS:D claudia är jätte fin i det:D

2010-10-15 @ 21:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner