Underlättande

Datum: 2010-10-11 ~ Tid: 21:04:46

Något som jag ogillar är att repetera mig. När jag skrivit om något och någon sedan frågar om exakt det jag redan skrivit blir jag väldigt frustrerad. Det är ganska respektlöst att skita i att läsa och sedan fråga, man kan faktiskt försöka hitta svaren själv till att börja med. Vissa självklara saker som vad jag heter, hur gammal jag är, vad mina hästar heter, hur gammal de är m.m finns ju självklart nämnt någonstans vilket de flesta kan räkna ut. Detta kanske är en liten tankeställare till många av er och jag hoppas att ni tar åt er och läser er till svaren i stället för att alla tjatar om samma frågor. Det blir nämligen ganska tröttsamt i längden.

Hoppas ni tolkar detta inlägg rätt nu. Jag har inte skrivit det för att på något sätt klaga på er utan i stället för att kunna underlätta för både er och mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Annonser via Bloggpartner