Im back

Datum: 2010-10-21 ~ Tid: 11:12:56

Nu är jag pigg och utvilad igen efter en låång sovmorgon, sov till 10:45! Idag är det min lediga dag och jag ska bara ta det lugnt och göra sånt jag känner för. Så skönt att kunna göra så någon dag då och då. Jag jobbar på praktiken under lördagar i stället för torsdagar är därför jag är ledig idag, om ni undrar.

Ska gå ner och äta lite frukost nu, vi hörs senare med lite nya inlägg. Ska bland annat skriva lite om gårdagens uteritt och hur verkningen av Cupido gick. Tipsa gärna om något kul ni vill läsa om :)



Kommentarer
Postat av: Lina - Inridning, tävling och graviditet!

Kan ni inte skriva era bästa tips när man ska börja tävla dressyr? :D

Jag ska debutera på lördag, har tävlat nationell hoppning och debutant fälttävlan i 15 år men aldrig dressyr :P

2010-10-21 @ 11:54:35
URL: http://equilina.se
Postat av: Anonym

Kan ni inte skriva när ni tycker att man ska ha ländtäcken på hästarna och vilka ländtäcken som har bra kvalitét o.s.v, ja ni kanske fattar? (;

2010-10-21 @ 12:18:13
Postat av: Jessi

jag vill se hot or not med bilder den här gången! :D mycket rolgare! :)

2010-10-21 @ 14:06:58
Postat av: Jojo

Jessi: Kanske du skulle börja följa en roligare blogg då? ;)

2010-10-21 @ 14:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner